Denk ook dat het een gesprongen vaatje is dan. Je krijgt alleen een miskraam als er genetisch iets niet aan het kindje klopt. Daar heb je zelf geen invloed op! Gelukkig maar anders durfde ik heel mijn zwangerschap niet naar de wc. Wat een flutweer zeg. Heb echt nergens zin in! Dus een beetje een hang dag vandaag. Waar blijven de testers? Ik wil dat lijstje aanvullen met zwangere dame !
En het is weer begonnen.. Nu donkerbruin met (sorry voor de vieze details) kleine vliesjes.. Maar nog niet knalrood. PFFFFFF.. Het is hier trouwens ook echt donker buiten, past precies bij mijn humeur.
Jeetje Fairytale, dat was schrikken!! Gelukkig is het nu weer gestopt! Ik hoop dat je je een beetje rustig kunt houden tot de 1e echo. Lijkt me vreselijk moeilijk, maar goed. Hier zijn allee symptomen van afgelopen week weggg. Fuckzooi... Ik heb sinds vanmorgen wel steekjes in m'n lies, maar m'n afscheiding is ook zo goed als gestopt, dus ik denk dat ik ook gewoon weer mijn ongi ga krijgen. We wachten het wel even af. Ik verwacht (dat als ie komt!!) dat ie dit weekend komt, anders wacht ik volgende week nog even af en test ik dan. Ben wel wat teleurgesteld, maar hé, er is nog geen bloed.. Iedereen een heel fijn weekend en lekker smullen van alle taarten etc, beterschap voor de zieken!
Owww dat is echt k*t Fairytale! Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is. Snap dat een rothumeur hebt. Miekoe, voor jou ook al balen dus! Gaat lekker hier. Gezellig topic, alleen zo jammer dat bijna niemand zwanger raakt Maar je hebt nog hoop want je bent nog niet ongesteld!
NOD lijst November 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 8 november / Giulietta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje December 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje Overtijd 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Totaal : 21 Ronde 0: 1 Ronde 1: 14 Ronde 2: 7 Zwanger: 1
Fairytale is het veel? Bruin bloed is oud bloed, dus waarschijnlijk nog steeds van de bloeding van gister. Heeft zich toen opgehoopt in je vagina en komt er nu alsnog uit. Maar kan me evengoed voorstellen dat je hier enorm om baalt.. Rustig aan doen. Miekoe balen dat de klachten verdwijnen, inderdaad er maar vanuit gaan dat het niet raak is. Kan het alleen maar meevallen als het wel zo is! Maar bedoel je dat je ongi dit weekend komt? Dan heb je wel een korte cyclus ls ik naar je banner kijk!
Giulietta, ik heb vermoedelijk mijn ei op dag 10 al gehad ipv dag 16. Toen had ik smiddags steken en s avonds een roze slijmprop bij het afvegen... Maar ja het kan nog alle kanten op, dag 16 voelde ik wederom kramp... Dus het is echt even afwachten wat er gebeurd. Aangezien mijn afscheiding nu gestopt is,vrees ik toch het ergste en heb ik idd deze maand een erg korte cyclus gehad
O ja dat is ook zo! Op dag 10 verwacht je echt nog niet je ei dus kan me voorstellen dat je daarvoor nog niet fanatiek geklust hebt. Afwachten dan maar.. Als afscheiding stopt is dat vaak geen goed teken Althans, bij mij. Maar wie weet, geen bloed geeft moed!
Dat is inderdaad wel erg snel. Ik heb door die pijn in mijn lies nu ook het gevoel alsof mijn ei misschien komt. Maar heb echt geen idee of het er mee te maken heeft. Denk het niet, mijn slijm is al wel veel maar wel wit nog. Heb het al sinds gisteravond en het voelt eigenlijk een beetje als een soort spierpijn in mijn lies. Als ik erop druk doet het ook meer pijn. Vind het maar vaag!
