Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Inderdaad, Na 3 maanden 30% en na 6 maanden 60-70%.

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    We zullen zien wat het bij ons doet. Misschien zit die 50 procent wel overal behalve hier :p het is natuurlijk allemaal relatief.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @veerr: ik test 1x per dag. Vorige ronde had ik 2 dagen een posi ovutest, ook 2 dagen een smiley. Ik probeer altijd tussen 12 en 1 uur smiddags te testen :)

@percentages: dat is idd veelbelovend :)

@stofzuigen: hebben kennen jullie randjesfietsen? Dat blijkt ook een goede 'techniek' te zijn om de zwemmers goed naar binnen te krijgen. Google maar eens ;)

4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zo jeetje ik vind die waarden best wel heel erg positief hoor! Geldt dat niet alleen wanneer er in het voorafgaande jaar geen anticonceptie is gebruikt?
    Ik ga voor een half jaar ontpillen en dan voor de 50% in 3 maanden! Hoop toch wel ronde 9 zwanger te raken!
    Gek idee wel hoor dat je leven er volgend jaar waarschijnlijk heel anders uit gaat zien! Zo een leuk positief vooruitzicht!

5. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!

Was een beetje druk en ongi.. Nu ff bij gelezen! Hoopte op wel een zwangere
    Maar nog steeds geen eentje! :( maar ook nog spannend bij een aantal!! En die ovu's zijn toch ook best spannend!! Irritant als er geen duidelijke strepen staan!

Dat randje fietsen ga, ik eens even opzoeken, hoor! Geen idee en ben benieuwd!
    Hope, wat een heftige tijd met je moeder. Ik kan me ook voorstellen dat dit ook stress geeft.

Mijn nieuwe nod is 3 december, veerr kun je dit toevoegen? Ik ga ook een poging wagen voor de relaxte in steek!
    Nu echt een baalweek!

Ik duim voor mooi doorzichtig slijm (das vruchtbaar, toch), strepen op de ovu testen en knallers op die zwangerschapstesten!!!

6. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand ooit getest met een test van "test point"? Dat is een test die je een paar dagen voor je NOD kan doen. Die had ik dus gedaan maar was negatief. Ik wilde ze eigenlijk van de kruitvat maar die was niet in de buurt dus ben naar de etos gegaan.

Mijn NOD is dus officieel zondag of nog later want weet niet hoe m'n cyclus zit.
    Maar zit nu dus een beetje met een dillemma. Het zit nl zo dat we vandaag te horen hebben gekregen dat we half januari met mn schoonouders mee mogen op wintersport! Geweldig natuurlijk!! Maar stel dat ik toch zwanger ben dan ben ik al wat verder. dan ga ik echt niet snowboarden. In een begin stadium vind ik het niet erg maar als t nu raak is!? Test zei van niet, maarja tis nog niet m'n NOD.

Wat vinden jullie? Ik denk, dat als het deze ronde niet raak is dat we dan even een rondje safe doen. Of gewoon doorgaan?! Stel dat we zwanger worden dan zijn we nooit langer als 2 maanden zwanger. Dan zit het nog redelijk in je buik. Of zouden jullie dat nooit doen?

Ik ben trouwens n groentje in snowboarden. Ga dan ook op les. Whaaa zo dubbel allemaal!! Wat zouden jullie doen in zo'n situatie??

7. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ MBG:
    Lastige kwesti, maar ik zou idd kijken hoe ver je dan evt bent, hoe je je dan voelt. Denk dat je dat op dat moment het beste kunt beslissen.
    Ben er van overtuigd dat als je een groentje bent, je extra voorzichtig bent en geen gekke capriolen uit haalt.
    Als je rond de 8 weken zit en je voelt je goed, dan zou ik het gewoon doen (misschien dat je tegen die tijd niet meer durft, kan ook he?)

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik kreeg trouwens de tip, dat als je wil testen, je dit het beste kunt doen met het 2e plasje van de dag.
    Dit schijnt beter te zijn.

Dis vanaf nu wil ik meer ROZE zien!!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier mijn rijtje ovutesten met de onderste vers van de pers. Ze zijn trouwens van Sensitest. Ik doe er morgen ook nog 1 en als die veel lichter is stop ik er mee. Dan weet ik zeker dat mijn ei is geweest.

Bekijk bijlage 285541

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ben jaloers op jouw testen :p

11. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen!

Komt goed Veerr! Ik herken je gevoel wel, want bij mij was het net zo. Zo'n knaller als Wendy heb ik ook niet gehad hoor!

Even snel een ego bericht, hoop dat ik later vandaag meer kan bijkletsen...
    Zoontje is toch goed ziek geworden, spugen en koorts... Het heerst zeggen ze.
    Zelf alle symptonen die je maar kan hebben, dus het wordt spannend zondag. Moet zeggen dat ik er vrij rustig onder ben en niet de neiging heb eerder te testen.
    Ik duik weer effe m'n bed in met de kleine, hopen dat hij een beetje opknapt!

12. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och mama van DJ beterschap met je ventje, sneu als ze zo ziek zijn!

Miekoe bedoel je met 2e plasje testen voor een zwangerschap of ovulatie?

Als die percentages kloppen dan moet het hier de komende weken zwangeren gaan regenen! Ik hoor daar in ieder geval niet bij dus meer kans voor jullie ;)

MBG ja dat is een lastige kwestie.. Maar als je inderdaad net begint met snowboarden lijkt mij het ook niet dat je te veel hooi op je vork gaat nemen en dat je rare dingen doet! Enne, tot 12 weken zit je baarmoeder nog veilig achter je schaambot. Kan dus best tegen een stootje. Dus als je niet als een malle gaat jumpen en trucjes uit gaat halen, dan kan je dus rustig gaan snowboarden. Leuk vooruitzicht!

