Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal..

Hope: Ik zou ook naar de huisarts gaan als je ongi niet komt, en je niet zwanger bent! Maar het kan altijd nog! Welke dag zit je nu?

Rony: Dat is wel vroeg dan! Hopelijk is het een innesteling!

Leotje: Fijn dat je ongi bijna voorbij is!

Zie dat er twee vandaag hun NOD hebben.. SPANNEND! Het is echt tijd voor nog een zwangere hoor!:D

Nou hier gaat het opzich goed! Vanmorgen werd ik behoorlijk misselijk wakker! Had vannacht ook slecht geslapen, waarom weet ik niet, elke keer werd ik weer wakker.. pff..
    Maar dat ik zo misselijk ben dat moet toch wel een goed teken zijn?
    Lijkt me dat de HG toch meer word..
    Vorige zwangerschap werd ik ook precies rond de 6 weken misselijk..
    Nou ja in ieder geval ga ik vandaag lekker rustig aan doen! Ben gelukkig nog vrij dus dat scheeld!

2. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Inderdaad! Lelle en Miekoe vandaag! Hadden ze beiden niet al verdachte symptomen? Ben heel benieuwd! En ik wacht nog steeds op Phione.. Daar ben ik ook heel benieuwd naar, dat klonk ook best hoopvol daar!

Veer, haha, inderdaad! Daar hoop ik ECHT op! :) Weg met de onzekerheid!

Flora, Ja, ik wil er ook gewoon vanuit gaan dat dit gewoon door het ontpillen komt. Ik zou de eerste niet zijn inderdaad. Ik zit nu op dag 38, geloof ik. Begin de tel bijna kwijt te raken. nu ik dit neer typ besef ik me dat dit ook helemaal nog niet zo belachelijk lang is, maarja, we weten allemaal hoe het vrouwelijk brein werkt: Gemaakt om onszelf gek te maken.

Ja, dromen over babytjes en positieve testen herken ik hier! Ik droom continue dat ik een positieve test in handen heb en dan als een dolle naar mijn vriend toe ren. Killing als je dan weer wakker wordt, haha.

3. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wat fijn dat je misselijk bent Fairytale! Dat moet wel een goede bevestiging zijn dat je baby een plakkert is :)

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zou gewoon die huisarts bellen inderdaad als het komend weekend nog niet zover is! Misschien mag je dan wel bloed prikken. Soms zie je dan toch een zwangerschap. En zo niet weet je het echt heeel zeker.
    En als het je gerust kan stellen moet je het helemaal gewoon doen!

Fairytale: dat is inderdaad een goed teken! Die baby blijft gewoon lekker zitten waar hij/zij zit!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou test gedaan. Hij is echt nog heeeeeeeel licht. Dus mijn eisprong zal nog wel even op zich laten wachten. Maar als mijn cyclus weer 30 dagen is verwacht ik hem ook pas vrijdag/zaterdag. Ben benieuwd of jullie het streepje uberhaupt zien op de foto!

Bijgevoegde bestanden:

6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Fairytale: wat ontzettend fijn dat je misselijk bent!! (Haha klinkt gek)... Zo wordt de hoop alleen maar meer!

@ Hope: hup hup, naar de dokter
    Ik duim voor je dat je gauw je menstruatie krijgt.
    Vreselijk van je moeder! Knuffel voor jou. Ik weet hoe het is en niks op de wereld is zo slopend. Niet alleen voor jouw moeder, maar ook voor jou en anderen die zo dicht bij haar staan. Sterkte

@ Hier: ik snap er geen drolletje meer van.
    Vroeg ei op dag 10 gehad, bla bla, dag 16 'innesteling' (?).
    Vandaag dus m'n NOD en vanmorgen bij het afvegen wéér een dikke grote slijmprop........? Begrijp er ff geen kont van

Ik denk niet dat ik vandaag test, maar nog wacht tot de 11e (pfjoe, das nog lang!) dan zou m'n officiële NOD zijn.
    Heb nog niet het gevoel dat m'n ongi er aan komt. Alle symptomen zijn weg, behalve de buikkramp is gebleven.
    We zullen zien ;) toch hopen op een uitblijvende ongi haha

7. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Veerr: hij is zeker wel te zien hoor, maar geeft je niet altijd een streepje (die pas duidelijker wordt als je ei er aan komt?)

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja als de streep net zo dik of dikker is dan de controlestreep komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Dus verwacht dat hij de komende dagen steeds wat dikker zal worden. Weet niet of ik iemand ben waarbij er altijd een streepje komt.

Zoooo lang wachten met testen Miekoe??? Zo'n slijmprop is toch juist een goed teken of niet? Denk je dat je het gaat volhouden haha.

9. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zo een streepje heb ik dus al vanaf dag 8 tot op heden veer...
    Hoop voor je dat ie snel knal wordt!

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja. Nou ik blijf maar gewoon om de dag klussen voor de zekerheid. Als ik jullie zo hoor over die ovulatietesten haha.

11. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Tja, ik gok gewoon dat het aan mij en het ontpillen ligt;) jij heb wel het voordeel van een 1e cyclus van 30! Dat geeft toch hoop rust denk ik!

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hahahahaha NEE!!!
    Heb net al een test gedaan... Omo-wit natuurlijk!!

