Goedemorgen dames Ik heb vanochtend ook een test gedaan. Helaas negatief Nu ga ik niet meer testen tot de 40e dag haha! Zeg ik nu dan hè Had stiekem toch wel gehoopt op zwanger maarja wie niet hier in dit forum.... Ik hoop dat de volgende dames wel positief testen.
Ik ben een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoeehoee, dat gebeurt ons allemaal! (Typte ze stiekem vanuit het toilet op het werk! Moet gewoon een plasje doen hoor, niet meteen kotsen ofzo )
Delilah en MBG wat jammer van die nega testen Het zit hier tot nu toe niemand echt mee! Natuurlijk heb je hoop op een zwangerschap.. Vooral als je lichaam spelletjes speelt en je veel symptomen hebt. Nu maar hopen dat jullie niet meer lang in onzekerheid hoeven te zitten! Wendy wauw wat een mooie test! Die is positief ja, mooi op tijd zeg. Hopelijk is het raak en anders heb je wel een mooie normale cyclus! Veerr, ik hoop voor jou ook snel zo'n mooie knaller! Enne, dt slijm zegt dus ook niet alles heb ik al gemerkt. Nooit echt dikke klodders doorzichtig slijm gezien, alleen dat wittige wat jij ook beschrijft. Dus er is nog hoop! Ikkie, Vera en mama van DJ bedankt! Ja het is heerlijk om er zo relaxed in te staan wat betreft kinderwens. Ik heb gewoon een super leuke baan en die kans wilde ik niet laten schieten! Enige nadeel is dat mijn man hier in italie blijft dan Maar hij komt dan veel in de weekenden en neemt tussendoor 1 of 2 keer vakantie. En ik ga dan met mijn dochter ook tussendoor naar italie. Dus moet goedkomen En ik hoop natuurlijk als we over 1 of 2 maand weer beginnen met ronde 3 dat ik dan wel snel zwanger ben haha! Wordt anders wat lastiger als ik in NL ben en mijn man in italie! Maar ja we zien wel, komt wanneer het komt
Haha Miekoe! Hoop dat het werkt dat ontkennen Trouwens wat betreft misselijkheid enzo, ik was in mijn vorige zwangerschap echt mega misselijk vanaf 6 weken tot zo'n 16 weken. En die misselijkheid is echt vreselijk!!! Had zoiets nooit gevoeld. Dus als ik nu wel eens misselijk ben, weet ik zeker dat het niet van een zwangerschap is want die misselijkheid door zwangerschap is echt anders en heel naar.. Tenminste bij mij dan. Misschien helpt jullie dit als jullie weleens misselijk zijn? O ja, en ik ben ook wel blij dat ik nu niet hoogzwanger in de zomer ben! Het is hier dan namelijk echt bloedheet!
MBG ook al een negatieve test! Jammer... We kunnen ons topic beter 'Het negatieve testen topic' gaan noemen Neeee komt snel verandering in nu. Weet het zeker Miekoe: ja joh dat is absoluut geen symptoom van een zwangerschap hoor Hier net ff de tuin wat bijgewerkt weer. Al die blaadjes in de herfst word je echt gek van! Over een uurtje weer een ovutest doen. Hoop dat hij dit keer wel positief is hoor. Zou zaterdag mijn ei hebben als ik weer een cyclus van 30 dagen heb, dus moet dan toch vandaag of morgen positief zijn die test? Waarschijnlijk werken ze gewoon weer niet bij mij ofzo Vraag me nu ook echt af of ik misschien iets verkeerd doe. Agh heb gewoon om de dag geklust vanaf zaterdag dus kan hem haast niet gemist hebben dan.
