Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @hope: probeer het een beetje los te laten, hoe moeilijk het ook is! Door alle stress kun je je ongi zelf ook inhouden zeg maar :(
    Even een succesverhaal: iemand uit ons mei-clubje kreeg ook maar geen ongi en testte op dag 45 ineens positief! Nu is ze zwanger van een 2ling :$

@ongi-meiden: balen :( maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! Hopelijk dan meer geluk!!

@hier: ovutest nog negatief vandaag, maar wel vruchtbaar slijm gespot. Dus kan niet lang meer duren :D ben benieuwd of m'n temp en ovutesten een beetje overeen gaan komen!

@ovutesten: weet nie meer wie er mee bezig was, maar ze hoeven niet mooi op te lopen hoor. Vorige ronde knalde hij bij mij ineens uit het niets! Dag 9 nog bijna wit en dag 10 een super knaller :D

2. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen Rony en Nynkusje! Hopelijk voor jullie de volgende ronde raak! En Delilah, dat je kan wachten tot zaterdag! Of was jij dat niet die dat zei. Ik raak soms ook wat in de war met al die namen. Maar je hebt tegenwoordig goede testen die je ook gewoon savonds kan gebruiken. Even goed de test lezen of op internet kijken? Succes! Ik vind het zo leuk om het bij jullie allemaal te volgen. Gaan de dagen sneller..Ik heb hopelijk 1 dezer dagen mijn innesteling..Maar als dat zo is zal ik er wel niet veel van merken. Ik hoop dat ik volgende week al kwaaltjes ga voelen..

3. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hope86 ik hoop dat het gauw doorzet bij je! Maar je hebt een goed plan klaar liggen..Iig binnenkort dan waarschijnlijk meer duidelijkheid..

4. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi dames,

Even weer een berichtje van mij.
    @ ongi-meiden: Balen zeg!! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Bij mij nog steeds geen ongesteldheidstekenen. Als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen, zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Maar ik voel nog helemaal niks!!! :( Ik durf er niet vanuit te gaan dat mijn cyclus meteen 28 dagen is, want ik lees overal berichtjes van meiden waarbij de eerste cyclus na pilgebruik wel anderhalf tot twee maanden kan duren. Nou ja, nog een paar dagen aankijken en dan misschien toch maar een testje doen.
    @ nieuwe dames: Welkom. Ik ben blij te lezen dat er meer dames zijn die hun man niet gek willen maken. Ik doe niets anders als googlen naar alle ins en outs van zwanger worden en mijn vriend vraagt zich inderdaad af of ik nog ergens anders aan kan denken. Maar ik vind het zo spannend!

Nou, hopelijk hebben we op korte termijn wat meer succesverhalen in deze club. :)

Doeg

5. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Hallo allemaal!

Ik ben eigenlijk de laatbloeier van oktober 2012 ;). Ik heb mijn eerste IUI-D op 31 oktober gehad en moet nog een weekje wachten...

Heb vandaag wat tintelingen in mn buik gehad (leek wel een zacht stroomstootje af en toe) en werd een uur later terwijl ik op mn werk naar een presentatie aan het luisteren was ineens kotsmisselijk (ben ik nooit).

Hoewel ik er van overtuigd was dat het de eerste keer niet zou lukken, ben ik na vandaag wel gaan twijfelen... In het weekend had ik kramp en mega pijn in mn rug en benen (zo erg dat ik bijna naar de HAP ben gegaan). Die pijn kende ik van voor mijn operatie als mijn heup en bekken stond gekanteld. Dus ik dacht dat het weer terug was, maar ik stond recht...
    Nu denk ik, zou het dan toch? :(

Nou, ik hoop dat ik nog met jullie mee kan doen ;)

Liefs Deb

6. Loesje83

O trouwens, vraagje:
    Bij sommige dames zie ik in hun handtekening iets staan over pendels. Iets met chantallcindy. Wat houdt dat in? Is dat iets wat op deze site gedaan wordt?

7. Loesje83

Uiteraard! Gezellig. Wat spannend zeg! Waar staat de D eigenlijk voor bij IUI-D?

8. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Donorzaad :) Ik ben alleenstaande wensmoeder...

9. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Loesje en Deb! Ik hoop dat het raak is bij jullie!

10. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Veert heb even op die link die je stuurde gekeken, en hij geeft precies dezelfde datum aan als mijn ovulatiedatum, als het nu niet gaat lukken;)

Meiden wat balen van jullie ongesteldheid, effe balen en weer op naar nieuwe ronde

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Even een snelle reactie vanaf mijn telefoon. Was een beetje uit de running vanwege de hoofdpijn. Gaat gelukkig weer iets beter. Lekker een tukkie gedaan :p

Meiden die ongesteld zijn geworden, jammer!

Deb: welkom! Klinkt hoopvol. Zou leuk zijn als hetmeteen raak is . Stoer hoor dat je het alleen gaat doen.

Pendelen kan hier op het forum. Helemaal onderaan bij diversen. Hier kan je ook lezen wat het is.

Wendy succes met testen morgen. Bij mij knallen ze helaas nog niet. Hopelijk komt dat wel!

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat heb ik ook Leo. Komt helemaal goed met ons deze maand!

13. Tutti

Tutti Lid

5 nov 2012
    18
    0
    0
    Veerr: Leuk dat tabelletje! :) Ik ben trouwens 23 jaartjes.

Heb al 2 dagen steek en een soort druk in m'n buik soort menstruatiekramp lijkt het op... Misschien mijn eisprong? Doe niet aan ovulatietesten etc. laten het gewoon komen zoals het komt.

Hoe is het verder met iedereen? :)
    Vind dit erg leuk, lekker ervaringen delen etc. en als je ergens mee zit kan je het lekker van je afschrijven. :D

14. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hope, dat kan ik me ook voorstellen.. dan wil je ook gewoon duidelijkheid!

Deb welkom, spannend! Afwachten dus!! Stoer dat je je droom najaagt!!

15. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen rony en Nyn van jullie ongi! :( Maar wel duidelijkheid en das ook fijn. Volgende ronde hopelijk meer succes!!

Welkom Deb, wat ontzettend spannend! Zou toch geweldig zijn als het nu al raak is? Heb echt super veel respect voor alleenstaande wensmoeders. Vind het zo knap! Ken iemand in mijn omgeving die alleenstaande wensmoeder van 2 kindjes is, echt WAUW hoe ze het doet. Veel succes :D

Kosmisch ei; klopt ook bij mij! Hoe bizar!

Hope ik snap je helemaal! Zo 'ertussen' hangen is echt niet leuk en hoe langer het duurt hoe meer frustrerend het wordt.. Maak je niet gek!

Hier nog geen ongi. Wel wat gevoelige borsten en vanmorgen werd ik wakker met rugpijn. Dus het is wel onderweg denk ik!
    Wel één vraagje wbt afscheiding. Ik voel dagelijks mijn baarmoedermond en check dan ook mijn afscheiding (lekker verhaal dit :)) maar nou viel mij op dat het eigenlijk wel elke dag rekbaar is :( Tussen twee vingers heb ik dan een draad. En wit van kleur. Was vorige week weer wat minder, maar wel elke dag. Nu weer wat meer.. Snap er niks van, kan er ook niks over vinden op Google. Daar wordt alleen gezegd dat het na ei verdwijnt. Heb ik mijn ei toch nog niet gehad? Zit op dag 28 morgen. (vorige cyclus 25 dagen) Gooi het maar op ontpillen, wie weet heb ik nu ook een mega cyclus.

Ik ga dus sowieso niet eerder testen dan zaterdag of zondag als ik dan nog niet ongi ben!

16. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Heerlijk he, lekker van je afschrijven en meelezen/leven met andere dames in dezelfde situatie!
    Moet zeggen dat mijn vriend nu ook er meer mee bezig is, moest ff opwarmen, haha. Maar zo erg als ik zal hij niet worden, neem ik aan :)

Deb, welkom. Echt tof dat je het op deze manier wilt doen! Succes ook voor jou.

Hope, vind t echt rot voor je, die onduidelijkheid. Duim echt voor je!

Veerr, wil je mijn NOD op 6 december zetten? Ik had nu een cyclus van 30, daar ga ik voor nu ff vanuit... thnx

Fairytail, succes bij de dokter morgen.

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Even teruggelezen, maar er is weer zooo veel geschreven dat ik waarschijnlijk op de helft vergeet te reageren, sorry alvast..

Wel fijn Fairytale dat de dokter er toch nog naar wil kijken, al kilt die onzekerheid je waarschijnlijk ook verschrikkelijk. Alvast veel succes!

