Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry meiden, er zijn zoveel berichten bij gekomen, teveel om overal op te reageren, dus ik doe het even wat algemener.

Ten eerste welkom voor de nieuwe dames! Leuk dat er nog steeds meiden aansluiten! En die onzekerheden en nergens anders mee bezig kunnen zijn vanaf het moment dat jullie besloten hebben er voor te gaan, heeeeel herkenbaar!

Veer, wat grappig die maancyclus, ik zou dan vanaf overmorgen vruchtbaar moeten zijn. Maar mijn cyclus kan ik nog helemaat niet van op aan, dus geen idee of het klopt. Maar Niet geschoten is altijd mis.. ;)

Leuk ook weer die verhalen over het rond kijken naar kamertjes en nadenken over eerste pakje. Toen wij het net besloten hadden eind september, ging ik ook naar de prenatal, sfeer snuiven. EN op mp naar kinderwagens speuren. Maar heb nog niets gekocht wat ook maar met een babtje van doen heeft :)

Vond het idee van het shirtje met de naam als geboorte pakje heel erg leuk! Iets om te onthouden!

Bedankt nog voor de sterkte wensen van verschillende meiden! Lief! We hebben gister een hele leuke avond gehad en ze was helemaal verrast.

En hier... nog steeds NIKS!! :( Dag 39..

2. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Nog even vergeten.. jammer van de omo witte testen weer overal..
    Jullie houden je in elk geval al goed aan de afspraak.. NOVEMBER KLEURT ROZE!!!

3. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    haha nou opdrinken ik hoop het niet. En idd wat je zegt ook al test ik s' avonds miss blijf ik dan idd denken dat de urine miss niet meer goed is pfff ik weet het nog niet haha

Ik zal ook eens kijken op die site. Is wel heel apart!

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Delilah: (met dat ik het opschrijf, is het nummer op de radio woehahah) je moet niet s avonds je test gaan doen met ochtendurine. Dan zijn alle nodige dingetjes (weetikveelwat) vervlogen. Je moet het echt doen met verse pies. En na je NOD kun je rustig s avonds testen hoor, even 2 uur van te voren stoppen met drinken en dan een plasje.

Maar waarom niet even voor een test je bed uit????

Ik ga voor de maand november!! Als ik ongi wordt dan denk ik mezelf gewoon zwanger. Misschien groeit er dan spontaan iets ofzo :p
    Ze zeggen toch dat je jezelf ziek kan maken als je denkt dat je het bent? Misschien kun je jezelf ook wel zwanger denken :p

5. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Hope: heel fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad! :)
    Dat het bij jou zo lang duurt joh.. Heb je tussendoor nog wel een keer getest? Verschrikkelijk zo die eerste ronde hopelijk komt je ongi snel opzetten meid! Knuffel!!

ik krijg nu beetje krampjes onder in mijn buik, ben bang dat de ongi eraan komt :(

6. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    thnx miekoe! Dan ga ik dat zowiezo niet doen. Wil er best mijn bed voor uit maar denk dat ik dan nog niet hoef te plassen. Ik kan het natuurlijk altijd proberen :D en anders kan ik het nog 's avonds doen als we thuis komen. IK vind het toch heel spannend en hoop er stiekem te veel op terwijl ik kwa lichaam zeker niet het gevoel heb dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar mijn wil is zo sterk..... nog even afwachten :(

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hope: fijn dat jullie een leuke avond gehad hebben! Balen dat die ongi er nog steeds niet is zeg. Heb gelezen dat tarwekiemolie je cyclus kan verkorten dus misschien is dat wat?

Delilah: misschien hoef je niet eens te testen joh. Word je gewoon ongesteld ;) Scheelt weer centen.

Miekoe: goed idee. Ik begin er vast mee.

Net weer een ovutest gedaan. Nog steeds licht, maar heb het idee dat het streepje ietsje donkerder is vandaag. Ik geloof niet dat ik erg productief ga zijn vandaag. Als ik in actie kom neemt gelijk de koppijn weer toe :( Dan maar verplicht chillen ;)

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wat een boel nieuwe berichten weer! Heb nu geen tijd om overal op te reageren, maar dat komt vanavond weer!
    @veerr, ik zag dat je me in de 'NODlijst' had gezet haha, dank! Ik ben trouwens 25 jaar ;)

9. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    En niemand die me even waarschuwt he...
    Heb al weet ik veel hoe lang in m'n onderschrift staan dat ik gestopt ben met de pil in het jaar 21012 :p

Haha straks maar even aanpassen in m'n pauze

10. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    ja Veerr idd kan ook ik wacht zowiezo nog met testen. Heb toch gevoel dat ik ongi ga worden.

Vervelend van je hoofdpijn. Dan zit er idd niks anders op dan chillen ;)

11. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    haha het is dat je het nu zegt miekoe had het ook niet eerder gezien :)

12. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    haha, Miekoe, dat zwanger denken hebben Veer en ik geloof ik al geprobeerd.. Werkt dus niet :D

Thanks Delilah, Heb idd tussendoor getest, maar steeds negatief. Nu van het weekend weer testen, als het dan weer negatief is ga ik een afspraak bij de huisarts maken. Maar hoop dat mn ongi nu gewoon gauw komt.

Thanks voor de ttip Veer, ik ga eens even researchen op google :D Als je zou zeggen dat konijnenkeutels werken om zwanger te worden zou ik het nog doen ook. Alles voor die baby! hahaha ;) Haha, nee zo gek is t ook nog weer niet hoor, maar als er iets is wat kan helpen, wil ik dat best proberen.

Haha, Miekoe inderdaad.. je loopt flink wat jaartjes voor ;)

13. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ships had net een heel verhaal hier getypt, deed het internet het even niet, kan ik weer opnieuw beginnen!
    nu een korte versie!!

veel spanningen zo te lezen omtrent overtijd en wel/niet zwanger!!
    hier nog wachtende op ei, ik begin toch wel beetje bang te raken dat ik weer zo iemand ben die cyclussen heeft zonder eisprong. heel gek dat ik dat nu al denk maargoed :S hoop dat het overbezorgdheid is!
    volgende ronde doe ik er ook maar bij temperaturen.
    mocht dat ei toch al de 28e zijn gekomen en 4 nov. zijn ingenesteld merk ik nog echt 0 nada noppes.... mocht dat het geval zijn dan is ronde 1 gefaald haha

aan de andere kant denk ik ook weer, gezien onze leeftijd (22 en bijna 26) zou het ook wel heel erg pech zijn als we niet zo snel zwanger zouden raken. de kans is best wel heel groot dat we gewoon met zijn 3tjes trouwen (juni) mocht het heel snel gaan wordt trouwen waarschijnlijk in april.
    ik heb stiekem een voorgevoel dat het in januari gaat gebeuren bij ons!

we hebben wel heel veel geluk met alles in ons leven tot nu toe, misschien is juist dit wel iets wat bij ons niet zo vlotjes en makkelijk zal gaan? pfoe ik hou er maar over op met denken.

al met al wordt het toch al een heel verhaal zo!

ow nog even over het kosmisch ei, ik heb dat ook eens even uitgezocht maar het schijnt dus zo te zijn dat je niet 2 eisprongen hebt maar wanneer kosmisch en echt ei samen vallen heb je meer kans.
    nou deze maand viel het bij mij dus precies samen... wanneer ik mijn ei zou hebben volgens normale cyclus dan... had ik dus niet haha.

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal!

Potverdorie! Nog geen zwangere?:p
    Ik sta daar maar alleen op de lijstje..
    Vind niks meer aan hier, ik ga weg..:p
    Nee grapje hoor!
    Weer onzettend veel gekletst zie ik!

Veer: Jammer dat je streepjes niet donkerder worden! Dan duurt wachten ook lang! Je wilt zo graag 'raak klussen' haha!

Eulalia: Ik heb rond de innestelling ook niet veel gevoeld hoor! Misschien stelt dat je nog gerust!;)

Hope: Ah jammer zeg dat de testen steeds negatief zijn! Vervelend lijkt me dat als het maar niet komt!

Hier moet ik morgen naar de dokter, weer voor die knobbel.
    Dokter wil er toch nog even na kijken..
    Pff vind dit echt zo;n rot situatie steeds..
    Wat een onzekere weken! Met die knobbel en met die bloeding..
    Pff als ik een wens mocht doen, wens ik 2 week vooruit!
    NOu nu ga ik even snel een pizza eten want ik moet werken!

Fijne avond alvast iedereen!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    *breek even in vanaf mijn werk*

Ik ga morgen beginnen met mijn eerste ovutestje. Ben benieuwd.....Ik zal een foto'tje plaatsen hihi. Ben dol op foto's.

16. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi! Nou mijn november kleurt op het moment prachtig ROOD! :( dus voor mij zit het er nu niet in.. Jammer!! Hoop dat andere meer geluk hebben!! Ik ga me dus op de volgende ronde richten.. Dus uitgaan van gister ongi dus das 5 dus dan 19 de ei..

Veerr ik heb ook altijd migraine tijdens mijn ongi! Super irri!!

17. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Bij mij zijn de rode duivels ook op bezoek gekomen vanavond... fijn, die duidelijkheid. Nu maar hopen dat ze snel weer weg zijn :)

Ga zo ff bijlezen en reageren, eerst ff koken en eten

18. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    O,ja mp te gek! Heb echt al veel afgeschaft daar.. Maar nu al veel in huis dus dat scheelt.. Ook meubels bij ikea gehaald. Het ledikant daar is echt een aanrader omdat je de zijkant eraf kan halen.. Dus kan je kleine op een gegeven moment dan zelf het bedje uit..

Het is wel spannend als je nog niet weet wast het wordt.. Al moet ik zeggen dat wij het pas bij 20 weken hoorde dat vond ik wel weer lang zat om het niet te weten.. Deze keer willen we het weer weten maar houden we het wel voor ons zelf... Leuk gezamenlijk geheim!!

Dat kosmische ei... Ik ga even checken veerr!!

19. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Rony en nijnkusje wat jammer!! Hopen op de volgende ronde!

20. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Meiden, het klinkt stom, maar ik ben zooooo jaloers op al die menstruatie berichten van jullie! Ik wil ook!!!! :(

Deel Deze Pagina