Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mbg, daar ben ik ook benieuwd naar.. Bij mijn eerste heb ik twee dagen na mijn nod getest maar las net ook bij het testenforum dat mensen ook voor hun nod testen.. Ik kan eigenlijk ook niet meer wachten.. Maar wil dan ook wel een duidelijk antwoord!! Hmm.. Ik probeer af te wachten...

En een goed boek.. Heb begrepen dat 50 tinten .... Echt een aanrader is! Zeker voor ons als actieve klussers! Haha! Ga hem ook maar aanschaffen! ;)

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw

Wij allemaal natuurlijk! November wordt onze maand!! ;)

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen,het is echt niet normaal hoeveel hier geschreven wordt. Supergezellig!

Balen Maregmo, maar wij zijn positief, dus nieuwe ronde nieuwe kansen

Welkom Flora en Vera!

Knap Vera dat jullie middels zo'n templijst je anticonceptie bepaalt.
    Ik ben zelf nu 6 maanden van de pil af en heb de afgelopen maanden op mijn lijf vertrouwd. Is goed gelukt.
    Rare is dat ik de afgelopen maanden wel vruchtbaar slijm had en deze maand heb ik het niet gezien.
    Misschien is het wel 'binnen' gebleven om de zaadjes te begeleiden. :)

Ja het boek 50 tinten, je hoort iedereen erover! Heb 'm zelf nog niet gelezen. Geloof best dat het goed voor je seksleven kan zijn.
    AL hebben wij daar natuurlijk niet over de klagen.
    Maar kan me voorstellen dat je na het klussen geen zin meer hebt om heel actief te zijn in bed.

MBG en Rony, bij mijn eerste voelde ik me niet lekker en zei iemand tegen mij, misschien ben je wel zwanger. Dus toen heb ik een test gedaan en ja hoor!
    Bij de tweede heb ik één dag voor NOD getest met een ovulatietest en die was positief!
    Dus ik heb nooit heel ver voor NOD getest.
    Mijn NOD staat op het lijstje op 13-11 maar omdat ik m'n ei vermoedelijk eerder heb gehad ga ik volgende week zondag 11-11 testen. Is ook wel zo leuk voor mijn man!

Fairytale, hoe is het meid?? Is het bij het bruinverlies gebleven. Hoop het voor je...

Lekker Hope nog zo'n uitje voor één dag. Hoop voor jou dat er snel duidelijkheid is, want gaat wel lang duren nu. Al getest?

Phione, vandaag jouw NOD, al getest??

Laten we ervoor gaan dat november onze maand wordt! Wel grappig idd dat we ons vergelijken met de september maand. Als het bij ons nou ook is zo rap gaat!

Hier verder alles goed. Heb wel allemaal tekenen, maar kan net zo goed tussen m'n oren zitten,
    Nog steeds pijnlijke borsten (normaal een paar dagen voor NOD, nu al sinds de vermoedelijke eisprong ) Meer afscheiding (leuk versje Miekoe! ) Af en toe zeurende onderbuikpijn, lage rugpijn en moe!
    Normaal heb ik dit ook allemaal richting NOD, maar nooit zo vroeg en dan in mindere mate.
    Zou te mooi om waar te zijn in de eerste ronde, maar we wachten het af!
    Fijnedag vandaag!

4. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Ik ben er ook voor dat november onze maand wordt!

Welkom vera en flora, gezellig dat jullie mee komen lezen en schrijven. Echt leuk hoe actief iedereen hier is!

Ben ook benieuwd naar de testers!

Hier nog steeds af en toe wat bruinverlies (heel dun...), maar nog geen ongi...

Gisteren de zolderkamer aangepakt, bureauplank is geplaatst, rotzooi opgeruimd, nu nog een bureaustoel en een kacheltje en het studeren (van mijn vriend) kan daar beginnen. En dat betekent geen studieboeken Meer in de woonkamer :) jeej

Ik hang lekker in mn pyama, maar moet zo nog wel ff wat doen in huis.
    Die boeken 50 tinten, wel veel van gehoord, niet gelezen... heb zo ff ook geen tips, is al weer veel te lang dat ik een boek heb gepakt...

