Een zwangerschapsverlof is 4 maand, dus ik mag nog weer even 4 maand aan de bak! Mooi termijn, niet te kort en niet te lang. Daarna weer lekker verder genieten in Italiƫ met mijn meisje en ik hoop dan niet al te lang daarna met een vierde gezinslid erbij Ik had zelf altijd in mijn hoofd dat ik 2,5 jaar wel een mooi leeftijdsverschil vind. In oktober 2013 is mijn dochter 2,5 jaar dus wat dat betreft kan dat nog makkelijk! Ooo ja Miekoe je had begin van de week al getest haha! En wanneer ga je weer testen?
Niet echt opbeurend hoor, al die negatieve testen hier! Veerr balen zeg dat de ovutest nu weer wit is.. Zo weet je ook niet waar je aan toe bent! Ik weet zelf niet zo goed wat er nu met m'n lijf gebeurd.. Heb de afgelopen twee dagen veel pijn onderin mijn rug en steken/plopjes/gerommel (geen idee hoe ik het moet omschrijven) onderin mijn buik. Erg vervelend gevoel wat ik normaal heb rond mijn ongesteldheid, die rugpijn tenminste.. Zou mijn ongi er aan komen? Eigenlijk hoort dit pas over tien dagen ofzo.. Wat denken jullie?
Hoi denise, Moeilijk te zeggen. Zelf heb ik ook al een paar dagen pijn onderin mijn rug. Misschien dat je menstruatie eraan komt of misschien dat je ei zich bijna gaat innestelen? Ik weet eigenlijk niet wat de klachten kunnen zijn bij het innestelen van een eitje. Ik probeer er zelf maar vooral niet teveel op te focussen. Je leest zoveel verhalen van vrouwen die vanalles voelen en dan toch gewoon ongesteld worden. Je lichaam kan je volgens mij aardig voor de gek houden. Nou ja, we wachten maar rustig af.
Ik probeer alles wat ik voel maar lekker te negeren dit keer. Als je niet zwanger probeert te raken voel je ook zo vaak wat, maar dan denk je er verder niet bij na. Moeten we nu ook gewoon doen. Je kunt jezelf toch niet zwanger denken! Was het maar zo... Afwachten maar dus. Maakte mezelf de eerste ronde zo gek, wil ik niet nog eens eigenlijk. Maar goed misschien gebeurt het wel gewoon weer hoor
Ging net nog maar een ovutestje doen haha. Ben een beetje geobsedeerd door de ovulatietesten Maar echt spierwit. Is het niet zo als je ei eraan komt dat hij in ieder geval een beetje licht moet zijn?
Denk dat je LH piek dan toch geweest is Veerr! Sowieso als je begin van de week wel een streepje had. Lijkt me sterk dat hij vandaag spierwit is en morgen ineens wel weer een streep.. Zou voor de zekerheid morgen ook nog testen, maar is hij weer wit dan heb je echt wel je ei gehad!
Zwemmen ze een beetje door? Wij hadden het er gisteren serieus over haha. Hadden een heel gesprek over hoe de zaadjes nu een zware strijd aan het leverenwaren. Denk wel dat ze zich meer gewaardeerd voelen als ze dat horen en dat heeft dan weer een positieve invloed op de bevruchting. Voor morgen maar eens een yell bedenken ofzo.
Haha Veerr en Wendy, gezellig zo. Wie weet helpt het! Veeerr gewoon lekker door gaan hoor met de juf uithangen. Ik google me ook suf. Vind het ook erg interessant allemaal. Loesje en Flora bedankt voor de info van de banner. Ik moet zeggen dat ik niet eens goed gezocht had, maar had geen zin om weer het wiel op nieuw uit te vinden. Lekker lui! En Veerr iritant van die testen zeg! Khoop dat hij al geweest is! Delilah wat spannend! Ik hoop dat je zaterdag als nog een positieve hebt! Wendy fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen! Laten we hopen dat ze allemaal nu hun werk doen! MBG jammer dat de test negatief was! Miekoe ik zie dat jij wel dichter bij de datum komt! Maar in je banner staat volgens mij wat anders als op de lijst? Hope sterkte met je ma! Eulalia fijn dat je even met vrienden er over kan hebben, heerlijk! Denise die dingen die jij omschrijft voel ik ook telkens. Ik ga dan zitten rekenen van het kan nu mn innesteling zijn enz. Ik vind het heerlijk dat gefantaseer, maar de klap komt zo wel hard aan als het niet zo is. Khoop dat het gewoon bij ons allebei raak is met deze 'klachten". En wij blijven positief! Iedereen voor wie wil wordt gewoon lekker zwanger in de ronde waar hij nu mee bezig is. Ze zeggen 60% in 3 maanden? Daar zitten we nog niet aan.. Ik ga even mn banner proberen te instaleren!
Dan zouden er met kerst een stuk of 15 zwanger moeten zijn Dacht dat 60 procent binnen een half jaar zwanger is.