Hope wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent!! Zijn nu bij mn ouders, zo moeilijk om niks te zeggen!! Ik slik davitamon mama compleet. Heb nog twee weken liggen ofzo. Ook even ASN de vk vragen wat zij adviseert! Ga snel weer terug!!
Dank je wel voor jullie reacties. Ik zal eens kijken bij de drogist. Zit in davitamon mama compleet ook visolie?
NOD lijst November 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje 15 november/ eenwens/ 25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 18 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 17 november/ Vgirl85/ 27 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 19 november/Denise1605/25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje 22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje 23 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje December 3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 10 december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 21 december / Hope86 / 26 jaar / ronde 2/ 1e kindje Overtijd 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje Korte pauze! 5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje/ 30 06 -2013 MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje/ 21-07-2013 Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje Totaal : 29 Ronde 1: 14 Ronde 2: 11 Zwanger: 3
Hope ik heb even snel berekend dat ongeveer 21 december je nod is. Als het een andere datum moet zijn moet je het maar even zeggen.
Ik slik foliumzuur van etos. Wilde er gewone multivitamine bij slikken, maar geloof dat sommige vitamines niet goed zijn voor zwangeren (to-be)... Slik er wel pro biotica bij, maar dat gebruik ik altijd (heb bijna altijd last van mijn darmen, plopjes, opgeblazen gevoel, noem maar op) Als deze op zijn (hoop natuurlijk dat dit niet lukt, hahaha), dan stap ik over op een multivit voor zwangeren, van etos ofzo...
Hoi, hoi!! Voor mama van dj en mvv nu echt gefeliciteerd!! Zijn jullie ook ongeveer gelijk uitgerekend!! Leuk!! Ik slik alleen foliumzuur. Mijn vorige vk raadde het af ook er dingen bij te slikken. Gewoon goed groente en fruit eten, dat moet voldoende zijn!! Dus zit hier zwaar aan de mandarijnen, appels en kiwi's!
Ja ik eet ook veel groente en fruit. Maar goed baat het nietdan sschaadt het niet. Vitamines die je niet nodig hebt en dus niet worden opgenomen plas je gewoon weer uit.
He! Hope wat fijn! En over die vitamines..Met visolie is aan het begin en eind goed voor de hersenen..Maar ik las ook dat als je goed eet het verder niet nodig is..Lastig..Ik heb die van de etos liggen met visolie er in.. Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren. Fijn dat de zwangeren echt zwanger zijn. Ik weet het hier niet. Ik ben van de zomer een soort van ziek geweest. Men dacht overspannenheid, maar ga daar nu een beetje aan twijfelen. Ik denk toch dat het aan mijn voeding ligt en dat is ergens absoluut niet goed tegen kan en dat dat reageert met stress..Maar goed beetje vaag verhaal, maar ik denk dat ik daarom die darmklachten voel..Dus dat het niet van een zwangerschap is..maar goed we zullen zien..Nog een paar dagen..spannend!
@hope; eindelijk!!! Fijn voor je! Wat is hier weer veel gekletst! @vitamines; hier ook alleen foliumzuur! Fijne week allemaal! Lekker klussen of op het wachtbankje.... Maak er wat moois van!
Inderdaad ontzettend veel berichten.. haha lekker wat te doen nu vriend lief motorsport aan het kijken is.. Ik slik ook alleen foliumzuur, Ben net in de lijst aan het kijken maar eind van de week veel spanning.. 3 op 15NOD en 1 op 16NOD.. Succes dames met alle spanning.. ( ik zie zelf best op tegen deze week )
@ veerr Zet mij maar overtijd. Heb nu 2 dagen lichtbruine afscheiding dus t is wachten tot het doorzet. Vind het eigenlijk niet zo heel erg nu ik weet dat ik op wintersport ga. Wel jammer natuurlijk en nu hopen dat het door gaat zetten
Spannend he! Ik vind het ook wel weer spannend toch. Maar gelukkig wel een stuk minder. Ben er wat nuchterder onder. Maar die vreselijke wachtbank, zit helemaal niet lekker. Kunnen we er geen wachtjaccuzi van maken ofzo?
Ik slik vitaal zwanger van kruidvat. Zijn inderdaad niet heel lekker, maar het is wel te doen. Hope wat.fijn dat je ongesteld bent geworden. Kan je eindelijk verder. Ik heb de hele dag al steken bij mijn lies, net iets daar boven. Het komt en gaat. Iemand een idee?
Banden Mvv!! Die gaan weer rekken en strekken! Je ziet voorlopig natuurlijk nog niks, maar er wordt hard gewerkt in je lijf om alles een nieuw plekje te geven! Trusten dames!
Oh en natuurlijk iedereen een fijne week gewenst! Wordt weer een drukke week, dus hoop dat ik het een beetje kan bijhouden hier! Succes met klussen en wachten! Idd Veerr, een wachtjacuzi! Zal veel ontspannender zijn!!
@ Hope super dat je ongi bent!!! kun je lekker naar ronde 2! Hier heel de dag al ongipijn en steken.. Morgen dag 25 en dan word ik meestal ongi dus ik ben benieuwd.. Op naar ronde 3 dan maar, eigenlijk gaat het nog best wel snel zo.. Scheelt natuurlijk dat ik meestal een cyclus heb van 25 dagen.. Hoe is het met derest?
Hoi meiden! Paar dagen niets van me laten horen maar wad een beetje druk druk druk pff. Wel nog kunnen "klussen" gelukkig haha... Heb ook wel mee gelezen met jullie verhalen, voor de zwangere dames, gefeliciteerd, erg leuk!! Ook een hoop meiden over tijd zag ik, spannend hoor! Hoop meiden ook aan het wachten... wachten duurt lang... Volhouden!! Waar is Foliumzuur nou precies voor nodig? Lig eindelijk lekker in bedje, weer een drukke dag gehad, hoop visite gehad! Was heel gezellig maar is toch altijd wel rennen en vliegen pff ben nu echt op
Nu al bandenpijn? Het is nog super klein! Tutti, slik je geen foliumzuur dan? Iedereen die bewust met zwanger worden bezig zou foliumzuur moeten slikken. De kans op een open ruggetje is veel kleiner. Foliumzuur ook wel vitamine b12 zijn vitamines.