Fairytaile, pff.. heftig, hoor! Ga je ook niet bellen om te overleggen met de ha of vk? Als het misgaat hou je het niet tegen maar heb je ook buikpijn ofzo? Hier ook blubber weer! Heerlijk in mijn millenium boek aan het lezen! Dochter lief riep vanmorgen ook al dat ze wilde dat de zon ging schijnen! Me 2 nu ligt ze lekker te tukken! Straks nog een feestje!
Ik lig ook lekker te lezen. Heb lekker warmecchocolademelk met baileys en slagroom gemaakt hmmm. En de erwtensoep staat te pruttelen haha. Ik vier het najaar
Aaah jullie zijn lekker van een vrije zaterdag aan het genieten! Ik ben aan het werk! Ugh! Tot 5 uur en dan ben ik ook lekker vrij.
Miekoe het is bijna 5 uur! Nog eventjes, moet je morgen ook? Veerr lekker erwtensoep! Ik ga straks uiensoep maken
Nog even volhouden Miekoe! Ook lekker Giulietta! Ik zie net bij de september starters dat er weer 1 zwanger is. Zitten ze al op 8! We hebben wat in te halen. Nou zijn zij al een maand eerder begonnen natuurlijk maar dan nog hebben we een achterstand Gelukkig is het geen wedstrijdje
Dames, ff snel een berichtje Drukke dag vandaag. Ben helaas gistermiddag toch ongi geworden. Dus ik ga ook door naar ronde 2
NOD lijst November 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 8 november / Giulietta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje December 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje Overtijd 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Totaal : 21 Ronde 0: 1 Ronde 1: 13 Ronde 2: 8 Zwanger: 1
Er zijn er nog steeds 13 in ronde 1 dus we kunnen die score van 4 zwangeren in de eerste ronde nog steeds makkelijk halen.
Ha dames, mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben al wel wat langer van de pil af, maar vanaf de vorige ronde pas een eisprong gehad. Ik schrijf ook met de mei-meiden mee, maar daar is zowat bijna iedereen al zwanger! Bij mij is een paar maanden geleden de ziekte van Hashimoto geconstateerd, een trage schildklier. Daarom had ik geen eisprong en een vreemde cyclus. Nu ben ik een tijdje aan de medicijnen en gaat het goed! Vorige ronde dus eindelijk een goede eisprong gehad! Ik ben nog even 23 jaar, volgende week zaterdag word ik 24. Nu dus eigenlijk pas in de 2e ronde voor ons eerste kindje, NOD is 22 november.
Goedemiddag meiden! Ik ben er ook weer! Gisteravond opgeroepen voor een nachtje slapen in Italië. Heerlijk weer daar toen ik net weer terug naar Nederland ging. Had wel ff wat langer willen blijven Fairytale, wat schrikken dat je bloed hebt verloren! Het zit je nog niet echt mee he? Al die onzekerheden die je nu al hebt.. eerst die bult, nu dit weer. Ik hoop voor je dat het misschien oud bloed is van iets, misschien innesteling, of het vaatje wat geknapt is door het drukken... We geven er gewoon een positieve draai aan. Over 2 weken je echo al he.. spannend! Hoop op een heel mooi druk knipperend stipje!! Maregmo, wat jammer dat je ongi is gekomen. Maar op naar de volende ronde! Hier nu dag 37 als ik mij niet vergis. Ik voel weer van alles in mijn buik. Vriendlief heeft vandaag kruidvat 2v5 gehaald. Morgen gewoon weer even een testje doen. Mocht er weer niets uitkomen dan wacht ik tot volgend weekend voor een 2e test, en komt er dan nog steeds niets uit, dan ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Misschien dat ik dan iets kan krijgen om de menstruatie op te wekken ofzo.. (??) Beitsche.. hoe is het bij jou? Phione, morgen ben jij aan de beurt he.. ga je testen?? Ik heb goede hoop..