Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Flora01: tuurlijk mag je met ons meeschrijven! Hopelijk is hier over een halfjaar ook bijna iedereen zwanger. Vervelend dat het allemaal even niet zo voorspoedig ging! Maar wel fijn dat je nu eindelijk een eisprong hebt gehad. Hoe kwam je erachter dat je die ziekte had? Levert het verder nog problemen op voor het zwanger worden of zorgde het er alleen voor dat je geen eisprong had? Geniet van je laatste week als 23-jarige :) Ik zal je op het lijstje zetten!

Hope: dus toch nog opgeroepen op de laatste dag! Hopelijk komt die menstruatie nou een beetje snel zeg. Zou ook lekker naar de huisarts gaan als het nog veel langer duurt. Maar wie weet is de test morgen plotseling positief. Wie weet!

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

November

4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    8 november / Giulietta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje

December

6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje

Overtijd

27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje

Totaal : 22 Ronde 0: 1 Ronde 1: 13 Ronde 2: 9 Zwanger: 1

3. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha we lopen zwaar achter, toch niet zo'n vruchtbaar topic dit. Moeten harder ons best doen meiden! :p ;) Grapje, heb alle vertrouwen in dat het deze maand goed gaat komen.

Maregmo wat jammer van je ongi! Vooral na zo'n twijfeltestje, heb je toch nog meer hoop dan normaal.. Vol goede moed mee naar ronde 2!

Welkom Flora! Jeetje heftig die ziekte van hashimoto.. Heb je er veel last van of is het nu goed onder controle met medicijnen? Hopelijk mag het snel raak zijn als je nu dan eindelijk goede eisprongen hebt/krijgt!

Hope, lekker weer is het hier nog hè :D Aloewel het vanmiddag niet echt mooi meer was maar de laatste dagen wel. Genoten van herfstzon. Spannend morgen, hopen dat jullie een mooie uitslag krijgen!

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @veer&giulietta: ik had een paar jaar geleden een keer bloed laten prikken omdat ik veel moe was. Toen weken mijn waarden al iets af, maar niet schrikbarend. Dus toen gingen ze er niets aan doen.
    Door mijn lange cyclussen in het begin, ben ik zelf een beetje gaan speuren waardoor dat zou komen. Toen kwam dus al heel snel de schildklier aan de orde.. Gelijk weer bloed laten prikken en m'n waarden waren in die jaren dus wat slechter geworden. De ha heeft me meteen doorgestuurd naar de internist. Zeker ivm kinderwens is je schildklier erg belangrijk. Je hormoonhuishouding kan er compleet door de war van raken en dat gebeurde dus ook bij mij.
    De internist heeft me dus meteen aan de medicijnen gezet en die moet ik heel me leven blijven slikken. Maar dat is prima te doen.
    2 weken geleden moest ik weer bloed prikken, en nu zijn m'n waarden goed! Dus vooral zo door blijven gaan met de medicijnen en over 3 maanden moet ik weer terug. Tenzij ik zwanger raak, dan moet ik gelijk bellen en m'n medicijnen ophogen.
    Verder kan ik nu dus in principe zwanger worden, maar door de antistoffen die ik heb tegen mijn schildklier, kan het iets langer duren :( dus daar heb ik me dan ook maar op ingesteld.
    Op het moment heb ik niet veel last van die ziekte, met de medicijnen gaat het prima. De vorige cyclus dus eindelijk een eisprong en nu nog hopen dat m'n cyclus een beetje stabiel blijft!!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hopelijk ben je gewoon lekker snel zwanger! Maar wel goed om je er op in te stellen dat het even kan duren. Iig fijn dat het nu goed gaat. Zal wel een hele geruststelling zijn al.

De erwtensoep was lekker joh. Hmmmmm. Altijd als je iets al zo lang niet op hebt.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Fairytale, hoe is het nu met je? Het zit je ook niet mee met al die lichamelijke onzekerheden.

Flora, welkom! Wat een verhaal meid. Heel veel succes.

Maregmo, wat balen joh. Ik had echt verwacht dat dat streepje donkerder zou worden.

Bagger weer, hier ook!

Wat doen jullie dit weekend? Ik had eigenlijk morgen een afspraak met mijn vriendin om mijn zoontjes haar te knippen want hij heeft donderdag foto's op het kdv. Maar ze belde helaas af (en zij was al mijn back upplan want mijn nichtje die het normaal doet had geen tijd). Dus nu maar voor het eerst met zoonlief naar de kapper denk ik. Voor mijn eigen haar zie ik wel weer.

Verder vanavond even het vachtje van mijn benen scheren en eens kijken of ik manlief kan verleiden hihi....

7. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Heftig Flora.. hoop voor je dat je nu met je medicijnen gauw zwanger mag worden. Veel succes! En natuurlijk welkom!! :)

Giuletta, het was idd heerlijk! Wat fijn dat je er elke dag mag zijn :)

8. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Zo vandaag weer hoop geschreven. Ik had weer nachtdienst dus heb lekker geslapen, maar zo te horen was het daar goed weer voor:)

Zoontje is gelukkig weer wat opgeknapt

Wij worden gewoon het topic waarbij iedereen in de 2e ronde zwanger is:D:D:D

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja wij maken gewoon ineens een enorme inhaalslag. Ronde 2: 21 zwanger :p

10. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook veerr! Ik wil ook nog wel graag mee doen. Wij gaan voor ons tweede kindje..en mijn nod is 14 november..
    Bij ons eerste kindje voelde ik gewoon in week 3 al dat ik zwanger was..Nu is het 2 a 3 dagen na mijn eisprong en heb het gevoel dat er ook van alles in mijn lichaam gebeurd. Veel krampen en kriebels en lage rugpijn. (ik weet dat het nog niet is ingenesteld). Bij de eerste was het na 1 x raak en daar hoop je dan nu ook weer op. Niet echt realistisch en heel verwend, ik weet het..Maar goed..ik wacht dus ook net als jullie af!

