Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutti

Tutti Lid

5 nov 2012
    18
    0
    0
    Wat is nod precies, is dat zeg maar de dag dat je ongesteld zou moeten worden?

11 Nov. duurt niet zo heel lang meer MBG maar goed als je ergens op wacht duurt het ontzettend lang haha...
    Ik moet 22 nov. ongesteld worden... (hoop het natuurlijk niet haha...) Ik had mezelf ook voorgesteld om niet te ongeduldig te zijn maar ik kan op het moment nergens anders meer aan denken dan aan zwanger worden en een kindje haha...
    Het is ook allemaal nieuw dus ik denk dat dat er ook mee te maken heeft en het is natuurlijke een spannende tijd! :)

2. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom tutti!! Hier zijn we gelukkig helemaaaaaaal niet ongeduldig!! Haha... Je past er helemaal bij :)

En we zijn hier allemaal in november zwanger (hebben we afgesproken :p)

Ps. Manlief wil pas testen op of na nod!!!! Love him!!! Grrrrr...

3. Tutti

Tutti Lid

5 nov 2012
    18
    0
    0
    Hahaha gelukkig ben ik niet de enigste Rony! :D:p
    M'n vriend word onderhand gek van me dus ik moet het even van me afschrijven! :p

Laten we hopen dat we allemaal in nov. zwanger zijn haha, een echte babyboom! :D

4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Even tussendoor, hebben jullie in je hoofd ook al de prenatal en alle andere winkels leeggekocht? Ik heb me heel stiekem al georiënteerd op kinderwagens, kinderstoel, luiers--> katoen/wegwerp, en het eerste pakje! Echt heel in het geniep. Pff best erg eigenlijk? Hoort dit gewoon bij de eerste ronde of ben ik een extreme ongeduld?

Ik heb al wel besloten dat 3/4 van marktplaats gaat komen!! Jeetje wat een prijzen!!

5. Tutti

Tutti Lid

5 nov 2012
    18
    0
    0
    Ja zeker Eulalia dat deed ik al vanaf de dag dat ik met de pil gestopt was haha echt heel erg...:S Dus je bent niet de enigste!

Een vriendin van mij is zwanger en die heeft haar babymeubeltjes ook van Marktplaats. Die mensen hadden voor 1 baby gebruikt en toen op Marktplaats gezet, mooie meubeltjes en ziet er als nieuw uit!

6. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Ff een snel berichtje van mij

Nog steeds niet ongesteld, had t afgelopen zondag verwacht. Net toch maar ff een testje gewaagd, ook al zijn we deze ronde redelijk braaf geweest met condooms (omdat ik eerst wilde zien of alles werkt)...

Helaas pindakaas negatief...

Dus kom nou maar op met die rode troep, dan kunnen we verder!

7. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Oh en welkom nieuwe Dames!

Heb gister 11 uur gedraaid, dus niet meer kunnen reageren op iedereen. Hoe gaat het hier? Wachtend op het bankje of wachtend op het ei?

8. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    #1328 nynkusje, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
    Eulalia: De grap is dat vooral mijn vriend bezig is Met meubeltjes. Hij denkt al heel ver vooruit, hoe dat moet gaan met geld enzo... ik ben nog druk met: hoe zal het zijn met zo'n buik?

9. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Tutti, klopt dit is je Niet Ongesteldheids Dag. Dus de dag waarop je niet ongesteld wil worden..

Eulalia: valt bij mij denk ik nog wel mee. Heb kinderkamers bekeken en kinderwagens. 1e pakje enzo eigenlijk nog niet eens over nagedacht hahahaha *gaat er vanavond meteen voor zitten*

Fijne dag iedereen!

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wow wat een reacties alweer! Ik ben inmiddels alweer bijna aan het werk. Werk op een kinderdagverblijf, op de babygroep haha, hoezo ik ben er de hele dag mee bezig?? ;)
    Wat leuk om te zien waar iedereen zit in zn rondes enzo! Ik ben echt nog een groentje wat dit betreft, dus kan er nog niet zoveel over meepraten. Maar dat van babykamers en spullen uitzoeken herken ik! Samen met mijn man gedaan ook, we hebben een heel lijstje gemaakt met welke spullen we leuk vinden haha. Erg leuk om te doen hoor!
    Fijne dag iedereen! En MBG, succes!

11. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen, nog ff snel voordat ik naar het werk ga!

Welkom Tutti, groep wordt steeds groter, gezellig!

Ik heb wel al rondgekeken en dan ook vooral op MP. Tis natuurlijk onze derde en omdat we 6 maanden geleden nog dachten dat deze er nooit zou komen hebben we al veel weggedaan!

