Hallo.... hou het echt niet meer bij gewoon..... ga morgen rustig bijlezen en bijpraten. Nu ook mamatime! Haha Wendy lache die foto van jou!! Geniet van je avond! Ohhh, ik ben helemaal niet goed in bakken, maar het water loopt me wel in de mond! Mss toch maar eens een hobby van maken! Fijne avond en tot morgen!
Ik ben ruim een week geleden al gestopt met de pillen. Je verhoogt indirect je progesteron ermee. En teveel progesteron werkt als anticonceptie(pil) dus ik denk dat dat gebeurd is.
Ohh ja dat wil je nu juist niet hebben, anticonceptie. Leuke foto Wendy. Lekker masker? Je huid weer als nieuw Hier nog ff lekker aan de wijn. Als de vruchtbare dagen bijna aanbreken drink ik liever niet meer. Schijnt niet zo goed voor je vruchtbaarheid te zijn natuurlijk. Al geloof ik niet dat 1 glas zoveel kwaad kan.
He meiden.. Nog even snel de laptop aangedaan Voel me zo rot.. verlies ineens wat bloed. Nog niet rood, maar roze. En krijg ineens rugpijn en buikkramp.. vrees het ergste
Fairytale, onee toch... Morgen vroeg gelijk de ha bellen of je al n echo kan laten maken omdat je een beetje bloed verliest. Soms gebeurt dit nog wel eens, had n vriendin van mij ook, en baby'tje bleef zitten. Hoop t voor je meis! We zijn flink het huis aan het opknappen,vloeren schuren,stuken, verven enz. Ik ben dus druk bezig dus als ik Sims laat reageer dan os t daar door...
oooohhhh nee Fairytaile.. maar misschen valt het mee.. Ik ken meerdere meiden die ook bloed verloren en pijn hadden en die hadden het bij elke zwangerschap.. Ik zou morgen gewoon meteen de VK bellen en vragen om een echo.. Meid wat moet jij je nu beroerd voelen.. Ik hoop echt dat er niets aan de hand is.. dames ik ga deze weeek weer mee reageren. van de week was mijn laptop kapot gevallen. Nu heb ik gelukkig een nieuwe en kan ik weer lekker achter de laptop. Maregmo: heb je nog getest?? Hier alweer de vruchtbare dagen..
Ooh fairytale!! Hoe is het nu? Bloed betekent niet direct het ergste hè. Kan een gesprongen vaatje zijn, van gemeenschap, door persen met ontlasting. En je baarmoeder reageert op het bloed, daardoor kun je weer krampen krijgen. Ik hoop zo voor je dat het nu alweer gestopt is, of in ieder geval niet erger geworden is.. Wat zul je je inderdaad onzeker en vreselijk voelen. Ik duim verschrikkelijk veel voor je dat je beeb blijft zitten!
@ Fairytale. Hoe is het nu? Ik heb bij mijn dochtertje rond nod wat bloedeverlies gehad. Ik dacht dat het mis was, maar ze is blijven zitten. Ik hoop zoo dat het bij jou iets onschuldigs is. Bijvoorbeeld een bloedvaten doordat het zich nog wat dieper innesteld. Duim met je mee....sterkte!
@fairytail. hoop dat je al een afspraak hebt kunnen maken. niet gelijk uitgaan van het ergste, ook al is dat niet makkelijk. ik denk aan je... hou je haaks
Jeetje fairytaile! Kan me voorstellen dat je schrikt! Hoe is het nu? Is het al gestopt! Ik zou ook gaan bellen! En vooral even rustig aan! Sterkte!
Wat erg Fairytale! Snap dat je schrikt. Ik heb ook wel gezien dat mensen dat hadden en er niks aan de hand waarvan. Snel die ha bellen en hopelijk valt het mee. Wat een onzekerheid!
Nou het is wel gestopt nu.. maar had er gisteravond wel een slecht voorgevoel over. Nu voelt het gewoon weer normaal en is het gewoon weer wit.. Ik ga niet bellen omdat ze eigenlijk toch niks kunnen zien.. Heb nu al zoveel gelezen dat ze pas met 7 week wat kunnen zien. Als het echt fout gaat, dan zal ik het wel zien. Ik wil geen vroege echo dat ze het eigenlijk net niet zien, en toch weer af moeten wachten. Nu dus maar gewoon afwachten..
Gelukkig is het gestopt Fairytale! Snap wel dat je niet belt. ALs ze idd een echo maken en er valt nog weinig te zien maak je jezelf alleen maar onzekerder. We houden het op een gesprongen vaatje! Ja Veerr.... komt met bakken uit de hemel, fijn. Wij zitten dan ook nog heerlijk in onze pyama's op de bank! Vandaag toch geen plannen, behalve vanmiddag een verjaardag. We gaan straks wel in actie komen, nu nog even niks!
Gelukkig maar dat het weer gestopt is! Hij/zij blijft gewoon lekker zitten hoor. Beetje rustig aan doen en proberen niet te veel te stressen! Maar ik zou er ook verrotte zenuwachtig van worden. Ben je zwanger en dan moet je alsnog die eerste weken door. Je bent al zo goed als op de helft van die 12 weken meid. Hopelijk gaan de volgende 6 lekker snel voorbij.
Ja gelukkig wel en hopelijk blijft het zo. Altijd die onzekerheden.. Eerst altijd maar afwachten of je weer zwanger wordt en als het zover zit je weer in de volgende onzekerheid. Maar hopelijk komt het goed! Donderdag had ik trouwens echt een mega verstopping, en heb ik behoorlijk zitten persen.. Hopelijk kan dat echt niet kwaad want dat was het eerste waar ik aan dacht..Gaf mezelf de schuld.
Gelukkig fairytale! Als het nu weer witverlies is klinkt het heel gunstig! We houden het idd op een gesprongen vaatje. Roze verlies is in principe maar heel weinig bloed, samen met slijm/afscheiding dus klinkt vrij onschuldig. Fjoe! Lekker rustig aan doen dit weekend. Ik zit ook nog in mijn pyama! Het zou hier mooi weer worden vandaag, maar tot nu toe is het bewolkt en grijs.. Wij hebben ook niet echt plannen vandaag. Maregmo, had je nog weer getest vanmorgen? Hoop voor je een mooi streepje!
Daar kan dus heel goed dat gesprongen vaatje van gekomen zijn!! En helaas hoort constipatie bij zwangerschap.. Dus goed teken