Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Wachten tot kerst moet ik ook nog maar zien. Maar we hebben het liefst eerst een kloppend hartje of een goede echo voordat we iets vertellen. Ik hoop inderdaad dat ik mijn broek nog gewoon dicht kan dien voor die tijd haha. Mijn uitgerekende datum is 24 juli. Heerlijk, geen kranten langs mijn borsten als ik de deur uit ga, haha.

En mijn banner is aangepast!

Veerr, vervelend. Beterschap!

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik hoop ook iets te kunnen vertellen met kerst :p

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Geen kranten? Snap ik niks van. Zeker omdat ik nooit zwanger ben geweest.

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haha, ik snap m ook niet....

5. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Same here.....:(:(

6. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Haha, sorry had ff wat uitleg moeten geven. Mijn dochter is van december. 4 dagen na haar geboorte ging ik voor het eerst een blokje om. Omdat ik borstvoeding gaf, moest ik van de kamverzorgster kranten voor mijn borsten doen tegen de kou, anders was de kans op een infectie veel groter. Ik dacht eerst ook dat ze.een grapje maakte.

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wow..even een dagje niet gelezen en dan opeens 2 zwangere erbij!!!!! gefeliciteerd zeg wat fijn al zo lekker snel... !!! Voelen jullie je goed en aan jullie het grote nieuws al aan familie ofzo vertellen?

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Oww vandaar haha.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haha, die kranten....had je dan geen afdruk van de voorpagina op je borsten hihi?

Wat ik trouwens wel fijn vind deze ronde, geen buikkrampen. Ik had de vorige ronde al voor mijn ei tot aan ongi hele erge buikkrampen en nu niets.

10. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Mamma van Dj en Mvv; SUPER GEFELICITEERD!!! Wat gaaf! Ben echt heeeeeeeeeel erg blij voor jullie! Geniet er lekker van dames! Eindelijk een wat langer lijstje onder de streep..

Ik blijf vaker een paar dagen weg.. meteen 2 zwangeren erbij!

Leuk om te lezen ook dat jullie aan mij gedacht hebben, lief! Mijn mamma is inmiddels weer uit het ziekenhuis en alles is goed gegaan, nu lekker aansterken en dan zit het ziekenhuis gebeuren en voorlopig even op.

Ik heb ook eindelijk goed nieuws te melden.. Vanochtend ongesteld geworden!!!! Jeeeeeeej! :D Waar je wel niet blij mee kunt zijn he? Ik ben echt vreselijk opgelucht. Maar zoals ik het een beetje in mijn hoofd gepland had, is dus uitgekomen. 2 weken geleden op mijn geschatte NOD vruchtbaar slijm gehad, dus had gepland dan dit weekend mijn echte NOD te hebben. En dit klopte dus. Ik zit nu dus op een cyclus van 43 dagen. Ik heb meteen weer even een banner neergezet. Maar heb mijn banner op 40 dagen gezet. Ik ga er voor het gemak gewoon even vanuit dat mijn volgende cyclus niet extreem lang zal zijn. (Duim alsjeblieft voor me, dit wil ik niet nog een keer). Hoop dat ik nu meteen uitgepilt ben, haha :p Dus geen bezoekje aan de huisarts voor mij.. fijn :) en een bevestiging dat mijn lichaam best zijn werk doet, maar opstart problemen heeft ;)

Er is onwijs veel door jullie geschreven, echt TE veel om op alles te reageren, maar ben heel erg blij met het nieuws van de twee dames waar ik mijn berichtje mee begon. In November sluit de rest van het forum netjes bij jullie aan, zoals beloofd. Toch meiden? Hebben we allemaal een mooi cadeautje voor onder de kerstboom.

Over die kranten in je bh, die had ik nog niet eerder gehoord. Wel over kool in je bh als je zere borsten hebt van de borstvoeding.

Sorry dat ik verder in dit berichtje niet reageer op anderen.. het was zoveeeeel om te lezen, ik kan het echt niet onthouden. Probeer weer even wat vaker te kijken :) Druk gehad :)

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat fijn hope! Ben echt blij voor je. Ook fijn dat je moeder weer thuis is.

Wendy fijn dat je geen krampen hebt dit keer.

Ik voel me echt brak vandaag. Net alsof ik super veel gezopen heb gisteren. Maar dat heb ik echt niet :)

12. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel Veer!!

Ik las trouwens dat die 123 testen bij jou ook niet echt hebben geknald? Bij mij is er ook nooit echt een heel donkere streep uitgekomen. In ieder geval nooit donkerder dan de controle streep, en die was ook nooit echt heel donker eigenlijk.. :)

13. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Hoe blij je kunt zijn met die rode derrie, he hope. Snap je goed hoor, ben blij voor je, de duidelijkheid. Fijn ook dat je moeder weer thuis is.

Bij mij wil de ongi nog niet echt overgaan. Af en toe komt er ineens weer een beetje uit. Mn hormonen moeten nog ff wat beter hun werk doen en een eind breien aan deze rode periode...

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat had ik ook tot dag 7 Nynkusje.

Klopt hope. Volgende ronde andere proberen! Of niet, dat hoop ik natuurlijk ;)

15. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Fijn voor je hope dat je toch ongesteld geworden bent. Toch een bevestiging dat het allemaal werkt.

Ff vraagje in t algemeen aan de hele groep:
    Wat slikken jullie allemaal? Ik wist natuurlijk dat foliumzuur aanbevolen wordt, maar als je wat verder gaat zoeken op internet dan lees je dat er zooooo veel meer te slikken is. Ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.
    Graag hoor ik jullie reactie. Dank je wel.

Dan ga ik nou weer ff verder werken, heb nog wat operaties voor de boeg vandaag.

Groetjes

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik slik vitaal zwanger van kruidvat momenteel. Heb voor hierna davitamon in de kast liggen. Vind die van kruidvat een beetje vies :)

17. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks meiden! Ben ook echt heel erg blij! :) Nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden.. zal waarschijnlijk ook de laatste keer zijn geweest, want de komende ongies zal t eerder huilen dan lachen zijn..

Ik slik nu alleen foliumzuur van kruidvat. Maar als ik eenmaal zwanger ben ga ik denk dat Mamma vitaal slikken.. Maar tegen die tijd vraag ik denk aan de verloskundige wat zij adviseert.

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou hope dat wordt goed op je slijm etc Letten zodat je je ei niet mist. Ga je vroeg beginnen met ovulatie testen?

19. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, ik ga inderdaad goed op mijn slijm letten. En die ovulatietesten.. mjah.. ik denk vanaf dag 14 ofzo? Alleen af en toe zo lastig ivm mijn werk, kan moeilijk in het vliegtuig eventjes testen :D Dus denk dat ik alleen test als ik thuis ben. Maar ik denk dat ik dit keer ook meer op mijn slijm vertrouw dan op mijn ovulatietesten.

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja verstandig. En je bmm checken he haha :p
    Grappig hoe normaal het alweer is om dit soort woorden te gebruiken.

Deel Deze Pagina