Wij hebben voor de eerste twee een shirtje laten drukken met de naam bij Simply Colors. Dat hebben we aangedaan als eerste pakje! Als we over een poos niet meer anoniem zijn,zal ik de foto's eens laten zien! We gaan deze traditie natuurlijk voortzetten voor de derde!

Jammer Nyn, hopelijk luistert je lijf en word je snel ongesteld!

Nou tot vanavond weer!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Goedemorgen!

@babyuitzet: hihi ik heb ook al veel rondgekeken wat ik wil hebben enzo. Bijna alles is al uitgezocht ;) alleen kopen doen we echt pas als t eenmaal zover is. Wie weet duurt het nog een jaar voordat t raak is en dan zit je de hele tijd tege die spulletjes aan te kijken. Lijkt me niet erg prettig. Dus wij hebben dan ook nog helemaal niets gekocht!

@denise&tutti: welkom! Schrijf hier lekker alles van je af!

@hier: hopelijk laat m'n eitje zich deze week nog zien :)

13. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Welkom nieuwe dames!

Nou hier nog steeds geen bloed - maar gisteren einde middag dus wel een omo witte test.

Ik heb 2wk geleden op zondagavond mijn ei gevoeld. Die avond ook voor het laatst geklust. Maandags had ik mijn kleine operatie dus klussen in de dagen erna kon niet (te pijnlijk).

Normaal zou ik dus 14dgn na ei ongi worden. Voor deze maand had ik gerekend dat het gisteren zou zijn! Nou zou het ook nog wel vandaag kunnen zijn dus, daar ga ik maar gewoon vanuit na de witte test van gisteren! Maar.... je lijf en geest spelen wel met je zeg....

Ondertussen dit stiekem op mijn werk via mn computer getyped.... ik moet het gewoon ff kwijt dat ik het zelf gek genoeg even niet weet.... dacht dat ik mijn lijf heeeeel goed kende!

Werkse allemaal

En sorry voor mijn ego berichtje!

14. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Lelle: ik heb ook wel zulke ego berichtjes hier neergezet hoor, soms moet je gewoon even je verhaal kwijt!

@ mamavanDJ: wel een leuk idee! Maar mochten wij het geluk hebben en zwanger worden, willen wij niet weten wat het wordt (nou ja vriendlief niet, dan heb ik daar vrede mee, misschien is het tegen die tijd anders.

Willen jullie trouwens weten wat het wordt als het dan eindelijk zover is?

Hier alles nog rustig. Wel wat last van steekjes en nog geen gevoel dat m'n ongi er aan komt. Heb weinig hoop meer voor deze maand, terwijl ik een week geleden m'n kop nog tegen de muur zou slaan als het deze maand niet raak zou zijn. :(

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nieuwe dames: welkom!!! Ik zal jullie zo gelijk op het lijstje zetten.
    De eerste ronde is ook een en al ongeduldigheid. Je weet ook nog niet wat je moet verwachten van je cyclus. Je wilt gewoon duidelijkheid!!! Tweede ronde is beter hoor.

MBG: hoop ook dat je ei vroeg is geweest dan. Knap maar snel weer op!

Rony: is ook wel beter joh op je nod pas testen. Een witte test is ook niet leuk om te zien hoor :) Enneeeh morgen is je nod al!

Nynkusje: ook al negatief! Al die witte testen hier is wel een beetje problematisch hoor. Maar goed, volgende ronde weer kans!

Wat betreft spullen uitkiezen, nog helemaal niet mee bezig. Toevallig gister een foldertje ingekeken dat in de bus zat. Het lijkt mij juist leuk om dat allemaal te doen als ik echt zwanger ben. Mijn ideeën veranderen ook 6 keer per week dus het zou ook weinig nut hebben :p Maar het is me al wel opgevallen dat het inderdaad erruuuggg duur is allemaal. Uitbuiters zijn het.

Flora: ik hoop het ook voor je! Wanneer verwacht je je ei ongeveer?

Lelle: balen is dat joh. Maar het komt vast wel. Misschien is je periode na je ei wat langer dit keer. Kan ook gebeuren.

Hier weer last van hoofdpijn. Word er echt een beetje gek van! Vorige cyclus dacht ik dat het aan het ontpillen lag. Denk nu dat ik het gewoon de dagen voor mijn eisprong heb. Daarna is het namelijk over. Zijn er meer meiden die dit hebben voor hun ei? Stom hoofd.