Hahaha, Miekoe, ik moet af en toe zo om jouw berichten lachen Zo komen heerlijk droog over hier Beetje afwezig geweest ivm moeders in het ziekenhuis. maar nu ff tijd.. Alleen zoooo veel weer om op te reageren, ik houd t echt niet bij zo! Super jammer van de negatieve testen hier.. Ik geloof dat er nu niet zo heel veel dames meer over tijd zijn he? Hier ook nog steeds helemaal niets.. Behalve afscheiding.. :S Ook eigenlijk geen klachten meer. Heb ook helemaal niet het idee dat mijn menstruatie gauw komt, en ook niet t idee dat er misschien toch stiekem een klein boontje in mn baarmoeder zit. Oftewel.. ik sta heerlijk "On Hold". Geweldig... :S Ik vind dat er nu toch een dezer dagen even een positieve zwangerschapstest geplaatst moet worden hoor.. Wie bied zich aan? Die ovutest... onwijs positief!! weet even niet meer uit mijn hoofd wie het was, maar jij gaat vanavond een leuke avond beleven!
NOD lijst November 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 19 november/Denise1605/? jaar/ ronde 1/ 1e kindje 22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje 22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje ? november / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje December ? december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje Overtijd 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje Korte pauze! 5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Totaal : 27 Ronde 1: 15 Ronde 2: 10 Zwanger: 1
Hebben er wel veel op overtijd! Maar van Phione en xsam hebben we al erg lang niks gehoord ook volgens mij. Hope jij moet toch maar eens ongesteld gaan worden hoor! Hoop dat het snel komt of dat de dokter anders wat wil doen. Hoeveelste dag zit je nou vandaag? Hoe gaat het nu met je moeder? Is de operatie goed gegaan? Miekoe had jij nou al een keer getest of nog helemaal niet? Ben even kwijt wie er nou wel getest had en wie niet haha. Het is ook zoveel om bij te houden. Ik moet plassen maar ik mag niet!!
Ohja, ik zie het op het nieuwe lijstje.. toch veel overtijd.. Inderdaad van Phione niets meer gehoord, en dat klonk juist zo hoopvol. Jammer.. Ik zit nu op dag 41. Bluhhhh Mn moeder is gisteravond geopereerd, operatie is goed gegaan maar ze was gister nog erg suf, dus is niet veel zinnings uit gekomen hoe ze zich voelde ga er zo weer heen. Vermoeiende dagen, heel de dag in het ziekenhuis. Vandaar dat ik vandaag maar ietsje later ga. Haha, beentjes bij elkaar knijpen veer!
Pffff veel te lang 41 dagen! Sterkte in het ziekenhuis. Zijn inderdaad lange dagen. Heb het wel een aantal keer meegemaakt met mijn oma, vreet echt energie die ziekenhuis bezoeken. Maar als het dan ook nog je eigen moeder is, is helemaal naar! Yeahh 3 voor 12. Ik ga weer eens in een potje pissen
Nou er is nu helemaal geen streepje meer Snap er niks meer van. Stomme ovutesten!!! Maandag en dinsdag was er een licht streepje. Die van dinsdag wel ietsjes donkerder. Maar die van gister is heel licht en van vandaag is geen streepje te noemen...
Welkom in de stomme ovulatietesten werken niet club!!!! Super vervelend, bij mij blijven de streepjes gewoon aanwezig maar worden nooit donker! Welk merk heb jij? Ik van sensitest! Eigenlijk denk ik dat ik door de anticonceptie van afgelopen jaren nov geen eisprongen heb. Gister hebben wij aan 1 koppel vrienden verteld dat we bezig zijn voor een kindje! Zo leuk om te vertellen!!! Ook wel fijn, mocht het nu heel lang duren kunnen we er in ieder geval over praten! Zij houden hun mond wel! Vanmorgen voelde ik wat steekjes in de baarmoeder, ik hoop zo dat ik de 18e een positieve test heb! Volgende ronde ook maar temperaturen, heb wel behoefte aan meer duidelijkheid!!
