MBG: ik zou gewoon lekker meegaan. Tegen die tijd zie je het wel. Als je niet zwanger raakt voor die tijd baal je straks enorm dat je het hebt laten schieten. Mamavandj: ja gelukkig zijn er meer die het hebben. Maar vind het wel ontzettend stom. Geldklopperij die dingen! Maar wie weet komt hij gewoon nog bij mij. Al vind ik het wel gek dat hij nu helemaal wit is. Zo om 12 uur maar weer proberen Beterschap voor je zoontje. Hopelijk zijn die symptomen van jou een zwangerschap! Giulietta: ja het is niet te hopen dat hij steeds weer 2 dagen langer duurt maar ik denk dat je cyclus wel goed blijft. Was vorige keer toen je stopte met de pil ook toch? Succes met poetsen Loesje: jammer! Volgende ronde meer geluk hopelijk. Nynkusje: ja goed idee. Zie ginds komt het eitje in de baarmoeder weer aan. Heeft hij het dit keer naar zijn zin en nestelt hij zich in? Eulalia: hoop het ook voor je!!! Wacht het lekker af. Je hebt er toch geen invloed op. Enneehh dat om de dag klussen hou ik ook geen hele cyclus vol hoor. Delilah: klopt dus we houden het nog eventjes vol. Maar op den duur ben ik het gewoon zat haha. Het is ook spannend! Sommige hebben pas later een positieve test dus het kan nog alle kanten op zolang je niet ongi bent. Ik duim voor je! Maar dat van die luchtjes had ik ook trouwens hoor. Hier even boodschappen gedaan voor het weekend. Nu maar een beetje hangen. Krijgen straks visite dus dat is wel gezellig. Hoop wel op een positieve ovutest zometeen! Als hij weer wit is geef ik de moed op. Maar denk dat ik dan nog wel een paar dagen doortest voor de zekerheid. Zijn die stomme fluttesten ook maar weer op. Gelukkig heb ik er 20 gekocht :x wil nu liever een ander merk proberen. Had ik nooit over nagedacht van tevoren natuurlijk. Wat zouden de beste ovulatietesten zijn? Ga er eens research naar doen haha. Eerst even het lijstje bijwerken.
NOD lijst November 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 19 november/Denise1605/? jaar/ ronde 1/ 1e kindje 22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje 22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje December 3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje ? december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje Overtijd 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje Korte pauze! 5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Totaal : 27 Ronde 1: 14 Ronde 2: 11 Zwanger: 1
Nou als de statistieken kloppen komt het deze maand hier helemaal goed. Ik bied me wel aan om de statistieken waar te maken Mamanandj, beterschap voor je zoontje! Hier is mijn zoontje de hele week aan het kwakkelen geweest, echt een virussen wat heerst En voor jou hopen dat het raak is. Veerr als je in de geschiedenis van het forum kijkt zijn er misschien al wel eens polls gehouden over de beste ovulatietesten Ik ga zo even naar de kapper met zoonlief en daarna alvast wat Sint kado's inslaan.........
Heb toch weer een streep nu en hij lijkt iets duidelijker dus wie weet komende dagen toch een positieve
Haha dat is een goeie veerr!! Hier is het om de dag klussen ook verwaterd hoor dus hoop niet dat ik een heel laat ei heb gehad dan kan ik de hoop zeker al laten vieren Veerr, Misschien dat de eisprong dan toch nog moet komen!! Succes!
@ delilah: Spannend zeg. Ik hoop voor je dat ie morgen wel positief zal zijn. Hoop dat de kleine voortekenen die je voelt iets goeds betekenen. @veerr: Hahaha goed bedacht. Zet mijn volgende NOD maar op 10 december als je de lijst weer gaat bijwerken, alvast bedankt.
