mvv ik hoop het zo voor je! En ik hoop dat ik je achterna ga. Bij mijn zoontje ook de eerste ronde en voel nu ook echt vanalles..Maar goed.. Denise lastig die onzekerheid. Afwachten maar..zucht!
ik ga die van de kruidvat ook maar vast in huis halen..Kheb nu 1tje van etos merk liggen..maar lees overal dat die van de kruidvat (2v5) zo goed zijn..Dankje voor je antwoord mvv.
Jeetje, wat een goede dag vandaag!!! Mamavandj: gefeliciteerd!! Heel fijn voor jullie!! Mvv, ook alvast voorzichtig gefeliciteerd! maar een streep is een streep, toch? Welkom eenwens en vgirl, nog meer gezelligheid. Succes ook voor jullie! Ik heb wel alles gelezen, maar weet het ff niet meer... herinner me wel wat mooie gedichtjes en yells, bundelen lijkt me een leuk plan, hahahaha! Nou, fijne avond allemaal.
Mamavandj gefeliciteerd en Mvv ook echt een duidelijke streep! Hoe fijn, gewoon zwanger..... Laat november maar een vruchtbare maand zijn voor ons allemaal. Hier druk aan de oefen klus hihi.....
Zo ik lees ook eens een dagje niet zeg!!! Wat SUPER gewoon 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd dames! En voor de rest keep that spirit! Ik had vandaag personeelsuitje, ik ben zo onwijs futloos en moe, ik zou bijna denken dat er een kindje aan het meeprofiteren is! Verder ook sinds vandaag dikke witte afscheiding heel veerkrachtig en naja best wel heul dik, echt Iewl sorry!!! Beter is dit geen blijvend verschijnsel door geen anticonceptie, voorheen had ik dit niet in ieder geval. Herkent iemand het?
Dames al vast bedankt! Ik hoop echt dat het zo is. Verklaard misschien wel waarom ik de laatste 2 dagen aan de baby thee zit Witte afscheiding heb ik ook, maar of het teken van zwangerschap is durf ik niet te zeggen.
Hoi hoi, zo het is een beetje doorgedrongen hoor! Allemaal bedankt voor jullie felicitaties!! Echt spannend vind ik het nu, tis m'n derde, maar t blijft een wonder!! Hope, ik wil jouw eerst even heel veel sterkte met je moeder wensen, dat was ik door m'n egoberichtjes even vergeten te doen. Sorry daarvoor... Welkom eenwens! We hebben elkaar een roze november beloofd en ik ben de eerste deze maand, dus velen zullen mij hopelijk volgen!! Denise, het kan twee dingen betekenen. Een innesteling of dat je lijf nog een beetje van slag is. Laten we voor het eerste gaan! Jeetje zit hele verhalen te typen, kopieer en plak ik, ben ik de helft kwijt!! Dus zal een paar meiden zijn vergeten... Iemand had notities gemaakt, das een goeie! Mvv, gefeliciteerd!!! Super twee op één dag! Snap dat je nog niet heel blij kan zijn, maar een streep is een streep. En het wel/niet voelen zegt niks! Bij mijn eerste twee voelde ik ook niks en nu al sinds de eisprong! Bij de tweede wel het vermoeden omdat ik toen een duidelijke eisprong had, maar ik stond niet heel raar te kijken vanmiddag. En dan midden op de dag zo positief. Vind het wel een soort van eng hoor. Heb nu al twee weken echt zeurende buikpijn en last van m'n onderrug. Heb ik dus bij de eerste twee helemaal niet gehad en zeker niet zo vroeg. Betekent in ieder geval dat daar iets moois gaande is van binnen!! Ik heb dat gevoel ook hoor, hoe is het mogelijk dat het twee keer in ronde 1 raak is! Bij de eerste in ronde 3 ofzo. Super vruchtbaar hier! Veerr, leuk lijstje, hopelijk heel veel roze aan het einde vd maand! Nou Eulalie, hoop het voor je!! We zijn goed bezig hier! Weet even niet meer wie het vroeg, maar met ovutesten kan je ook je HCG testen. Maar die vanmiddag was een dipstick zwangerschapstest! M'n man wil dat ik een digitale haal, zodat hij echt het woordje kan zien! Nieuwe dames, welkom!! Ga lekker m'n bedje opzoeken, trusten allemaal en een fijn weekend!