Op internet lees je verschillende dingen over het verliezen van zoveel slijm.
    Veel vrouwen krijgen dit vlak voor hun ongi. Een enkele keer is het een goed teken.
    Ik heb er weinig vertrouwen meer in voor deze maand :(
    Heb het dan nog niet eerder gehad, maar dit wordt pas m'n 4e pilloze ongi, dus misschien toch nog ontpillen?

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer, Zo begonnen de testen hier ook.. soms was ie dan ineens weer helemaal wit, en dan ineens heel duidelijk. Maar heb ze nooit heel donker gehad. Hoop dat jij gauw een knallerd hebt.

Miekoe, dankjewel. Dat is lief. Het gaat nu goed. Het zware is achter de rug. Nu hopen dat het stil blijft. Overmorgen wordt haar stoma verwijderd, dus goed teken. Vanavond nemen we haar als verrassing nog even mee naar het Sushi restaurant (ze denkt dat we hier thuis ete). Ze is net zo verslaafd als vriendlief en ik. :D Eventjes nog wat leuks voor weer een zware periode.

Jammer dat je test negatief was. Apart van je slijmprop! Ik had dat ook op de dag van mijn NOD! Je leest inderdaad dat dit ook positief kan zijn. Maar hier de dag daarop ook nega test gehad. Hoop voor je dat dit geen voorteken is van zo'n cyclus zoals ik nu heb.

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja dat geeft wel wat rust, maar ik heb natuurlijk geen garantie dat die cyclus weer zo wordt. Maar ga er gewoon vanuit van wel. Als dat zo is heb ik ook pas donderdag of vrijdag een positieve test. Maar voor de zekerheid maar op tijd begonnen, anders ben ik weer bang dat ik te laat begonnen ben straks :p

Vandaag 12.25 zegt Miekoe niet te gaan testen vandaag. 13.10 al een negatieve test in handen :p
    Je hebt het lang volgehouden hoor. Echt stalen zenuwen :p
    Ik zou het ook niet kunnen hoor, geef je groot gelijk. Wel balen dat hij negatief is dan.

Hope: vindt ze vast erg leuk dan! Sterkte de komende tijd.
    Ga dat echt missen tijdens de zwangerschap straks. Sushi!

15. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heey meiden
    heb 2,5 dag niet kunnen lezen dus heel wat te doen zo meteen haha
    ik ben 2 a 3 dagen heel misselijk geweest dus had wel beetje goede hoop maar ben nu helemaal niet meer misselijk :( dat laat mijn hoop weer verdwijnen. Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig... Wil denk ik woensdag voor het eerst testen. Morgen maar even wat testen halen :) baal echt dat ik nu nergens last van heb (klinkt heel gek haha) want dat voelde op een bepaalde manier toch goed.
    Ik ben benieuwd hoe het bij jullie is dus ga alles terug lezen. Ik probeer vandaag nog te reageren als dat gaat lukken!
    Succes lady's

16. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hahahaha Veerr, echt goed he?
    Ik had mezelf voorgenomen idd niet te gaan testen, maar toen jij het vroeg, dacht ik bij mezelf 'what the hell, kan mij het verekken, heb er genoeg liggen...'
    Helaas peanutbutter

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Maar het kan nog makkelijk. Misschien was je ei toch niet vroeg!

18. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo dames,

Ik ben er nog en lees alles mee, maar ben nog steeds enorm druk met de studie.

@ alle nieuwe dames. Welkom!

@ Fairytale. Misselijk zijn is niet leuk, maar nu wel fijn denk ik. Krijg je toch meer vertrouwen in je zwangerschap.hopelijk straks een mooi knipperlichtje

@ Miekoe. Ik heb net zulke stalen zenuwen als jou :) ik kan ook niet wachten.

Rest heb ik niet allemaal meer onthouden

Ik zit nu op dag 36. Ik denk dat ik nu ergens rond een eisprong zit, dus ik wacht nog even twee weken voor ik weer ga testen.

19. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi dames,

Wat een gezellig geklets toch hier. Kom net uit mn werk en heb weer drie pagina's bij te lezen.
    Bij mij geen nieuws te melden.
    @ Veerr: Ik zag dat je een NOD lijst gemaakt had en dat mijn leeftijd nog niet bekend was. Die is 29.
    @ Fairytale: Gefeliciteerd. Nu is misselijk zijn toch wel een fijne bevestiging. Wanneer heb je je eerste echo?

Tot snel.

Groetjes

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ja ik weet ook wat het is... in juli 2007 stopte ik met de pil en in november (eindelijk na zo'n 150 dagen) ben ik bij gyn gegaan... kreeg helemaal geen eisprong van mezelf :(
    met clomid heb ik dan mooi 4 maand eisprong gehad (cyclus van +/- 30 dagen)... na 4 maand even clomid aan de kant gelegd omwille van trouw

en dan tijdens huwelijksreis plots natuurlijk zwanger geraakt ;)
    dus mijn man is ervan overtuigd dat veel sex (rond eisprong...) wel goed is, want ons gemiddelde op huwelijksreis was uiteraard net iets hoger dan ons normale gemiddelde :D

en tja nu ben ik benieuwd wat de spiraal met mijn cyclus gaat uitvreten.... pff hoop dat ik niet terug aan de clomid ofzo hoef!

Deel Deze Pagina