Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Weer druk gekletst vandaag, moest werken heb nu dus pas tijd.

Voor het lijstje 29 jaar,NOD 31 okt

Toen mijn schoonmoeder deze site zag zei ze wel hè zwangerschapspagina, we deden net of we het niet hoorde.

Ik ga morgen even naar optocht kermis in Leiden.

Ga nu even naar barbie's baby kijken ;) en met mijn zoon bezig zijn want die wil niet slapen:x

2. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Leuk lopen dan bijna gelijk met nod dag:)

Ben t ook aan t Kijken,Haha bijzonder he;)

Succes met de kleine man naar bed doen!

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuk Knorretje! Ik heb de Pabo gedaan dus beetje dezelfde richting. Helaas weinig werk nu. Jouw richting wel wat meer hoop op een baan als je klaar bent? I

Maakt toch niet uit babyR! Je eerste ronde start deze maand dus dat telt gewoon.

Waar woon jij dan Giuletta? Dan gaat de tijd inderdaad wel lekker snel.

4. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gekeken! Wij hebben schotel :p Wat een bevalling, pff. Maar het eindresultaat was super schattig.

Wij wonen in Italië, mijn man heeft hier een baan. Erg leuk!

5. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Veerr: ik kan er veel richtingen mee op dus dat is een voordeel. Maar met alle bezuinigingen en het nieuwe kabinet is het tegen die tijd maar zien....
    Vervelend dat t in het onderwijs zo lastig is!! Wil je in het gewoon of speciaal onderwijs werken?

Guilietta: Whauw italie:)
    Lange reis dan naar nl of valt het mee?

6. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Nou wat een bevalling zou mijn schoonmoeder en moeder er niet bij willen hebben.
    Italië lijkt me heerlijk,lekker weer daar nu zeker, hier is het koud aan het worden

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Gaaf zeg! Lukt het wel met de taal enz? En mis je je familie niet heel erg dan?

Ik heb Barbie een keer gekeken, maar kan het niet meer aan haha. Glans is er een beetje af na al die Cherso's en de bruiloft.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hehe hier eindelijk mama tijd hihi.

Hier ook Barbies Baby gekeken. Ik loop altijd te klagen maar moet er naar kijken haha.

En net nog even "geoefend" :) want "klussen" is het vanaf volgende week pas aangezien ik nu nog niet vruchtbaar ben.

Italië, wow! Niet verkeerd ;). Hoe is de zorg daar?

Plannen deze week: morgen lekker thuis, donderdag weer werken en vrijdag met mijn zus uit eten en naar Jeroen v.d. Boom (kaartjes van de buren gekregen). Het weekend is tot nu toe rustig maar wordt vanzelf wel weer gevuld hoor.

9. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het weer is hier nog erg lekker! Zoals vanmiddag lekker zonder jas naar buiten, heerlijk zonnetje :) Het is rond de 20 à 22 graden, niet verkeerd. Met de taal gaat het aardig, kan wel duidelijk maken als ik iets nodig heb. En familie mis ik wel maar ik ga regelmatig naar Nederland en ze komen ook wel hier, dus dat scheelt! En veel skypen natuurlijk :) De reis valt reuze mee, we gaan meestal met het vliegtuig. Alleen voor grote vakanties gaan we met de auto.

Pfff ik zou ook echt niet mijn moeder en schoonmoeder bij de bevalling willen hebben zeg! Sowieso is het veel leuker om ze te bellen en het goede nieuws te vertellen, vond dat zoooo leuk om te doen! Vooral omdat het midden in de nacht was hihi :D

10. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    We wonen in het Noorden, daar is de zorg goed geregeld. Er zijn natuurlijk wel verschillen met Nederland. Bijvoorbeeld krijg je hier een speciale pediatricion voor kinderen en hebben ze een eigen huisarts. En hier komt thuis bevallen bijna niet voor, je gaat naar een gynaecoloog en bevalt in het ziekenhuis. Bijna allemaal met een ruggeprik die je van te voren al moet regelen! Je blijft ongeveer 3 dagen na de bevalling in het ziekenhuis en daarna sta je er thuis alleen voor. Dat vind ik wel erg jammer, dat ik hier niet zo'n leuke kraamtijd ga krijgen als in Nederland! Van mijn dochter ben ik nog in NL bevallen en een kraamverzorgster gehad, ik weet dus hoe geweldig dat is! Maar ja, ik weet wel bijna zeker dat mijn moeder hier wel zou willen komen kramen als het zover is :D

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal!

Word steeds drukker hier! Gezellig:D

Voor het lijstje: 23 jaar, 21 oktNOD, 2e kindje

Giuletta: Wauw dus je woont helemaal in Italie.. Gaaf. Jammer dat je daar geen kraamhulp krijgt!

Heb gisteren ook Barbie's Baby gekeken.. K zou echt helemaal gek worden met zoveel mensen in de kamer! Ik had alleen mijn man erbij, en die mocht me niet eens aanraken, en moest zich stil houden van mij haha.:)

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    #112 Vie87, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
    Giuletta - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 18oktober
    Fairytale - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 21 oktober
    Veerr - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 23 oktober
    00Wendy00 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24 oktober
    Knorretje87- 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 30 oktober
    Leotje - 29 jaar - ronde 1- 2e kindje - NOD 31 oktober
    Delilah02 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD ?
    Ikkie24 - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD ?
    BabyR - 25 jaar - ronde 0- 2e kindje - Begint volgende ronde!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zo heb het lijstje weer even aangepast! Alleen de info over Ikkie24 nog niet. Verder staat alles netjes op volgorde. Morgen over 2 weken de eerste NOD :)

Knorretje: hopelijk tegen die tijd ook nog genoeg werk dan! Hoelang moet je nog tot je klaar bent met je studie?
    Ik wil in het regulier onderwijs werken.

