Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oh jij was het Eulalia! Super hoor!!
    Jullie hebben het vast gezellig op het moment!!

2. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Vanmiddag in de lunchpauze van vriendlief was het erg gezellig;)
    Net lekker in bad geweest en ga nu slapen.
    Hier vanavond weer lekker veel geschreven, ik lees het morgen terug!!
    Ben kapot! Truste

3. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Balen voor je, flora. Ik duim voor je dat je ei snel komt.

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een klaag berichtje hoor.

Mijn menstruatie zet niet door. :( Zo irritant. De lichtbruine afscheiding is weer te weinig om n tampon voor te dragen. Maar dan dus wel elke keer naar de wc om te kijken of het door breekt. Maar tot nu toe nog niks.... Soms ook geen afscheiding.
    Heb geen lage rugpijn zoals n week geleden. Toen had ik ook echt menstruatie pijn. En nu alleen gevoelige borsten en af en toe rechts en links onder in m'n buik steekjes.

Wat zouden jullie doen? Wachten tot het door breekt of toch over n paar dagen nog n test doen?

Ik probeer steeds te onthouden wie wat zegt maar das zo lastig op je telefoon!
    Iig fijn voor die positieve ovu testen!! Inderdaad wel laat, maar wie weet raak!!

En er was nog iemand met lange cyclussen. Denk dat ik je achter na ga :(

Waar hebben jullie je ovu testen gekocht? Online? Of in de winkel? Denk dat ik ze ook maar ga kopen. Tempen is niks voor mij omdat ik niet altijd de zelfde tijd opsta. Want dat moet wel geloof ik. Kan ik m'n eisprong is in de gaten houden. En hopelijk niet iedere keer zorgen maken van wanneer word ik ongeveer ongesteld.

5. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    #1745 nynkusje, 13 nov 2012
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
    mbg, bij mij was het hetzelfde hoor. ik had vanaf donderdag bruine afscheiding, maar de ongi zette pas dinsdag avond door... deze duurde 3 dagen en daarna nog 4 dagen af en toe wat bruin.

waarschijnlijk moet je lijf gewoon nog wat op orde komen. normaal gesproken regelden de hormonen van de pil/ring wanneer je ongi moest starten en stoppen, nu moet je eigen lichaam dit doen.

zou me niet al te druk maken en nog een paar dagen geduld hebben. misschien, als het dit weekend nog niet is doorgezet even een testje om de onzekerheid weg te nemen. wanneer had je je ongi verwacht?

ik heb uiteindelijk vorige week dinsdag een test gedaan (had mijn nod op zondag) en werd dinsdag avond ongi. het gevoel van onzekerheid was weg, de test was negatief, dus had duidelijkheid en toen zette het door..

sterkte met wachten meid.

voor de rest, een fijne dag!

6. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel nynkusje. De vorige keer had ik dit geloof ik niet met het stoppen van de pil. Duurde het wel lang maar had toen echt niet weken van te voren de menstruatie pijn. Wel pijnlijke borsten en een bolle buik en dan een dag menstruatie pijn en dan zette het door.

We zullen het nog even afwachten. Denk ook wel dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is.

7. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    #1747 Beitsche, 13 nov 2012
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
    Hallo dames,

Ik ben ongesteld vanochtend ongesteld geworden. Het is vandaag dag 44 :x dus een heeeeeeele lange cyclus. Ik ben benieuwd of de volgende cyclus ook zo gaat worden.....

In ieder geval: op naar ronde 2 ;) :)

Veerr, zou jij mijn nod op 18 december willen zetten? Dan ga ik uit van een cyclus van 35 dagen. Ik hoop toch wel dat de cyclus iets korter gaat zijn dan 43 dagen.

8. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    mbg, zie dat jij ook de nuvaring gebruikte, ik ook. dus zou niet gek zijn dat we gelijke klachten hebben/hadden. had ook erg gevoelige borsten en echt zere tepels!

hoop toch voor je dat het een andere reden heeft dat de ongi uitblijft

beitsche, jeetje, das idd een lange cyclus, maar wel fijn om duidelijkheid te hebben. *hup ronde 2 hup*

9. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Inderdaad vervelend een lange cyclus maar kan de volgende maand wel weer helemaal anders zijn.
    mamavanDj dat lijkt me leuk afspraak plannen met vk.

Ik gister de hele dag misselijk en beroerd geweest, ook veel buikpijn.. dus waarschijnlijk mijn ongi onderweg.. heb dan altijd veel last van mijn buik.. maar goed hou jullie op de hoogte als het zover is :p

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ik zie jullie de rest van de dag denk ik alleen nog via mijn telefoon want ik zit straks 12 uur in de bios voor een twilight marathon met mijn nichtje. Waar ben ik aan begonnen haha.

O ja, en vandaag zijn mijn man en ik alweer 15 jaar samen! Wilde even delen hihi....

Fijne dag allemaal!

11. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    veel plezier wendy! en natuurlijk gefeliciteerd :)

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal!

Hoe is het hier?

Beitsche: Opzich jammer dat je ongi bent geworden, maar ook wel fijn om te weten dat het allemaal werkt.. Op naar de volgende ronde!

MBG: ik denk echt dat dat komt doordat je lichaam nog moet wennen dat je gestopt ben met de pil..
    Je kan de ene keer heel erg ongi zijn, en soms bijna niks..
    Maar je weet het maar nooit natuurlijk. :p Testje kan over een tijdje geen kwaad haha!