Mvv, heb nog even je test gekeken en die is echt wel positief hoor!! Misschien is je ei toch wel eerder geweest?? Je kan trouwens ook een foto bij je bericht plaatse als je klik op 'plaats reactie'. Dan zie je een paperclipje en kan je uploaden vanaf je computer!
Zou naar bed gaan, maar had the voice op pauze gezet en hier een tijd gelezen en geschreven, dus nu nog even een laatste reactie en dan echt naar bed! Denise, ze adviseren om niet voor je NOD te testen, maar ja wij dames zijn zo eigenwijs.... Je hebt gevoelige testen die al 4 dagen voor NOD HCG aangeven. Eulalia, ik heb ook wel meer afscheiding dan normaal, maar niet zoals jij beschrijft. Bij de meeste vrouwen stopt de afscheiding na het eitje of wordt het wit brokkelig, dus who knowes?? Spannend hoor, jouw NOD komt er ook aan! Trouwens even m'n vermoedelijke bevallingsdatum uitgerekend en deze staat op 21 juli 2013! Zomerkindje!
Mammavandj hartelijk gefeliciteerd en mvv27 ook akvast voorzichtig!! Wauw echt super zo om te lezen dat het zo in eens om kan slaan. Bedankt nog voor de gene die gereageerd hadden van de wintersport. We gaan gewoon door en we zien het wel. Ik ha geen gekke dingen doen en zelfs op les om te leren snowboarden dus dat komt wel goed. Nieuwe dames, welkom hier!!
Ik heb die van kruidvat, zijn die ook zo gevoelig? MBG, ik zou ook gewoon gaan en er lekker van genieten!!
Mvv wat zie ik nu! Ook al zo'n mooi duidelijk streepje al! Alvast gefeliciteerd Nou het regenen met zwangeren is begonnen hihi! Kan me voorstellen dat je het nog wel even spannend vindt zo 5 dagen voor NOD, maar ik vind je test al zo duidelijk dat je waarschijnlijk wel wat verder bent! Vroege eisprong en innesteling Geniet!
Snel even een egoberichtje Was ongesteld geworden dinsdag avond, donderdag was het alweer voorbij. gisteren helemaal niks, maar gisteravond ineens weer een dikke prop bloed, rood/bruin... had gedacht dat ik een zeer korte ongi had, maar blijkbaar niet. Vaag.... Nu komt er weer zeer weinig tot niks... nou ja, zal er wel bij horen. Vandaag visite van de mamas, dus gezellig doen. Kom vanavond weer ff bijlezen en reageren...
Goedemorgen dames, Nou, vanochtend was het streepje op mijn ovutest net zo minimaal als woensdag dus mijn ei is geweest. Ik hoop wel dat we goed hebben gezeten want ik had donderdagochtend en vrijdagochtend een positieve en we hebben alleen donderdagavond geklust...ach, we kunnen nu alleen maar afwachten. Ik ben er morgen denk ik pas weer want ik ben vanmiddag en vanavond weg. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Mijn mannetje was gister naar de bios, toen hij thuis kwam sliep ik. Vanmorgen heb ik hem wakker gemaakt en de test laten zien. We lagen samen te huilen van blijdschap hihi. Wel gezegd dat ik het nog niet geloof en op nod nog een keer ga teste, maar hij zegt ook, streep is streep. Nu op naar de volgende zwangere!
mvv27, geloof er maar in... En geniet ervan!! Gefeliciteerd!! Ik heb net getest, veel te vroeg natuurlijk dus was het overduidelijk omowit. Maar ik kon me niet inhouden!
argh, ik krijg ook testdrang als ik het zo lees, never dat ie bij mij nu al positief uitslaat. erg frustrerend dat je niet weet welke kwaaltjes nu van ontpillen zijn en welke voor zwangerschap. ik voel continu geborrel in mijn darmen en je hoort het ook gewoon borrelen daar, ook redelijk winderig haha oepsss. helaas kun je gewoon niets anders doen dan afwachten en er zo min mogelijke aan proberen te denken, lastig lastig lastig!!!