@ hope sterkte met je moeder!! @ Wendy wat een mooie ovu testen, wel handig zeker, is zit er ook steeds meer aan te denken om volgende ronde testen te gebruiken, ik houd dat niet vol om de dag en ook geen tijd voor ( erg he die nachtdiensten ook altijd) @ Veer, die statistieken, hoopvol. Hier denk ik om een of andere reden dat het weer heel lang gaat duren, maar ach we zien het wel. Tot nu toe is het niet veel hierzo.. het begon zo goed!! @ Loesje balen van je ongi.. had je het aan zien komen @ Hope nog steeds niet ongi @ Eulalia fijn dat je het aan vrienden hebt verteld, heerlijk kun je even lekker je verhaal kwijt! @ Hier helemaal geen symptomen dus het zal weer weer niet. maandag alweer dag 25 en dan word ik meestal ongi. Wederom had ik het gevoel deze maand niet. Ook hebben we het niet heel de tijd om de dag kunnen doen want ik had nachtdiensten en mannetje was weg voor het werk.
@ ikkie24: Had gister wel van die lage rugpijn, dus had een vermoeden dat het eraan zat te komen. @ hope: Hoe is t? Al iets getest? zie nl in de lijst dat je al even overtijd bent
ikkie, toch nog even afwachten. Er zijn vrouwen die geen symptomen hebben en toch positief testen. Succes!
Ja ik denk het ook. Zat hem nog even te bekijken en toch wel het duidelijkste streepje dat ik gehad heb denk ik. De controle streep is ook ietsje donkerder. Heeft er misschien ook wel mee te maken. Dus hopelijk morgen die positieve test. Of overmorgen... Maar dan is of mijn cyclus dit keer langer, of ik heb een kortere luteale fase. Ikkie: je weet het maar nooit he! Misschien omdat het vorige keer zo lang duurde dat je ook uit zelfbescherming maar vast denkt dat het lang gaat duren.
Hoi dames! Hoe is het hier? Hier een paar drukke dagen gehad, vandaag lekker vrij. Ga vanmiddag stoofpeertjes maken mmmm. Wat komen er een testen voorbij! Hoop echt dat er binnenkort een hoop andere positieve testen langs komen. Veerr, leuk bedacht! Ik was ook al druk aan het denken. Zaadje, eitje doe jullie ding, Laat ons niet langer in in spanning. Zaadje, eitje, doe jullie best, En geef ons een positieve test! Mgb, ik zou ook gewoon gaan. Lekker genieten. Zulke vakanties.helpen je juist om even aan iets anders te denken. Ben je misschien iets minder met een zwangerschap bezig en dan is het zo raak! Als dat het nog niet is. Mamavandj, beterschap met je zoontje! Niks aan als de kids ziek zijn. Er komen wel spannende dagen voor je aan! Ik voel helemaal niks. Heb er ook niet een goed gevoel bij. We zullen zien volgende week. Gister voor mijn dochtertje een mega mindy pak gekocht voor sinterklaas. Ze gaat dat zo leuk vinden. Heb er nu al.zin in.
Bahasa <---- (dusssss.... dat moet hahahaha zijn) mvv, die is ook leuk! Straks zijn we qua testen niet heel positief, maar kunnen we wel ondertussen een gedichtenbundel uitgeven over zaadjes, eitjes en testen. Ooh en dat lijkt me ook zo leuk! Sinterklaasfeest!!!!!!!!! Hier gaat m'n Ongesteldje er aan komen. Heb volgens mij geen wit slijm meer en heb kramp in m'n buik. Moet wel zeggen dat ik deze manier van kramp nog niet ken, maar ik verwacht morge of zondag doe stomme duivels! Kan ik niet gebruiken eigenlijk, want zondag heb ik geen tijd om steeds naar de plee te sjezen Voor een zwangerschap deze maand heb ik geen %je hoop meer... Nou ja, we ziet wel!
Ben aan de ene kant hyper aan de andere kant echt van huh.... Hoe kan dat nou? zondag nog even de bevestigende test doen!
Yessssss!!!!!! Wiehoeeeeeee mamavanDJ!!!!!!!!! Die is echt wel positief!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je!!! Joehoeeeeeehhhh
Yeah! Gefeliciteerd! Laat het ff rustig bezinken. Super! Miekoe, waarom test jij niet? Of heb ik iets gemist?
Yeaaah. Gefeliciteerd! Die is zeker positief! Eindelijk een zwangere erbij. Zijn we weer een wat vruchtbaarder topic