MamavanDJ: Oh leuk afspraak maken met de Vk! Komt het besef ineens wat meer.. Tenminste had ik! Haha

Hier ontzettend druk weekend gehad!
    Mijn zoontje was gisteren jarig, en had het weekend nog andere verjaardag En een bruiloft..
    Ook had ik nog een topic aangemaakt omdat ik ineens geen symptomen meer heb..:(
    Hoop maar dat alles goed zit.. Begin echt een beetje zat te worden van al die onzekerheid. Gelukkig komt de echo nu dichterbij!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    MBG: ik heb mijn ovulatietesten online gekocht. Is een stuk voordeliger dan bij het Kruidvat ofzo.

Beitsche: balen zo'n lange cyclus hoor! Maar iig fijn dat er weer een ongi is anders duurde het nog langer. Ik ga je veranderen op de lijst.

Eenwens: succes met je ongi pijntjes. Voor je het weet is er weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen :)

Wendy: ik heb medelijden met je haha. Alle Twilight films achter elkaar! Vind je ze zelf ook wel leuk? Ik vond de eerste nog wel gaan, maar ze werden steeds erger. Daarentegen zijn er hele hordes fans dus genoeg mensen die ze wel leuk vinden ;) Gefeliciteerd!!! Lang hoor 15 jaar. Dan was je echt jong toen je je man leerde kennen. Wij zijn in januari 6 jaar samen dat vind ik al lang :p

Fairytale: nog eventjes volhouden tot de echo! Hoop voor je dat alles goed is. Wel vervelend dat nu de symptomen opeens weg zijn. Maar dat kan toch ook gewoon? Kan me wel voorstellen dat je ze liever wel hebt zodat je weet dat het goed zit.

Pff ik moet nu alweer naar de wc!! Stomme ovutesten. Moet nog anderhalf uur wachten haha. Moeilijk.

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

November

15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje
    15 november/ eenwens/ 25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    17 november/ Vgirl85/ 27 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    19 november/Denise1605/25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje
    22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    23 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    28 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje

December

3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    10 december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    18 december / Beitsche / 27 jaar / ronde 2 / 3e kindje
    21 december / Hope86 / 26 jaar / ronde 2/ 1e kindje

Overtijd

4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje

Korte pauze!

5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje/ 30 – 06 -2013
    MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje/ 21-07-2013
    Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje

Totaal : 29 Ronde 1: 13 Ronde 2: 12 Zwanger: 3

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Over 2 dagen hebben we weer een NOD bom :p

16. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Hallo allemaal,

MBG, wat vervelend! Dat het dan idd maar gewoon doorzet dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Beitsche, Eindelijk ongi! Pfff wat een lange cyclus ik ben ook bang dat ik hope en jou achterna ga :( maar jij weet nu dat het allemaal werkt en kun je de volgende ronde in gaan! Hopelijk is het dan minder lang.

eenwens, toch wel beetje spannend die klachten, we wachten vol spanning!

Wendy, Gefeliciteerd!! en dat is idd lang in die bios, pffff dat je het volhoud :p

mamavandj, oh super leuk om een afspraak te maken met de vk! Dan wordt alles nog eens bevestigd!

Fairytail, kan me voorstellen dat je onzeker voelt als je niks meer voelt maar dat wil natuurlijk niks zeggen. ik heb 2 vriendinnen die zwanger zijn waarvan de ene super ziek is geweest in het begin kon niks binnen houden enz terwijl de ander helemaal nergens last van heeft gehad. Maar idd de echo komt gelukkig dichterbij heb je toch de bestiging die je nodig hebt. Succes meid!!

Hier nog steeds niet ongi... ik word er echt moe van. ik hoop zo dat het snel komt maar heb ook helemaal geen klachten of niks dus voorlopig denk ik nog niet helaas...
    veerr, het zal idd wel late eisprong zijn geweest maar dat is wel balen want hebben daarna heeel weinig nog geklust :(

17. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1,5 uur pff. Moet je wel stallen blaas hebben. Ik heb groene vloed (neus) zal het liefste nu al testen. Maar ik heb gegokt dat ik gemiddelde cyclus zal hebben. Straks zit ik helemaal verkeerd. Zit dan stuk veiliger met testen op nod

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat heeft groene vloed met testen te maken? :p

Delilah: probeer het een beetje los te laten meid. Je wordt een dezer dagen gewoon ongesteld. Je hebt gezien dat het iets langer kan duren de eerste ronde, maar wie weet is het volgende ronde wel minder. Als je je een beetje ontspant komt je ongi misschien ook weer wat makkelijker op gang. En als je dan in de tweede ronde zit, ga dan lekker die ovulatietesten gebruiken die je hebt liggen. Dan weet je precies wanneer je ei is geweest en hoelang het nog duurt.
    Ik heb namelijk ervaren deze ronde dat je dus blijkbaar een week voor je daadwerkelijke ei de symptomen kunt hebben dat hij al geweest is... Als ik geen ovutesten had gebruikt was ik er echt vanuit gegaan dat hij al geweest was. Als hij vorige maand ook zo laat was heb ik hem toen ook zeker gemist.

Jaa ik heb echt een superblaas :p

19. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Veerr, je hebt gelijk! Ik moet het idd loslaten. Er zit toch niks anders op dan wachten. :) Thnx!!

20. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    denk dat ik dat de volgende ronde ook is ga proberen ja die ovutesten. Kan natuurlijk nooit kwaad zo leer je wel je lichaam beter kennen want heb nu het gevoel dat het een totaal vreemde voor me is haha

Deel Deze Pagina