Beitsche fijn dat je ongi is doorgebroken! De eerste cyclus gehad, op naar de volgende! Je weet in ieder geval waar je aan toe bent. En waarschijnlijk deze maand wel een wat kortere cyclus. Wendy gefeliciteerd! Inderdaad al een lange tijd, wij zijn 7 jaar bij elkaar. Enne, stiekem vind ik die twillight films ook heel leuk. Op z'n tijd vind ik het heerlijk om zo'n fantasiefilm te zien. Een marathon is wel echt gedurfd! Hihi maar veel plezier! Enne, niks verklappen over het laatste deel Fairytale wat balen die onzekerheid! Eerst die bloeding, nu symptomen weg. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt! Wat zegt je eigen gevoel erover? Gelukkig duurt de echo nu niet lang meer! MBG leuk hè dat ontringen Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar het lijkt me meer logisch dat je lijf inderdaad opstartproblemen heeft.. Balen! Hopelijk snel duidelijkheid. Anders doe je voor je gemoedsrust eens een test. Als die echt negatief is laat je het onbewust misschien los. Succes! Mama van dj leuk die afspraken maken! Wordt het nu wel heel 'echt'! Geniet ervan. Veerr, nog even ophouden je plas!! Haha je kan het, nog een uurtje? Ben benieuwd naar de uitslag.
Groene vloed uit neus lijkt me inderdaad gewoon een verkoudheid.. Heb wel gelezen dat een bloedneus een symptoom KAN zijn. Maar groene smurrie dus niet. Hopen dat je niet echt ziek wordt en het bij verkoudheid blijft! Delilah houdt moed! Het komt vast snel. Helaas kun je er zelf niets aan doen, behalve proberen het inderdaad wat los te laten. Volgende ronde weer nieuwe kans. Je komt wel elke dag, week, maand dichter bij je zwangerschap hè! Probeer dat vast te houden.
Verkouden en met vlagen koorts. Wel gevoelige borsten nog steeds. Zal nog even wachten met testen. Weet dat dit er geen symptonen van zijn. Gewoon een griepje. Succes met testen Veerr
MBG ik zou inderdaad ook een test doen, bij negatief inderdaad los laten en afwachten ( ik weet het heb makkelijk praten, snap dat heel erg moeilijk is ) veerr nog 20 minuten!! Is het zo belangrijk dat je dat om 12 uur doet ?? ( niet zoveel verstand van ) vgirl85 vervelend dat je niet lekker voeld, en inderdaad heeft dan te maken met gewoon ziek zijn of misschien toch met eventueel zwangerschap, succes met laatste dagen voor NOD Binnenkort inderdaad NOD bom... spannend !!
12 uur schijnt de beste tijd te zijn... En het is ook belangrijk dat je even niet naar de wc gaat zodat je urine niet te waterig is. Anders zit er wellicht niet genoeg hormoon in om het aan te tonen.
Ik ben onderweg van school naar huis! Duurt 1 uur en 45 min. Daarna doe ik ook weer ff me dagelijkse testje haha ben benieuwd! Tussen 17.15 en 17.45 klussen want daarna AED training en slaapwacht. Druk dagje helaas!!
Hoi meiden, even een egoberichtje van mij. Heb een heel druk weekend gehad en vandaag pas weer tijd om echt te lezen. Zie dat ik meer dan 10(!) pagina's in te halen heb. Vanmorgen is helaas mijn ongi doorgekomen op dag 31. Een lange cyclus weer dus.. Ga aankomende maand starten met ovutesten, omdat ik niet meer zeker ben of ik mijn ei wel voel! Ik mag dus op rood Met goede moed, op naar ronde 3! Mijn volgende NOD is dus met een gemiddelde van 30 dagen op 12 november Vanavond bijlezen en dan zal ik weer op iedereen reageren...
Dit is die van gisteren. Wat denken jullie? Moet nu rennen. Ziekenhuis met mijn oma. Gewoon controle hoor
Veerr hij lijkt mij vandaag ook donkerder!! Dus idd vanavond weer gezellig maken Miekoe ook al ongi geworden.. Hopelijk deze ronde meer succes met de ovutesten! Eulalia ben ook benieuwd naar jouw test! Druk dagje inderdaad haha, succes met klussen vanmiddag
Jammer genoeg is mijn man vanavond laat thuis! Maar goed weekend gaanweer ons best doen. Dan is mijn ei waarschijnlijkppas morgen!? Echt laat.
Zie dat het typen weer goed ging. Hij doet tegenwoordig heel irritant op mijn telefoon. Letters dubbel en aan elkaar enzo. Om maar niet te beginnen over tekstvoorspelling!
haha ik herken het heb ik op mijn tablet ook weleens. Het fijnste is het gewoon achter de computer maar daar ga je ook niet altijd achter zitten. Werkt die app trouwens wel goed op de telefoon? dan ga ik die ook downloaden is miss toch wel stuk fijner
Nou werkt eigenlijk bijna hetzelfde maar het toetsenbord functioneert beter bij deze! Je kan proberen of het bevalt en anders gewoon verwijderen.
Mooie ovutest veerr!! Mijn menstruatie is doorgebroken! Ben er blij mee haha. Gek eigenlijk hè dat je daar blij mee kan zijn. Ben iig blij dat ik geen cyclus van 40 dagen heb. Ik zit nu op dag 30 dan toch?? Op naar ronde 2 Als ik nu van 30 dagen uitga dan is mij NOD 13 dec.
Nou bij mij ook duidelijker, zelfs donkerder dan controlestreep! Hoelang heeft het nou nog nut? Straks gaan we aan de gang, en morgen maar overmorgen zou mijn ei dan ook nog kunnen springen? Wanneer springt ie nou? 24-48na eerste positieve test of na de allerhoogste piek?
Ingewikkeld met die ovulatietesten, maar ziet er nog donkerder uit idd. Niet stiekem allebei zwanger . Wendy wat gaaf al zo lang samen! Gefeliciteerd! Straks allemaal nodjes achter elkaar. Leuk! Ik ben vanochtend even naar de huisarts geweest. Blijkt het een darmschimmel te zijn. Vandaar al die klachten. Daar kan je ook heel moe van worden. Dus ik denk dat ik dat van de zomer ook heb gehad in combinatie met stress dat het nog erger maakt..Fijn om een beetje duidelijkheid te hebben. Nu medicatie en ik wil naar de dietiste voor een dieet. Ik heb namelijk erg vaak van schimmelinfecties. Bedankt voor het luisterde oor van gisteren! Heel fijn! Fairytale wat spannend voor jou zeg! Hoop dat alles goed is! Succes! Zou je niet wat eerder een echo kunnen krijgen als je een verloskundige belt? Of zit je nog niet op de weken dat het hartje iig moet kloppen? Fijn dat er bij een aantal ongesteldheid is doorgekomen. Ik hoop bij jou ook gauw Delilah!