Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Erg he, die testdrang. Eulalia, jij zit nu ook 5 dagen voor nod haha.
    Wil jullie niks opdringen, het beste is natuurlijk te wachten tot je nod. Maar ik ben het bewijs haha. Of mijn ei was inderdaad vroeger dan ik dacht.

Ik ga vanmiddag maar eens lekker naar de kapper denk ik.

2. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wachten tot mijn nod.. Heb je mn banner gezien?! Haha hoe moet ik dat volhouden...!!

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ik heb mijn NOD bijgesteld naar 18e, dat is wel aan de vrij late kant, ik ga er nu vanuit dat mijn ei op 29 oktober is geweest, heuuul officieel zit ik dan de op 2 voor NOD maar het zekere voor het onzekere in acht nemende wil ik gewoon wachten tot de 18e, als ik dan nog niet ongesteld ben wil ik testen.
    mocht ik nu komende week ineens misselijk worden dan hou ik het niet meer hoor haha.
    ik ga er voor het gemak maar gewoon niet vanuit dat ik zwanger ben, het is de 1e ronde na ruim 7 jaar anticonceptie... tja

veer kan je in het volgende lijstje van mijn NOD 18 maken?

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

November

11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje
    15 november/ eenwens/ 25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    18 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    17 november/ Vgirl85/ 27 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    19 november/Denise1605/25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje
    22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    23 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje

December

3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    10 december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje

Overtijd

27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje

Korte pauze!

5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje/ 30 – 06 -2013
    MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje/ 21-07-2013
    Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje

Totaal : 29 Ronde 1: 15 Ronde 2: 10 Zwanger: 3

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Krijg ook zin om te testen :p
    Mag straks nog een ovulatietestje doen haha. Jippie!

6. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ik ben benieuwd veer!! wij kunnen wat die stomme ovutestjes betreft tot nu toe elkaar de hand schudden:S
    maargoed wie weet geld de regel, altijd een nega ovu-test dan krijg je als compensatie een posi- zw-test!!
    laten we het hopen!!

7. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    hai hai,

Welkom eenwens en vgirl85!!

MVV wat super!! Ik snap dat je je onzeker voelt maar een streep is een streep!!

Fairytail, wat fijn dat je niet meer alleen in het lijstje staat :D

Ik had jullie graag gezelschap gehouden op dat zwanger lijstje maar heb helaas vanmorgen weer negatief getest :( Ik zit nu even in een dipje had het zo gehoopt..... Nou maar wachten op mijn ongi!

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

He wat jammer nou Delilah. Had je ook graag onder aan de streep gezien. Nou maar hopen dat die ongie snel komt.

Jullie hebben mijn irri ovutest ook gezien... zegt dus helemaal niks! En ik hefboom maar één keer geklust rond die licht posi ovutest.... Dusss.

En Eulalia mijn ei was ook rond de 29e!! Heel knap dat je zoveel geduld opbrengt!

Denise, wachten is moeilijk. Zeker als het zwangeren regent. Maar om teleurstelling te voorkomen is het echt beter!! Als de één positief test voor nod zegt dat niet dat dat bij anderen ook het geval is.

Fairytale, jij hebt de 19e een echo?? Komt dichtbij. Dan ben je dus een week of 8; 9. Ben benieuwd wanneer ik mag! Denk dat ik tot mijn vrije woensdag wacht om te bellen.

9. MamavanDJ

Eeh hefboom... stomme telefoon!! Bedoel natuurlijk heb ook....

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha lang leve tekst voorspelling he. Ik snapte hem al.
    Ja ik heb ook zoiets van screw you ovutesten! Heb toch sowieso geklust gelukkig. Was het bij jou vorige keren ook snel raak mamavandj?

Voor nod testen beter van niet. Zeker zo lang van tevoren Denise. Echt veel te. vroeg. Ik ga niet meer voor nod testen denk ik. Maar goed eerst zien dan geloven :p

Vervelend Delilah. Maar het was pas de eerste ronde joh. Volgens goede moed naar de tweede en je zult zien dat die een stuk makkelijker gaat. Veel meer ontspannen. Vond de eerste ronde ook echt killing. Maar nu heb ik zoiets van ik heb het toch niet onder controle wanneer het raak is. Doe mijn best met klussen, gezond leven en vitamines slikken. Hopen op een goede afloop :p

11. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Thnx Veerr! Ga ook vol goede moed ronde 2 in maar als ik dan toch niet zwanger ben dan kom maar op met die ongi. Kan me nu heel goed voorstellen hoe Hope zich moet voelen en ik ben nog maar paar dagen over de gemiddelde cyclus. Hope denk veel aan je en hopelijk komt die ongi van jou heeeel snel!!