Hier nog lekker ongi. Ben zo benieuwd of mijn cycli zo mooi regulair blijven! Nog dikke 3 weken geduld ;)
    Vandaag aan de poets om alles voor het weekend weer lekker fris te hebben.

13. Loesje83

Hoi dames,

Ben net ongesteld geworden. jammer.:(
    Nou ja, op naar ronde 2 maar.
    @mbg: ik zou gewoon meegaan op wintersport. Afhankelijk van hoe je je op dat moment voelt, beslis je dan of je wel of niet gaat snowboarden. Als je t toch te gevaarlijk vind, ga je daar dan toch gewoon lekker wandelen ofzo. Ben je er toch bij.
    @wendy: dat ziet er goed uit

Doeg

14. Loesje83

Spannend, mamavandj! En beterschap voor de kleine.

15. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Giulietta:
    Lekker duidelijk ben ik weer. Voor een zw.test bedoelde ik, sorry

@ MamavanDJ:
    Arm kereltje! Een knuffel voor hem, dat hij maar gauw mag opknappen. Wat spannend al die symptomen, ik ga knetterhard duimen voor je

@ Loesje: Balennnn!!! Nou ja, vol goede moed naar ronde 2

@ Wendy: ziet er goed uit!

16. Loesje83

Ff testen of banner werkt.

17. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Zo, ben ik weer. Gisteren geen tijd gehad om te lezen en reageren...

Mamavandj, ik duim! En beterschap voor je kleine.

Mbg, ik zou gewoon gaan, maar wel voorzichtig doen. Kun je skien btw? Is misschien een "veiliger" alternatief, gezien je dan minder op je kont/knien zit en minder snel valt.
    Ik zit een beetje met hetzelfde, voor mij staan 2 weken gepland in februari en maart, waarvan 1 week lesgeven is. Ik ga gewoon, zie het wel. Val nooit (*klopt af*), dus zie het wel zitten, mocht ik dan zwanger zijn...

Veerr, wat moest ik lachen! Ben erg benieuwd naar de verzonnen yell!

Hier is de ongi alweer voorbij (nog nooit zo kort gehad! Heerlijk! Laten we hopen dat dat vanaf nu altijd zo is!), dus nu wachten op mn ei. Misschien maar een liedje verzinnen om te laten weten dat ie welkom is (doen we bij sinterklaas tenslotte ook, haha)

Hoop ook echt dat we de statistieken in evenwicht houden hier! Dus, eieren in overvloed en geen nega testen meer! Ik duim!

18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Verdeurie, voor mij vandaag laatste ovu testje gedaan voor deze maand, nu al op dag 23 en geen positieve ertussen!
    Ik hoop dat mijn donkerste van 28e positief was.
    Veer kun je mijn NOD op 18 november zetten?
    Wanneer ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen.

Het enige wat ik nu hoop is een voorspelbare cyclus, dat geeft denk ik zoveel rust, dan wil ik best nog wat langer wachten tot het raak is!
    Ik wou dat je er echt dealtjes over kon sluiten!
    Als ik zus en zo leef, mag ik dan zwanger raken?

Het om de dag klussen is hier verwaterd naar 2 keer per week oepsss
    Naja het is

19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ook Anders niet vol te houden!

Dat moest er nog achter!! :d

20. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Ook ik ben weer even bijgelezen :)

MBG, Ook een negatieve test?! Wat jammer, valt idd dan toch beetje tegen hé? Over de wintersport ik zou wel mee gaan maar idd dan tegen die tijd kijken of je zwanger bent en dan weet de verloskundige ook wel wat wel en niet kan. Maar alleen die omgeving daar is altijd al super mooi dus zou zeker mee gaan :D

Giulietta, Knap dat je zo rustig bent en een pauze kunt inlassen. Maar snal het ook wel je wil idd die baan niet laten schieten. Dat is ook erg belangrijk. Succes hier in NL!!

Veer, die klote ovu testen ook! Maar als je om de dag blijft klussen kun je hem toch zeker niet missen ;)

Hope, wat fijn dat de operatie goed is gegaan bij je moeder! Hopelijk knapt ze er snel een beetje van op! Beterschap!

Eulalia, Spannend!! Ik hoop dat je de 18e positief kunt testen. Tot dan nog even geduld :)

Denise, Vreemd al die klachten maar miss van een inesteling? Laten we het hopen!!

MamavanDj, Oh wat sneu, heel veel beterschap met je mannetje!! En ik duim voor je zondag!! Succes

Loesje, wat jammer! Maar miss meer geluk in de 2e ronde.

Die percentages zijn veel belovend!! Ben reuze benieuwd!

Hier nog steeds alles rustig, Nog geen ongi te bekennen. Wel wat vage klachten maar niet echt heel overdreven. Heb laatste 2 dagen pijnlijke tepels. En dan vooral als ik naar bed ga wanneer ik mijn bh uit heb. En gister was ik met mijn zus op pad en vond het ergens heel erg stinken niet te doen eigenlijk en mijn zus rook helemaal niks aparts :( Bij al die kleine dingen ga je dan toch denken van zou het toch raak zijn..... Morgen vroeg ga ik weer een testje wagen als ik vandaag niet ongi wordt. Vind het nog steeds spannend ondankt de negatieve test van woensdag avond.

Ik hoop zo dat het bij iedereen raak is de volgende ronde!! Ik denk aan jullie meiden! Knuffel!

Deel Deze Pagina