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Miekoe: stom he hoe dat kan veranderen,. Hopelijk maar gewoon snel ongi dan als je toch niet zwanger bent!
    Ik wil wel graag weten wat het wordt! Vind het veel te leuk om dan meisjes of jongetjes spullen te kopen :p

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

November

6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    8 november / Giulietta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    19 november/Denise1605/? jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje
    22 november/ Tutti/ ? jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje
    ? november / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje

December

6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje

Overtijd

27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje

Totaal : 26 Ronde 0: 1 Ronde 1: 17 Ronde 2: 9 Zwanger: 1

18. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry gister helemaal geen tijd meer gehad om te reageren. Heb op mijn telefoon wel zo veel mogelijk mee gelezen maar het is allemaal zo veel haha Super Gezellig!!

Welkom Nieuwe meiden! Hier kun je zeker lekker je verhaal kwijt!

Lelle: Spannend meid! Je gevoel komt me bekend voor helaas :( Ik wacht nu ook op mijn ongi en is toch heel spannend! Je lichaam kan je helaas flink in de maling nemen, heb ik al bij veel meiden gelezen...

Miekoe: Ik heb altijd gezegt dat ik het niet zou willen weten en mijn vriend ook echt niet maar ik begin beetje terug te krabbelen haha. Ik werk in een baby en kinderkleding winkel dus als ik het zou weten is dat wel veeeeel makkelijker. Kan ik alvast wat leuke kleertjes inslaan :D Maar mijn vriend is het daar totaal niet mee eens. We zien het tegen die tijd wel.
    Die lichamen van ons daar wordt je idd echt gek van!! Hopelijk is het toch raak bij jou meid! ik duim voor je!
    Ik dacht van het weekend dat het bij mij ook wel raak zou kunnen zijn ivm hele dagen misselijkheid maar heb nu nergens meer last van dus mijn hoop is een heel eind verdwenen.

Rony: Wij zitten idd op dezelfde dag spannend morgen!! Heb jij al ergens last van? En ga je morgen ook echt testen? Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we zaterdag pas gaan testen maar ik weet niet of ik dat volhoud als mijn ongi uitblijft ;)

Het lijkt me geweldig om voor al die spulletjes op pad te gaan heerlijk maar tot nu toe nog even lekker rond kijken op internet.

Ik heb een vraagje: ze zeggen dat je het best met ochtend urine de zwangerschap test kunt uitvoeren. Maar mijn vriend en ik willen dit natuurlijk samen doen. Hij vertrekt smorgens alleen al heel vroeg wanneer ik nog op bed lig. Zou ik evt ochtend urine op kunnen vangen dan bewaren in de koelkast (of miss beter op kamertemp?) en dan 's avonds deze urine gebruiken voor de test wanneer we beide thuis zijn?? Misschien dat jullie het weten alvast bedankt!!

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Als je het in de koelkast zet moet je wel oppassen dat je het niet opdrinkt :p Heb geen idee eigenlijk of dat uitmaakt. Het hoeft sowieso niet in de koelkast lijkt me. In je lichaam is het ook warm ten slotte.
    Maar testen van tegenwoordig kun je op ieder moment van de dag gebruiken hoor. Dus je kan het allebei doen. Maar ik denk dat je in beide gevallen als hij negatief is zult denken: misschien is mijn urine niet goed meer of misschien had ik toch met ochtendurine moeten testen :p

Ik las net iets over je kosmo ei haha heel vaag:

Behalve een ‘normale’ eisprong zou je volgens de kosmobiologische vruchtbaarheid ook een tweede eisprong hebben. De ‘normale’ eisprong vindt plaats tussen twee menstruaties. De tweede eisprong hang samen met de positie van de maan op de dag van je geboorte. Veel dingen in de natuur lopen synchroon met de cyclus van de maan. Het openen en sluiten van oesters bijvoorbeeld. En ook een zwangerschap duurt 280 dagen, oftewel precies 10 maan maanden.
    Op deze site kun je het checken

Het grappige is dat bij mij precies dezelfde dag uitkomt als bij mij echte cyclus! Terwijl je alleen je geboortedatum invoert en verder niks. Vond ik wel apart. Ben benieuwd of dat bij anderen ook zo is!

20. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Delilah, als je niet te vroeg voor je NOD test maakt het niet uit op welke tijdstip je een test doet. Voor je NOD kan je nog weinig hcg hebben, en dan maakt het volgens mij wel uit.
    Bij mijn zoontje had ik laat op de ochtend test gedaan en s'middags nog een, en allebei positief!

Spulletjes kijken is leuk he, wordt je altijd hebberig van.... Alleen jammer dat het zo duur is.

Bij mijn zoontje wisten wij het geslacht niet, omdat ik het niet wilde weten. Mijn man wil het deze keer heel graag weten ik twijfel nog......

Net lekker wezen babyzwemmen, nu maar even wat in huis doen:)

Deel Deze Pagina