12. MamavanDJ

Idd Delilah. Kom maar op rode zooi en dan op naar ronde 2!

Veerr bij de eerste heb ik geen ovutesten gebruikt en nummer 1 was in ronde 3 raak en nummer 2 in ronde 1.

Dus ik wist wel dat het snel kon gaan, maar had nooit durven dromen dat het nu weer zo is. Ben inmiddels wel 6 jaar ouder....

13. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Delilah inderdaad erg vervelend ! Op naar de volgende ronde..

Wat een actieve groep is dit zeg... erg leuk..
    ik heb ook een test gedaan vanmorgen.. maar natuurlijk veel te vroeg ( dat wist ik ook eigenlijk wel maar dacht wie weet )..
    Nu "rustig" wachten tot volgende week...

Hoop inderdaad dat het na de eerste ronde wat rustiger is in mijn hoofd... bah heb er haast een dagtaak aan hihi

zwangeren gefeliciteerd !!!

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou de ovutest was weer negatief. Had ik ook wel verwacht. Mijn bmm zit weer heel laag. Denk zelf dat mijn ei dinsdag of woensdag was. Heb maandag en woensdag geklust dus dat zit wel goed. Jullie mogen dus weer opschuiven op de wachtbank. Maar ik begreep dat er weer wat plekjes zijn vrijgekomen gisteren :p
    Gaan we weer de spannende periode in.
    Ben gelijk bang dat er wat mis met me is Door die stomme testen haha. Maar weet ook wel dat het niet reëel is om dat te denken. De overige signalen zijn er wel geweest gelukkig.

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Delilah laat de ongi maar snel komen idd!

Jammer een wens maar idd erg vroeg nog.

16. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Veerr succes op de wachtbank! Hopelijk minder frustrerend voor je als ronde 1 :)

17. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nu gewoon een spannende week tegemoed.. maar heb mezelf voorgenomen om veel te gaan doen zodat ik niet een hele dag alleen thuis zit en er veel over nadenk.. Dus lekker op de koffie bij vriendinnen...

Veerr we schuiven een stukje voor je op ;)

Ik heb een aantal dagen steken onder in mijn buik gehad, niet heel heftig maar wel goed voelbaar..
    Nu heb ik sinds gisteravond een drukkend gevoel onder in me buik.. en ontzettend veel last van winderigheid.. herkennen jullie dit ?? kan dit nog met ontpillen te maken hebben ???

Oh ja ook nog een vraag.. is er een app voor op mijn mobiel, voor deze site??

18. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    eenwens, volgens mij is er geen app voor. Ik ga altijd op mijn tel naar de site maar dat is idd niet heel handig.

Nou dat ik toch niet zwanger ben ga ik toch even streng lijnen. Met alleen opletten is het niet gelukt dus ga nu ff knallen zodat ik toch paar kilo'tjes kwijt ben mocht ik de volgende ronde zwanger worden :) (sorry voor mijn ego berichtje maar moest het even kwijt)

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Eenwens: er is geen app voor. Doe het altijd gewoon via de site. Ik was vorige ronde ook schijnzwanger ;) had inderdaad ook last daarvan. Maar als je ongesteld moet worden gaan je darmen ook langzamer werken en raar doen enzo. Dus daar kan het ook gewoon aan liggen. Je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden hoor. Zou proberen er niet teveel op te hopen ook al is het moeilijk. Weet uit ervaring hoe het was vorige ronde. Veel te jammer als je er zo op gaat zitten hopen en het blijkt niet zo te zijn. De kans is groter dat het niet zo is dan wel, de eerste ronde na de pil. Maar die ene kleine kans, daar vestig je dan toch je hoop op he ;)

Delilah: goed plan! Succes ermee :)

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Beetje onderzoek gedaan en kom meer berichten tegen van meiden die 123test ovulatietesten hadden die niet negatief werden.
    Zij bevelen zwanger en kids ovutesten aan. Dus ga die volgende ronde maar eens bestellen. Misschien een tip voor andere negatieve testers.
    Bestel er dit keer maar wat minder dan 20 :D

Deel Deze Pagina