Ik heb van 123zwangerschapstest. Het kan ook zijn dat ik een hele late eisprong heb natuurlijk en een korte LF. Maar ik begin nu te denken dat hij dinsdagavond misschien geweest is... Omdat ik gisteren ook geen vruchtbaar slijm meer had. Hij is namelijk wel ietsje donkerder van dinsdag ochtend. Vooral omdat er nu geen streepje meer is en eerst wel. Nouja we merken het wel. Test gewoon nog een paar dagen door. En we klussen vrolijk verder. Kan wel vinden via google dat er meer dames last van hebben. Ik hoop het ook voor je Eulalia, maar zou er maar niet teveel op hopen. Is het gelijk weer zo'n grote teleurstelling. Maar hou het maar eens tegen he haha.
@Veerr: niet te druk maken om die streepjes! LH kan schommelen in je cyclus, dus daarom zijn ze de ene keer duidelijker dan de andere keer. Bij mijn knalde hij de vorige keer ineens uit het niets. Als je test posi is, dan kun je daar eigenlijk niet om heen Zie foto! @banner: klik op de mijne, dan word je automatisch doorgestuurd naar de site waar je ze kunt maken. De rest volgt vanzelf. Daarna de code plakken in je handtekening, bij gebruikersinstellingen. @vruchtbaarslijm: vorige ronde was het bij mij heel waterig, niet echt rekbaar. Maar wel doorzichtig. Nu al een paar dagen waterig slijm en vanaf vandaag wel rekbaar en doorzichtig. Dus er is iets onderweg Maar dat verschilt per persoon, sommige hebben niet eens vruchtbaar slijm. Dus ik zou je er niet teveel door laten leiden! @hier: gister nog geen posi test... Dus nu is mn eitje later dan de vorige ronde balen. Hopelijk komt ie snel!
Wauw flora die zijn ook heel duidelijk! En die smiley nog extra bevestiging, daar kun je niet om heen Jammer dat deze cyclus dan langer gaat duren.. Welk merk ovutesten heb jij? Misschien ligt het wel aan de merk dat bij Veerr en eulalia het niet zo goed werkt? Echt balen Veerr! Geen streep.. Hopelijk heb je gelijk en was je ei afgelopen dinsdag. Leuk lijstje trouwens, ik sta op korte pauze Toch nog in de lijst! Sterkte Hope met je moeder! Inderdaad vermoeiende dagen..
Flora: ja ik weet wel dat niet iedereen dat slijm heeft, maar ik had het zondag en maandag wel overduidelijk. Gister was het opeens wit en plakkerig wat meestal na je eisprong gebeurt. Maar goed we wachten het af. Test gewoon door. Wel duidelijk die foto! Balen dat je ei later is. Maar je zit nog vroeg in je cyclus toch? Giulietta: ja ik kan je toch niet van het lijstje afhalen Miekoe: ohja dat was jij haha.
Balen veerr, ik hoop voor je dat je je piek toevallig gemist hebt. Zolang je om de dag geklust hebt, kan je je ei toch iig bijna niet gemist hebben. Sterkte Hope met je moeder. Zijn vermoeiende dagen. Ik herken je verhaal trouwens, heb ook t gevoel on hold te staan, geen tekenen van ongesteldheid maar ook niet van zwangerschap. Wendy, zeker positief. Succes.
Giulietta, wat leuk voor je dat je weer even in Nederland kan werken,voor hoeveel maanden is dat dan? Wel knap dat je er zo relaxt onder bent, ik wil nu toch wel heel graag, wil niet teveel leeftijdsverschil met mijn zoontje. En wil ooit ook nog een derde,maar mijn man wil daar niet te oud voor zijn! Dus mijn eierstokken rammelen Veerr wat lastig die ovutesten, hopen dat je dan van de week je ei heb gehad, en je hebt geklust dus je hebt je best gedaan Hope sterkte met je moeder, hopelijk gaat het snel beter en mag ze naar huis Jouw cyclus is wel waardeloos zeg, lastig omdat je niet weet waar je aan toe bent Voor de rest weet ik het even niet meer