Dat had ik dinsdag ook Eulalia! Enorm hoofdpijn en moe. Heb het vorige maand ook gehad rond mijn vermoedelijke eisprong. Denk dus dat dat er mee te maken heeft bij mij. Ja ga jij maar even aan de klus haha. Zullen niet veel mannen zijn die tussen de middag thuis komen en aan de klus mogen
NOD lijst November 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje 15 november/ eenwens/ 25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 17 november/ Vgirl85/ 27 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 19 november/Denise1605/25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje 22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje 23 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 28 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje December 3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje 6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 10 december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 21 december / Hope86 / 26 jaar / ronde 2/ 1e kindje Overtijd 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje Korte pauze! 5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje/ 30 06 -2013 MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje/ 21-07-2013 Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje Totaal : 29 Ronde 1: 14 Ronde 2: 11 Zwanger: 3
Hij wil niet grr!!!! Naja dan maar vanavond! Ben benieuwd of de test morgen ook nog positief is of niet! Gister namelijk helemaal niet getest! Komende 3 dagen gewoon hop iedere dag! Vriendlief is ook nog maar 26 dus hoop dat ze goed zwemmen haha
Nouuuu dit is grappig joh. Ik dacht laat ik ook nog eens zo'n test doen dan en zie het resultaat. Snap er echt niks meer van haha. Heb m'n man net al gewhatsappt dat we er weer tegenaan gaan Wel balen want hebben van het weekend niet meer geklust, was niet zo lekker en dacht dat het toch al geweest was. Gisteren ook geen test meer gedaan. Maar dit is toch duidelijk positief??? Dus wij gaan vanavond nog even klussen. En morgen ook denk ik Dus we zitten op hetzelfde schema nu Eulalia
Dag dames! Weekend weg geweest dus hier alleen af en toe gelezen. Gaat hard met de reacties hier! Vandaag geen positieve zwangerschapstesten maar wel knal positieve ovutesten, wow! Dat verwacht je idd niet zo laat in de cyclus. Denk dat jullie beiden nog goed zitten hoor Eulalia en Veerr. Het ei springt pas 24 uur na de LH piek hè, soms zelfs pas 48 uur later dus als jullie nu gaan klussen heb je een aardig goede kans! Hihi spannend. Gelukkig maar dat jullie er nog achter zijn gekomen. Anders hadden jullie hem misschien gemist.. Hier ongi alweer over, vandaag dag 6. Vond de ongi nu minder heftig dan de vorige bij de vorige cyclus. Misschien omdat dat de eerste echte na pilstop was. En in eerste cyclus last van veel pukkeltjes en in 2e cyclus gelukkig niet! Fjoe, dacht ook al om weer als puber door het leven te moeten Bij mijn dochter had ik het wel veel in de zwangerschap helaas.. Dus geniet nu nog ff van mijn gladde huidje Nu alweer in 3e cyclus, vind het ook snel gaan hoor! Weet niet meer wie het zei, maar ik vind de tijd tot nu toe omvliegen. Maar wij hebben dan ook korte cycli.. Ben benieuwd deze maand, hopelijk niet elke cyclus 2 dagen erbij zoals Veerr zei
Haha jeetje veer dat is ook wat!! Vandaar dat wij steeds beiden van die stomme lichte streepjes hadden!! Op hoeveelste dag van de cyclus zit je nu? Je test is positief hoor!! Juist als je het niet verwacht hop positief! Ik had ook gister niet getest! Wanneer zet jij nu je NOD? Ik ga morgen weer testen, kijken of ie dan nog steeds positief is! Vriend had toch ineens wel zin haha! Heb hem al medegedeeld dat hij morgen (hij is dan jarig, hoop stiekem dat morgen het ei springt, hoe mooi is dat!?) en overmorgen weer mag! Ik verzamel een heel leger aan zaadjes!
Ja ik test morgen ook weer! Fijn dat je vriend toch nog wilde. Het is wel cruciaal natuurlijk Die van mij heeft geloof ik altijd wel zin dus dat is geen probleem. Bij ons morgen en wellicht overmorgen ook weer Laat mijn nod gewoon even zo staan. Het kan natuurlijk zijn dat ik een lf van maar 10 dagen heb. Is niet standaard 14 dagen bij iedereen. Dus laat het gewoon zo staan en weet dan zelf dat als ik dan niet ongesteld word het ook nog 4 dagen langer kan duren ivm laat ei. Maar misschien had ik vorige keer ook wel een laat ei. Dat weet ik dus niet. Zit nu op dag 19 trouwens, dus het valt nog mee. Maar vind het zo raar joh. Dacht echt dat hij geweest was door dat slijm en de bmm. Heb nu ook geen vruchtbaar slijm. Het is wit en niet rekbaar, dus wat dat betreft... Heb ook niet het idee dat mijn bmm erg hoog staat, maar geloof wel wat open. Nou ja we gaan er gewoon weer voor. Maar toch vind ik het flauw dat mijn lichaam me wat dit betreft ook alweer zit te foppen
xsam, heel herkenbaar dit. Ik heb ook de 7e negatief getest en afgelopen zaterdag ook nog een. Maar ongi blijft ook uit. De klachten die ik had zijn ook verdwenen en voel me kip lekker. Frustrerend dat wachten....