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zijn er nou alweer geen zwangeren bij!!! :(:$:p
    Hoop iedere dag op goed nieuws haha.

Ik ga vrij weinig uitvoeren vandaag. Werd wakker met koppijn en het is nog niet over dus maar een beetje rustig aan doen. Word je ook wel een beetje toe gedwongen dan.

Qua boeken, ik lees wel veel, maar heb niet echt een recente boekentip die je in 1 dag uitleest. 50 tinten begin ik niet aan, dat lijkt me echt pulp (hoop dat ik nu niemand beledig). Heb ook van veel mensen gehoord dat het niks is. Maar sommige vinden het ook weer geweldig. Dus het moet echt je ding zijn denk ik. Er is net een nieuw boek uit van Simone van der Vlugt, dat zijn altijd wel spannende eendagsboeken. Verder boeken van Tatiana de Rosnay ook altijd wel spannend en snel uit. Nicci French natuurlijk. Heb de laatste tijd zelf veel boeken gelezen die wat meer tijd kosten, dus schiet me zo 1 2 3 niet een concrete tip te binnen.

6. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Heerlijk zeg, zon luie zondag. Met dochter lief net heerlijke appelbollen gemaakt. We gaan straks een stukje wandelen.

50 tinten heb ik ook veel verschillende meningen over gehoord. Wil het boek wel lezen, maar ik ga het boek niet kopen. Nicci frensh en Simone van der vlugt ken ik. Tatiana de rosnay niet, ik ga even op internet sneupen.

7. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Simone van der vlugt! Een van mijn favorieten! Leest heerlijk vlot en spannend. Moet nodig weer eens een boek van haar halen... loop volgens mij wat achter

Zo, taken zijn gedaan... stofzuigen boven en een was erin. Nu ff relaxen, straks komt vriendlief terug van stage, dan ff wat doen samen, wandelen ofzo

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ben nu ook bezig in een boek van haar, Rode sneeuw in december. Maar dat is een historische roman, geen thriller. Lees je ook niet in een dag uit ;) al zal het best kunnen als je er voor gaat zitten.

9. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simone van der vlught vind ik ook goed! Of karin slaughter super spannend! Maar ik doe er wel wat langer over dan eem dagje.. :)

Ik ga zo maar eens even met dochterlief schaapjes kijken bij de kinderboederij! Gezellig!

10. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal!

Hoe is het hier? Nog geen zwangeren erbij?
    Potverdorie!:p

Hier is het bruinverlies gestopt.. alleen het zit me gewoon niet lekker. Moet gewoon afwachten. En wachten is ZO vervelend!

Lees dat (bijna) iedereen een lui dagje heeft? Haha
    Hier ook, en we wouden ook gaan wandelen alleen wordt het hier nu wel erg donker.. :(

Ik moet zeggen ik kan het hier amper bijhouden haha! Het gaat zo snel!

11. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo jullie zijn zeker actief hier! Flink bijlezen. Er was iemand die vandaag zn nod had maar weet de naam niet meer..Getest? Succes!

En veeerr sorry van de naam..Ik moet er telkens aan wennen als ik het lees omdat het mn echte naam niet is haha.

En mamavandj. Het temperaturen gaat makkelijk in die zin omdat we er een cycluscomputer voor gebruiken. Elke ochtend een thermometertje in je mond en na 1/2 minuten is dat weer klaar. Computertje slaat automatisch je temperatuur op en rekent verder uit wanneer je eisprong was enz. Ik ben redelijk regelmatig ongesteld dus voor ons is dit goed te doen. Ik vind het heerlijk om zo vrij te zijn van hormonen, al moet je natuurlijk wel op blijven letten voor die tijd..

Ik kan waarschijnlijk rond mijn verjaardag testen..Het zou wel een heel mooi cadeau zijn..

Groetjes!

12. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fairytale, wat spannend voor jou. Over 2 weken een echo zie ik. FIjn dat het weer gestopt is. Ik hoop dat het gewoon een onschuldige bloeding was. Voel je verder al wat 'klachten'. Dat is dan bijna fijn lijkt me als je zo onzeker bent..Sterkte!