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Gezellig Vera. Een naamgenoot :) Hoop voor jou dat het weer gelijk raak is. Dan heb je wel heel veel geluk! Gaat bij mij al niet meer lukken. Ben je ook pas met de pil gestopt of gebruikte je wat anders?

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    'Lieve afscheiding,

Er is iets tussen ons veranderd. Laat ik eerlijk zijn, ik haatte je vroeger! Ik vond je vreselijk!! Maar nu......?
    Nu was je een middagje weg en ik besefte dat ik je nodig heb! Ik kan niet zonder je op dit moment!
    Daarom ben ik zo blij en gelukkig dat we weer herenigd zijn!
    Laat me niet in de steek, zodat de duivels kunnen komen.

Het spijt me wat ik al die jaren over je gezegd heb! Sorry

Liefs mij'

13. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Welkom Flora en Vera!
    Ook jullie wens ik een hele snelle positieve test!

Fairytale hoe is het nu?

Leotje, fijn dat je zoontje weer aan beterende hand is. Dat spugen is zooo zielig en vervelend

Phione, spannend!! Morgen jouw NOD, ga je ook meteen testen of wacht je even af?

Ik bedacht mij even, dat wij de septemberdames niet over ons heen laten lopen! Ik wil graag even met jullie afspreken dat we deze ronde allemaal zwanger worden en die dames een poepie laten ruiken ;)
    (Lieverds, laat je niet gek maken he, onze tijd komt!! Echt waar)

14. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Miekoe! Haha hoop dat je afscheiding je vergeeft en nu voor 9 maanden dagelijks bij je blijft ;)

En onze tijd komt inderdaad wel! Ik heb besloten dat ik nu extra ga genieten van ons drietjes want je weet maar nooit voor hoe lang of kort dat nog is! Als we ooit met z'n vieren zijn kijk ik misschien wel met weemoed terug aan deze tijd :D

Welkom Vera! Leuk dat je mee komt kletsen.

15. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie welkom! Gezellig! Geen pil gebruikt. Nooit eigenlijk. Wij gebruiken een cycluscomputer om je temperatuur te meten..Ik hoop ook dat het bij jullie allemaal raak is! Het is een beetje veel om al jullie verhalen terug te lezen, maar ik ga proberen om het vanaf nu te volgen. Succes allemaal!

16. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello,

Welkom voor de nieuwe meiden! Ik proost erop dat we snel zwanger zullen zijn! Nu kan het nog!! :)

Ik zit nog steeeeeeds te wachten... Pfff... Hopend maar doe ook een poging realistisch te zijn.. Maar lukt niet zo erg...

Vind onze 'competitie' met de september groep wel grappig! Komt vast bij ons ook helemaal goed! :) ben benieuwd wie de volgende is..

17. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Vera!

Pfff...Ik heb geen puf meer na het echt klussen om te "klussen"...
    Wat is dat zwaar. Laten we maar hopen dat m'n ei allang is geweest....
    Voel nu alleen m'n borsten, meer niet dus zal wel niet zwanger zijn. We wachten nog maar af...

Zijn er eigelijk moeders hier die bij hun 1e kindje voor hun NOD positief getest hebben? Of pas echt na NOD? Het wachten duurt zo lang :(

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Best verwarrend, nog iemand die Vera heet. Nu weet ik wel dat ik hier Veerr heet, maar toch voel je je dan steeds soort van aangesproken haha.

Fijn dat het weer terug is Miekoe. Hopelijk ben je lekker zwanger!

Ja er heerst competitie. Wel grappig dat ze daar van niks weten. Of ze moeten hier ook meelezen kan best.

Vermoeiend he klussen. Hoop ook dat hij al geweest is!

Hier ronde 2 officieel geopend vbanavond haha.

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    wow wat wordt er toch steedss veel geschreveb

Maregmo, balen zeg!! Eerst zo`n test en dan toch ongi!!! Succes echt minder zulke momenten.

Welkom vera!

Ik ben echt benieuwd wie de volgende hier is.

20. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Hoi dames! Wat zijn jullie fanatiek! Binnen een paar uurtje 5 a 6 pagina's verder!

Welkom vera en flora, op dit gezellige topic! Hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!

Bij ons nog steeds geen nieuwe zwangeren, jammer.
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent fairytale. Hoe is het nu?

Leuk dat versje over afscheiding! Helpt vast!

Veerr, succes in de 2e ronde!

Hier een drukke dag gehad, morgen doe ik niks! Ik tel nu af naar mijn nod. Vind het wel spannend! Vandaag had ik echt een mopperdagje. Niks aan.

Ik ben een lijstje aan het bedenken voor sinterklaas. Ik wil graag een nieuw boek. Hebben jullie misschien een advies? Een boek dat ik gelezen moet hebben? Ik hou van boeken die je het liefst in een dag uit leest, makkelijk leest en spannend is.

Deel Deze Pagina