Wat een herfstweer hier zeg! Bij jullie ook zulk slecht weer?

14. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Zo meiden het heeft even geduurd maar heb alles weer gelezen haha
    Heb gister avond eerst lang staan strijken :( ook niet mijn favoriete bezigheid maar ja soms moet het weer even gebeuren. Daarna even op de bank tv gekeken. Geen barbie dat heb ik helemaal niet gevolgd eigenlijk. En daarna nog wat 'geoefend ' ;) Want voor ons is het ook nog geen 'klussen' helaas.

Ik werk in een baby en kinderkledingwinkel van mijn ouders. Erg leuk!! Ik zie dus dagelijks baby's voorbij komen. ;)

Giulietta: Leuk in Italie! Hoelang woon je er al? In het begin natuurlijk erg wennen geweest om je eigen draai daar te vinden. Zijn jullie wel ooit van plan om weer terug te komen naar NL?

Idd allemaal jonge meiden heel gezellig!!

Er zitten nu nog 3 pillen in mijn strip..... dus nog even wachten :(
    dan kan ik ook met mijn 1e ronde beginnen :D

15. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Hier is het trouwens ook echt herfst weer bah!!

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    #116 ikkie124, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
    Hoi hoi

Daar ben ik weer.. beetje druk gehad met het werk dus weinig tijd gehad om te reageren.. lees wel alles hoor. Wordt idd steeds gezelliger hier.. Ik krijg er ook helemaal zinin. Steeds meer vriendinnen en collegae die zwanger zijn. Is dat bij jullie ook om jullie heen??

Ooh even over nod.. wanneer is dat precies?Ik heb meestal een cyclus van 27 dagen, is het dan 14 dagen na de eisprong? ( sorry beetje domme vraag misschien ) maar de vorige keer had ik geen cyclus dus heb daar eigenlijk nooit mee te maken gehad)

MBT het lijstje ik ben 28 jaar 2 kindje. Nod?? Mijn vorige menstruatie begon vorige week dinsdag 25 sept. is dan mijn nod 14 dagen na de eisprong over 27 dagen na deze dag?

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Giulietta: wow italie.. bijzonder zeg! Wel heerlijk dat weertje daar hier is het vandaag koud!!

Deliliah: spannend stoppen met de pil!!

Ik kwam er toevallig van de week achter dat ik in september 2008 destijds ook stopte met de pil om zwanger te worden van mijn eerste kindje.. Hopelijk gaat het nu veeeel sneller hi hi..

Over symptomen gesproken.. 10 dagen na de bevruchting toen ik zwanger werd va mijn mannetje had ik al duidelijke sympromen die ik de rest van mijn zwangerschap heb gehad. Dat was dus voor mijn NOD. Ik had 10 dagen daarvoor pregnyl gezet voor een eisprong vandaar dat ik precies wist wanneer de bevruchting was. Het kan dus wel symptomen voor nod. de andere rondes zat ik me steeds gek te maken en symptomen in te beelden, dat zal dalijk wel weer zo zijn..

Wel gezellig kunnen we er lekker met zn allen over praten oer onze symptomen!!

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ikkie: als je cyclus 27 dagen duurt zou het dus betekenen dat je NOD ongeveer 22 oktober zal zijn. NOD is gewoon de dag waarop normaal je nieuwe cyclus begint dus de 28e dag. Ik zal op het lijstje 22 oktober zetten in ieder geval.

Ben ook bang voor dat gek maken met symptomen. Maar daar ontkom je denk ik niet aan. Je zit toch te hopen dat het raak is!

Je mag bijna Delilah. Je stopt precies 2 weken na mij met de pil. Ik had die laatste dagen ook echt zoiets van ik wil gewoon meteen nu stoppen!

Wat slikken jullie trouwens voor pillen? Alleen foliumzuur of al speciale zwangerschapstabletten?

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Giuletta - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 18 oktober
    Fairytale - 23 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 21 oktober
    Ikkie24 - 28 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 22 oktober
    Veerr - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 23 oktober
    00Wendy00 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24 oktober
    Knorretje87- 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 30 oktober
    Leotje - 29 jaar - ronde 1- 2e kindje - NOD 31 oktober
    Delilah02 - 25 jaar - ronde 0 - 1e kindje - Begint volgende ronde!
    BabyR - 25 jaar - ronde 0- 2e kindje - Begint volgende ronde!

20. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dank je Veer!! Jij een dag later. Is jou cyclus altijd precies hetzelfde aantal dagen? Ik keek net in mijn agenda en het blijkt toch wel elke maand verschillend te zijn..moet ik dan het gemiddelde nemen?

Vanaf januari 2012
    28-26-25-25-27-27-24-23-23

ennen dat van die symptomen alleen maar spannend toch, heeft ook wel wat. Merk jij duidelijk wat van je eisprong?

Deel Deze Pagina