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @vera: vind het ook knap om op die manier je ac te regelen :) je klust dan gewoon op een aantal dagen in je cyclus niet?
    Maar wel heerlijk om vrij te zijn van hormonen. Na de zwangerschap komen er bij mij ook absoluut geen hormonen meer in! Zeker nu met die schildklier niet, dan kan alles weer overhoop gegooid worden.

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Als het bij jullie net zulk weer is als hier hoef je niet te gaan wandelen! Wat een rot weer. Gelukkig dat de bloeding gestopt is, snap dat je je er niet lekker bij voelt.

Lijkt me best handig zo'n computertje. Denk niet dat ik hierna nog aan de pil ga. Rot hormonen. Hoop ook voor je dat het raak is! Nog een weekje dan weet je meer.

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Weer een zwangere bij september meiden haha.

16. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    jeeetje dames wat gaat het hier hard met de reacties!

allereerst welkom nieuwe meiden, en heeeeel veel succes, dat we de september meiden maar in mogen halen!

pfoe ik denk dat ik het nooit ga kunnen bijhouden om op iedereen te reageren, die tijd heb ik niet en de hersens ook niet om al die verschillende verhalen uit elkaar te houden:p

fairytaile, fijn dat de bloeding nu gestopt is, maar je onzekerheid begrijp ik zeker, zou ik ook hebben!

hier ben ik totaal het spoor bijster, die streepjes blijven lichter dan de controlestreep op de testen. misschien heb ik dan toch al dat 8 of 9 toen ik niet gestest had een lh piek gehad maar dat lijkt me sterk, of toch mijn 2 donkerste testjes op dag 28/29 dat zou echt heel mooi zijn OF hij moet echt gewoon nog komen maar inmiddels zit ik op dag 18 van mijn cyclus naja nog geen lh piek dus in de komende 2 dagen ook nog geen eisprong.... wordt wel HEEL erg lange cyclus. weet nu gewoon niet wat ik moet doen. blijf denk ik nog 5 dagen doortesten en daarna geef ik het op hoor!

wat zouden jullie doen in mijn geval? en wat denken jullie ervan?

17. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fairytale mooi dat het weer gestopt is! Houden zo, nog twee weekjes wachten op de echo..

Vera, wat voor computertje is dat dan? Klinkt echt super handig! Ben wel benieuwd.

Eulalia wat balen dat je nog niet je lh piek gevonden hebt! Ik zou ook die 5 dagen nog doortesten. De eerste cyclus na stoppen van de pil kan inderdaad best lang duren. Misschien komt je ei komende week wel!

Wij hebben ook een rustig dagje.. Het regent hier al de hele dag! Verder denk ik dat mijn ongi wel gaat komen. Vandaag al een dikke huilbui gehad, heb heimwee en ik eet mij een slag in de ronde :(

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Fijn dat het gestopt is Fairytale. Hopelijk blijft het zo en heb je over twee weken een mooie echo!

Handig hoor Vera, ben ook wel benieuwd hoe het heet!

Tja Eulalia, ik begrijp je onzekerheid. Wat ik zou doen?? Weet niet hoeveel testen je nog hebt, maar nog even doortesten. En heb je je slijm in de gaten gehouden? Balen he als je niet weet waar je aan toe bent.

Ach Guilietta, huil maar even lekker. Blijf je daar voorgoed? Woon je allang in Italie?

Pff, ben vandaag effe naar de stad geweest en boodschappen gedaan. Heb de regen maar even voor lief genomen.... wat een blegh weer zeg! Maar de koelkast is gevuld en alvast wat Sintshopping gedaan.

Nu even bijkomen met een bakkie!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @eulalia: gewoon door blijven testen hoor! Zeker de eerste rondes kan het allemaal wat langer duren. Dag 18 en nog steeds geen positieve test, valt wel mee hoor. Sommige hebben op dag 25 of later nog een posi test. Dus gewoon door blijven testen, de aanhouder wint ;)

@giulietta: oh in Italië? Lekker hoor, maar kan me voorstellen dat je je familie en vrienden mist.

20. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi dames,
    Mag ik me in deze club aansluiten? Ik ben in oktober gestopt met de pil na 10 jaar pilgebruik. Ben nu in afwachting van de eerste keer ongesteld worden. Zijn er al veel dames bij wie het al raak is?
    Groetjes

Deel Deze Pagina