Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #1601 Miekoe, 10 nov 2012
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
    Ik denk dat ik ook volgende ronde aan de ovu testen ga.

Het beste is om rond er middaguur te testen, hoe zit het dan met drinken voor die tijd? En ik werk 5 dagen in de week, ik vind dat best naar om dan op het werk te moeten testen. Hoe doen jullie dat?

Trouwens, ik denk dat wij hier ronde 3 in gaan. Net zag ik de kleur van m'n slijm al wat veranderen. Wordt iets meer beige. Nou laat maar komen dan, dan is m'n cyclus goed op orde. Wel ff balen, ondanks dat het zich nog niet gemeld heeft is alle hoop voor deze maand verdwenen. Test was ook wederom omo-wit! (Denk dat ik beter die voor de gekleurde was kan gaan gebruiken!)

Gelukkig zijn er al een paar zwanger, dus de druk is er af! Pfjoe!
    Volgende maand is voor ons!

2. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben al wel aantal maanden gestopt met de pil..
    Maar inderdaad zou wel kleine kans zijn dat de eerste ronde dat we er bewust mee bezig zijn gelijk raak zou zijn

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Als je al een tijdje gestopt bent met de pil is de kans wel wat groter al natuurlijk.

Miekoe: op je werk lijkt mij ook niks. Ik ben natuurlijk elke dag wel thuis ongeveer rond die tijd. Maar lees ook van anderen die het savonds doen maar dan mag je idd niet teveel drinken. Ik ga als ik wakker word naar de wc. Dan ontbijt ik en drink ik gewoon. Dan nog een keertje naar de wc. Dan tot 12 uur drink ik alleen een kopje koffie en hooguit een slokje water. Kan echt niet zonder mijn koffie namelijk :p

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Er is wel een app!! Niet vanuit android of the app store... zal 'm zo ff neerzetten!!

5. MamavanDJ

Hoi allemaal

Allereerst een mededeling: Deze app is alleen te gebruiken op een Android toestel. Apple, Blackberry, etc ontwikkel ik niet.

Ik ben wat aan het knutselen geweest en heb een android app gemaakt om zwangerschapspagina makkelijker via je android toestel te bekijken.
    Dit topic is bedoeld voor updates van de app en natuurlijk kunnen jullie ook aangeven wat er mist of wat je er graag bij wilt in de app.

Download hier de nieuwste versie van de ZP app: http://bitly.com/N8nEp5

Je kan ook onderstaande afbeelding met je telefoon scannen.

1. Verplaats het bestand naar je telefoon (als je hem eerst op je pc hebt opgeslagen)
    2. Klik in je telefoon het bestand aan en kies installeren.
    3. Het kan zijn dat je telefoon nu een waarschuwing geeft. Dat klopt aangezien de app niet in de market staat en dus door android als mogelijk kwaadaardig wordt gezien. Zet tijdelijk die waarschuwing uit om hem te installeren.
    4. De app is geïnstalleerd en kan je nu gebruiken.

Installatie instructies bij de afbeelding:

1. Scan de afbeelding
    2. Installeer het bestand (zie hiervoor ook punt 3 hierboven)
    3. De app is geïnstalleerd en kan je nu gebruiken.

Alle updates e.d. zal ik in dit topic vermelden. Graag hoor ik ook de positieve en negatieve dingen.
    De app wordt op den duur nog beter en de reclamebalk onderaan in de app probeer ik ook zo snel mogelijk weg te krijgen.

Deze app is NIET door zwangerschapspagina ontwikkeld, dus zij kunnen jullie niet bijstaan bij problemen met de app. Voor alle vragen en problemen kan je contact met mij opnemen. Een mailadres van mij staat in de app onder de knop Instructies. ( pm via het forum kan ook, maar mail vind ik makkelijker )

6. MamavanDJ

Is niet van mij hoor, staat bij forum onder algemeen!

7. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    En laat ik nou net een iPhone hebben.. Helaas!!

8. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super !! Bedankt !!
    Ga het gelijk proberen..

@Veerr,
    Ik ben 4 juli gestopt met de pil, zodat ik eerst wat tijd had om aan het idee te wennen, en te ontpillen..
    Nu is alles rustig ( hormonen ) en willen we echt beginnen

Heb trouwens zelf ook gevoel dat me lichaam me voor de gek heeft, ook omdat ik niet geloof dat wij zoveel geluk hebben dat we snel zwanger zijn..

9. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lichaam fopt mij ook al. Gisteren steekjes in zij en lies gehad. Mijn borsten zijn gevoeliger. En voel lichte druk onder in mijn buik. Verder is slijm helder. Wil te graag denk ik

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb de app ff gedownload!wel handig.
    Wist ik niks vanaf. Typt iets makkelijker.
    Bij zp deed hij steeds letters dubbel emzo.
    Nou ik ga ff uit eten. Opa jarig. Tot later ;)

11. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veerr: eetsmakelijk !!

Vgirl85: ja dat heb ik denk ik ook.. ik verwacht niks, maar hoop er toch wel heel erg op :D
    wanneer ben jij gestopt met pil?? ( of heb ik dat gemist )

12. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 okt. 13 okt ontrekkingsbloeding. 21 okt menstruatie met helder rood bloed. Ik probeer het los te laten maar voel het duidelijk. Jij eenwens?

13. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, zit ik ff niet op te letten meteen twee zwangere!! Joehoe!! Mama van dj en mvv super gefeliciteerd!! Echt heel leuk!! Mvv wanneer ga je nog een keer testen? Ik denk dat je er gewoon vanuit kan gaan, hoor!!

Geniet er lekker van!!!

14. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eet smakelijk veerr..
    Jammer delilah! Succes met de kilo's! Lekker om je even op een ander doel te storten! Doe je best!
    MBG zie dat jij morgen kan testen? Wanneer wil je het gaan doen?
    Ik heb vandaag de kruidvattesten gehaald..Misschien dinsdag testen, twee dagen voor mn nod..Of toch maar gewoon donderdag..Ik ga er nog even over nadenken?
    Oh en al die darmklachten..ik hoop ook zo dat het niet nep is. Ik ben ook al winderig en opgeblazen buik..Heerlijk!

15. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 4 juli gestopt met pil gelijk mooie cyclus van 32dagen. Nu sinds oktober is dit onze eerst ronde..

16. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik denk dat ik niet ga testen. Ik heb van de week een test gedaan voor mn nod dus en die was negatief. Had van de week ook last van m'n darmen,bolle buik enz maar gisteren had ik een beetje bruine afscheiding. Alleen nu dus weer niks. Al 2 weken af en toe ongi gevoel en nu dus niet meer. Hoort toch bij t ontringen denk ik.
    Ik kan ook heel onregelmatig zijn dus ik ga pas over n week testen. Teminste dat ga ik proberen. :)

Als ik jou was zou ik echt wachten tot je NOD. Zonde van de test ;)

17. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Goedenavond dames,

@ Miekoe: De digi ovulatietesten van Clearblue kun je wel gebruiken met ochtendurine. Ze zijn blijkbaar gevoeliger dan andere testen ofzo. Het enige nadeel van deze testen is dat ze abnormaal duur zijn. Wel zijn ze heel eenvoudig in gebruik: een rondje betekent geen LH-piek, een smiley betekent wel LH-piek.
    @ Delilah: we gaan gewoon samen voor ronde 2! Volgende ronde zijn wij aan de beurt.
    @ Veerr: smakelijk.

18. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 2 is DE ronde!!. :) ik ben er ook weer klaar voor!! Zit te twijfelen over de ovu testen... Ik was het nog niet van plan maar hoor jullie er wel veel over.. Vinden jullie het nou handig of is het ook juist verwarrend? Waar halen jullie die dingen?

19. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met hetzelfde gevoel.. ben ook wel band dat mijn obsessie dan alleen maar groter word :D..
    Kun je met een test ook uitsluiten of je uberhaubt een ei hebt? of is het zo dat als je ongi word je altijd een ei hebt gehad?? ( sorry ben niet heel erg goed op de hoogte ;) )

20. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Helaas betekent een positieve ovulatietest niet automatisch ook een eisprong. Een positieve ovulatietest betekent ip alleen dat er een LHpiek waargenomen is. Normaal gesproken volgt er na een LHpiek een eisprong, maar er zijn situaties waarin er geen enkel ei groot genoeg geworden is om te springen (zoals bv bij PCOS). Je meet dan wel een verhoging van je hormoon, maar er gebeurt verder niets.
    Of dit veel voorkomt weet ik eigenlijk niet, maar ik heb gehoord dat je ondanks een positieve ovulatietest toch geen eisprong kan hebben.
    Ik zit met hetzelfde dilemma als jullie, ben ook een beetje bang dat ik er dan nog meer op gefixeerd ben. Van de andere kant ben je met ovulatietesten wel iets gerichter bezig en weet je ook wanneer je de meeste kans maakt.
    @ Rony: ovulatietesten kan je gewoon bij de drogist kopen of op internet bestellen.

Deel Deze Pagina