Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Mbg balen dat het doorzet. Je weet in ieder gev al waar je aan toe bent!

Tutti, ff googlen op foliumzuur. Ontwikkeling van zenuwstelsel of zoieys? Volgens mij is dat heel belangrijk voor open ruggetjes effectief tegen te gaan.

2. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Kan de titel niet aangepast worden.

meiden in de wacht jacuzzi vanaf oktober ;)

3. Tutti

Tutti Lid

5 nov 2012
    18
    0
    0
    @mvv27: Nee ik slik geen Foliumzuur. Mijn schoonzus had het er over vandaag, zij zei ook dat ik dat moet gaan slikken. Ga het morgen meteen kopen en mee beginnen! :)
    Is het dan ook nog verstandig om vitamientjes te slikken speciaal voor het zwanger worden of is dat niet nodig?

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dan mag je wel snel gaan beginnen Tutti! Eigenlijk moet je daar 4 weken voor bevruchting al mee begonnen zijn. Extra vitamines is niet verplicht. Kan wel natuurlijk. Net wat je zelf wilt. Je hebt multivitamines voor zwangere vrouwen. Zit al foliumzuur in!

Bijgevoegde bestanden:

• jac.jpg
      jac.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      2
  5. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is fijn om in te wachten Veerr!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja daar hou ik het ook wel vol. Dus als je weer even in de stress schiet, ga dan in gedachte in deze jacuzzi zitten. Ik ga er nu over dromen!

7. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

#1687 Loesje83, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2012
    Dank jullie allemaal voor de reacties over de vitamines. Ik ga zelf eens even kijken bij de drogist.
    @eenwens: kan me goed voorstellen dat je opziet tegen de spanning. Nog ff volhouden!

Weltrusten allemaal

8. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen!

Dochter op de peuterschool. Ik drink nog een bakje koffie en dan mag ik ook aan het werk. Fijne dag allemaal! En voor degene die moeten wachten, succes!

9. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Nou dames, ik verveelde me net en ik dacht weetje ik die ff een testje, eerst een zw test, hartstikke negatief, 2 uur later een ovu test. Wat vinden jullie??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      5
  10. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen ladies!

Oeh, die Jacuzzi!! Daar wil ik ook wel in zitten en gezellig met jullie verder beppen :) Prima wachtbankje!

Eulalia, jammmer van je zw test! Maar je ovu test is hardstikke positief!! Ik had ook (90% zeker) op dag 28 pas mijn ei.. dus zou goed kunnen. Betekend helaas dan waarschijnlijk wel dat je een lange cyclus zult hebben :( Maar voor nu: KLUSSENNN!!!! :d

11. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Trouwens.. Even vergeten dat ik vroeger altijd menstruatie migraine had (voordat ik met de pil begon). Pffff.. echt niet normaal die hoofdpijn! Ik heb heel vaak hoofdpijn dus best wat gewend, maar dit.. wow.. dat heb ik echt niet gemist! Straks weer even de lucht in, dus pakje paracetamol gaat gezellig met me mee.

Gister trouwens uiteten geweest met familie, heerlijk genoten van een biefstuk! Dat zijn dan weer de voordelen he.. :) Ik ben ook heel de tijd weer vrolijk. Was de laatste weken wat neerslachtig omdat ik het gevoel had dat mijn lichaam me in de steek liet. En nu ik weet dat ie gewoon opstartproblemen had ben ik weer helemaal happy. Fijn!

Was jullie eerste normale ongie na het stoppen vd pil ook niet zo heel hevig? Ik verlies wel helder bloed, maar lang niet zo veel als ik had in mn stopweek vd pil.

12. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Die lange cyclus ach, dat had ik al verwacht! Maar er is dus nog kans!!! Weird lichaam, wel grappig dat ik het in mijn hoofd haalde te testen!
    Gister geklust maar verder niet moeilijk gedaan met blijven liggen etc.
    Direct erna hup naar de wc oeps!!!! Tussen de middag komt vriendlief thuis eten!
    Nou dan is ie de sjaak hoor!!