Balen delilah en xsam dat t zo lang duurt. Ik duim voor jullie dat t snel doorzet. Aan het werk dan, veerr en eulalia. Beide tests zien er echt positief uit. @hope: ik herken t. Ben maar twee en halve ongesteld geweest, normaal een dag of vier. Ben benieuwd of dat iets betekent. En ik merk idd ook dat ik weer een puistje bij mn neus voel, al jaren niet meer gehad. Nou ja, je moet er wat voor over hebben zeggen ze dan.
Het heeft even geduurd maar heb weer alles bij gelezen Heb helaas niet alles onthouden om op te reageren was echt te veel. Maar hope, wat fijn dat eindelijk de rode duivels zijn gekomen bij jou!! En die jacuzzi zie ik ook wel zitten pfff ik ben het wachten helemaal zat. Nog steeds niet ongi nu....
Lieve dames. Welke zwangerschapstest adviseren jullie? Waar bestellen? Veerr en delilah. Succes met klussen
Hallo allemaal, Reageer vanaf.mijn mobiel.. dus niet echt makkelijk. Succes met klussen, mijn lichaam rommeld aan alle kantem Beetje grieperig gevoel.ook dus benieuwd wat het word.. Mag wel lekker wat extra werken deze week.. Kom maar op, gaat de tijd ook wat sneller.. En dan.straks chillen in die jaccuzi.. héérlijk
Misschien toch een late eisprong gehad Delilah? Vervelend hoor dat wachten. Hoop voor je dat het snel komt. Vgirl: ik geloof dat de kruidvat 2 voor 5 euro zwangerschapstesten wel goed zijn. Zelf heb ik ze besteld bij 123 zwangerschapstest. Was lekker goedkoop. Verder kun je nog bij sensitest of bij zwangerenkids ofzo bestellen. Denk dat het niet veel uitmaakt. Bij zwangerenkids hebben ze ook extra gevoelige waarmee je tot 6 dagen voor je nod kunt testen. Weet alleen niet of je daar goed aan doet
Na dames, Ik heb niet helemaal bij gelezen, dat ga ik nu niet redden. Haha. Stelletje kletskousen @veerr: die ovutest ziet er idd positief uit! En zo heel laat is dat nog niet hoor! Aan de klus jullie! @hope: jaa eindelijk ongi! @zwtest: die vd kruitvat zijn idd prima. Lekker goedkoop en gevoelig @hier: nog steeds geen positieve ovutest dus ik baal als een stekker. Dacht ik dat ik ein-de-lijk een normale stabiele cyclus ging krijgen... Maar helaas m'n ei is nu dus alweer sowieso ruim een week later dan de vorige keer... Echt niet leuk... Hopelijk komt hij deze week nog!
Balen Flora! Zo'n onregelmatige cyclus maakt het er niet makkelijker op maar gelukkig ook niet onmogelijk! Probeer positief te blijven en vol goede moed dat ei zoeken Wie weet heb je morgen ineens een positieve ovu test. Knuffel en succes! Vgirl de kruidvat testen 2 voor 5 euro zijn ook betrouwbaar. En ze schijnen heel gevoelig te zijn. Bij mij zijn ze in ieder geval omowit als ik niet zwanger ben en een streepje als het wel zo is Hier op het forum worden ze veel gebruikt!
Nou hebben ons best weer gedaan hoor haha. Het is zeker wel aan te raden om morgen weer te klussen, ook al adviseren ze er 36 tot 48 uur tussen te laten? Ben benieuwd hoe de test morgen is. Wat ik er over lees is dat die van kruidvat prima zijn. Heb ze zelf nog niet gebruikt. Heb geen zin om naar de drogist te gaan hier want dan staater geheid een bekende achter je in de rij!
Hallo hallo! Wat een leuke verhalen! Ik heb weinig verstand van ovu testen, sorry. Maar 2 streepjes is vast positief! Succes met klussen! Toen wij voor de eerste gingen, gingen we ook elke avond klussen. volgens mij maakt dat niet heel veel uit. En de testen van de kruidvat vind ik super. Een positieve test 5 dagen voor nod! Hier beginnen de kwaaltjes wat. Steeds wat steekjes, opgezette buik en ben best wel moe. Best moeilijk om al die tijd nog mijn mond te houden. Ik ga nu lekker in mijn jogging broekje en pantoffels voor de tv. Fijne avond!