Nou Rony en Nyn, welkom in ronde 2. Kunnen jullie snel weer aan de slag. Hope, ik begrijp dat het voor jou erg lastig is... hoop echt dat er snel een einde aan je onzekerheid komt!

Flora, klustijd! Grappig dat jouw testen net zo als die van mij zijn, altijd licht en één knaller!

Fijn he Vera om alles met elkaar te kunnen delen. Merk ook dat ik er behoefte aan heb.
    Loesje, goed van je dat je nog even wacht met testen. Ik ben 5 maanden geleden halverwege een strip gestopt omdat ik dacht ik zwanger was. Nou nooit moeten doen, want heel m'n lijf was van slag! Geloof ook dat ik wel 6 weken heb moeten wachten! (weet het niet precies meer, maar voor m'n gevoel was het heel lang! )

Deb, ook welkom! Bijzonder dat je er alleen voor kiest om moeder te worden via donorzaad. Maar voor jou geldt net als voor ons, die wens is groot en ik geef je groot gelijk dat je het op deze manier wil proberen. Respect hoor!

Die link van het kosmische ei... mijn duits is niet zo goed, maar bij stond er 1x 3 nov en 2e 5 nov. Nou als het goed is heb ik rond 5 nov een eventuele innesteling gehad, dus dan zal het voor mij niet kloppen!

Hmm, vreemd Guilietta! Klinkt toch echt als vruchtbaar slijm...
    Ik heb ook nog even gecheckt en bij mij was het veel en melkachtig...

Ik krijg steeds meer het gevoel van, het zou weleens zo kunnen zijn.... Ook een beetje beangstigend....
    De 1e hebben we bewust voor gekozen, zodra hij er was, wisten we ook dat we graag een 2e wilden. Daarna ( heb ik geloof ik al ergens geschreven ) nooit meer aan gedacht om een derde te willen krijgen.
    Maar nu we er zo middenin zitten, lijkt het allemaal te mooi om waar te zijn.
    Ik heb nu kwalen die ik bij de eerdere zwangerschappen niet heb gehad. Misschien omdat ik nu meer lees en van jullie hoor en dat het dan gaat opvallen.
    Borsten doen nog steeds zeer, meer melkachtige afscheiding dan normaal. Buikpijn, vandaag zelfs zo erg dat het naar beide liezen uitstraalt en als een soort spierpijn aanvoelt. Vandaag misselijk tot na het middaguur, niet lekker zijn.... en ga zo maar door.
    Zei nog tegen mijn man, je zal toch zeker niet meteen raak hebben geschoten!
    Nu moet ik wel zeggen dat mijn beide kids ook niet lekker zijn. Koortsig, verkouden. Misschien pik ik daar wel wat van mee.
    Mijn man heel nuchter.... joh we zien het wel.
    Zondag is de dag! Zo overdag ben ik er gelukkig niet heel veel mee bezig, druk met werken en kids. Morgen hou ik de oudste thuis van school. Die kwam pips uit de BSO en had wat verhoging, dus die laat ik morgen lekker liggen, heb ik ook weer genoeg afleiding met twee kids om me heen. Donderdag weer werken ( als de kids beter zijn...) en dan is het alweer vrijdag.
    Tis niet zo dat ikmn dagen aan het uitzingen ben...

Nou lekker warrig verhaal waarschijnlijk, ga nu lekker m'n bedje opzoeken!
    Trusten en tot morgen!

18. Loesje83

Ik heb denk ik iets gemist, wat is een kosmisch ei?
    @ giullietta, ik zou het denk ik inderdaad even afwachten. Misschien is je cyclus nog wat onregelmatig. Had je in je vorige ronde wel een moment waarop die afscheiding weg was?

19. Loesje83

@ veerr: vervelend zeg, hoofdpijn. Hoop dat t snel zakt
    @ mamavanDJ: bedankt voor je geruststellende woorden. Spannend voor jullie komende zondag. Iig succes

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Vanochtend 1e ovutestje gedaan. Heeeel licht streepje dus ei in de maak maar nog niet op springen. Zou volgens mijn banner ook ongeveer pas over 4 dagen zijn dus. Maar als ik dit streepje op mijn zwangerschapstest zou hebben was ik blij haha.

Bekijk bijlage 285103

Deel Deze Pagina