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, zet zijn broodtrommeltje maar vast klaar dan, want voor dat broodje heeft ie geen tijd :D

En als ie dan de deur uit is kun je misschien proberen te randjefietsen :D Nog meer slagingskans. Met zon positieve test zou ik er ook meteen alles uit halen :) Roze novermber!!!

14. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer had mijn NOD nog uitgerekend zag ik. 21 dec. Zonde.. door mijn lange cyclus kan ik mijn belofte voor de roze november niet waarmaken.. roze november én december doen dan? ;)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Eulalia: die ziet er wel positief uit hoor! Zou maar lekker gaan klussen idd. Wel een lange cyclus dan. Maar is wel je ovulatietesten probleem opgelost!
    Enne als je echt je ie had of bijna dan staat je bmm open dus dan is er echt wel gewoon een groot deel van het zaad binnengekomen waarschijnlijk hoor ook al ging je meteen naar de wc.

Hope: ja de menstruatie kwaaltjes komen helaas ook weer terug nu. Maar het is voor een goed doel he! Mijn eerste ongi was best hevig hoor. Niet minder dan mijn stopweek in ieder geval. Maar goed, dat zal per persoon verschillen en misschien ook nog vanwege de pil dat het iets minder is.
    We maken er gewoon een roze tweede ronde van :D

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb je nu trouwens ook vruchtbaar slijm enzo Eulalia? Of let je daar niet op.
    Vandaag weer misselijk,duizelig en moe. Maar goed, ik ga er dit keer vanuit dat ik gewoon een beetje ziekig ben ofzo :) Ga mezelf niet weer wijs maken dat ik misschien wel zwanger ben.

17. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer, een roze 2e ronde, dat is nog beter! Zag dat het bij de meistoppers ook de 2e ronde goed zwangeren regende.

Bij jou dus wel zelfde ongi.. denk dat t ook niet echt uit maakt hoe veel je vloeit.

Hier begint ook af en toe weer een puistje te komen, herkennen jullie dit? Echt balen! Dit was voor mij vroeger de voornaamste reden om met de Dianepil te beginnen. Maar inderdaad, allemaal voor een goed doel. BABYtjes!!

18. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Oeh Veer.. gaat je lichaam weer een loopje met je nemen? Niet meer in trappen dit keer he.. Pas op nod testen :D

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja joh. Zodra je met de pil stopt kun je weer op de middelbare school gaan rondlopen en niemand die het door heeft dat je er niet hoort :p
    Nee eigenlijk heb ik niet meer last van pukkels. Maar ik reinig mijn gezicht ook altijd 's ochtends en 's avonds met een hele lading garnier producten haha. Heb het juist tijdens de pil erger gekregen op 1 of andere manier.
    Dus jij slikte de Diane pil? Heb volgens mij wel gelezen dat die pil de boel wat meer kan ontregelen dus dat het wat langer duurt. Maar hoe betrouwbaar het is weet ik niet hoor. Heb ik ook maar hier op het forum gelezen geloof ik :)

Ja joh mijn lichaam neemt me gewoon weer in de zeik, maar dit keer trap ik er lekker niet in! Stom lichaam. Maar goed hoe verder ik in die wachtweken zit hoe moeilijker het zal worden denk ik :)

Waar vlieg je vandaag heen?

20. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Jeeeeej!!! Ik kon het niet laten, digitale gehaald en jaar hoor lh piek, weird!!

Slijm is iets wittig maar wek rekbaar!!
    Zal morgen nog eens warenonderzoek doen!
    Nou mijn NOD kan dus weer verplaatst! 28 november graag;)
    Ik ben ff 2 uurtjes afwezig haha!!
    Gister had ik trouwens mega hoofdpijn en heel moe!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,2 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina