Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb gelezen dat om de dag juist beter is ivm zaadkwaliteit. Kan het beste 36 - 48 uur tussen zitten.

2. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Ik heb ook gelezen dat om de dag beter is, wij gaan dat ook doen. Ook omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is, en om het dan 1,5 week elke dag te moeten doen:$ dat trekt mijn man niet hihihi

Morgen hebben we hier een klein feestje zijn we alweer 5 jaar getrouwd!

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuk! Gefeliciteerd! Nog wat leuks doen?

4. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    leotje: alvast gefeliciteerd!!

Voor ons wordt het klussen zovaak als het kan in de weekenden, en als we geluk hebben een keer door de week.....!! dus dat wordt extra hopen op een raak schieter;)

wat een weer trouwens vandaag zeg pfff

5. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies!

Leotje gefeliciteerd!

Zag al op het nieuws dat het echt herfstweer is, vandaag ook storm. Hoop niet dat we turbulentie gaan krijgen vanavond in het vliegtuig :)

Wij hebben om de dag geklust vanaf dag 9 t/m dag 17.. Hoop dat dat genoeg is, was gisteravond laat thuis en het was niet gelukt mijn half slapende man te verleiden :( En vanaf vandaag kan het niet meer omdat we in NL met onze dochter op de kamer slapen. Maar ja, nog een kleine twee weken en dan zullen we het weten!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hoop het ook voor je Giuletta.

Het is inderdaad niet heel erg lekker weer vandaag. Vanochtend voorspellen ze ook storm inderdaad. Maar vanmiddag al minder. Dus weet niet hoe laat je vliegt, maar misschien valt het mee.

Ik ga maar eens ff naar de kapper toe! De storm trotseren haha.

7. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Leotje: Gefeliciteerd vandaag!!! Maak er een gezellig (klein) feestje van!

Het is idd verschrikkelijk weer bah! Ben benieuwd of het druk wordt in de winkel want met dit weer gaan de mensen niet snel naar buiten als ze er niet uit moeten.
    Giulietta: Hoop voor je dat je niet heel veel last van het weer hebt tijdens je vlucht!

Ik kom er net achter dat ik vanmorgen mijn foliumzuur vergeten ben te pakken :$ Is dat heel erg? Ik kom namelijk voor vanavond 8 uur niet thuis ivm koopavond.

Meiden..... Vanavond gaat ook mijn laatste pil eraan haha :D

8. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Bedankt voor jullie sterktewensen meiden!

Nu ik zo even weer bijgelezen heb, en jullie ervaringen lees met het kindje op de kamer denk ik ook maar dat we het babytje de eerste weken ook snachts maar bij ons op de kamer moeten leggen. Maar overdag gewoon in zijn/haar eigen bedje zodat het daar ook aan kan wennen. Top idee.. ;) Maar nu eerst maar eens zorgen dat er een mooi kindje in mijn buik komt, haha :)

Wij klussen niet volgens een vast patroon, tenminste, nog niet.. Mijn menstruatie is nu net afgelopen dus heb wel weer de kriebels om lekker met mn vent in bed te kruipen, maar niet perse met de gedachte dat het dan raak zou kunnen zijn. Mn ovulatie testen heb ik nog niet binnen gekregen, maar ik denk dat als ik richting mn vruchtbare periode kom, dat we het dan inderdaad ook om de dag gaan proberen te doen. En als ik dan net moet vliegen dan moeten we maar zorgen dat we de avond ervoor geklust hebben, zodat ik een voorraadje bij me heb zeg maar.. haha :) Heb nu mazzel gehad, precies de 5 dagen van mijn menstruatie in het buitenland gezeten. Volgende week tijdens mijn (mogelijke) vruchtbare week hoef ik gelukkig maar 1 nacht van huis,s dus dat moet met klussen wel goed komen.

Giuletta, vliegen met storm klinkt altijd vervelender dan het is.. je zult er alleen tijdens de daling een beetje last van kunnen hebben. Wel ontzettend spannend dat je over 2 weken al mag testen! Je bent de eerste van dit groepje, of vergis ik me nu?

En leotje; gefeliciteerd! Heel veel plezier samen op jullie feestje!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Leotje: Gefeliciteerd!

Hope: Wat erg van je moeder. Is het ernstig? Mijn moeder heeft MS maar na wat tegenslagen met ziekenhuisopnames en een nieuw medicijn, gaat het goed (even afkloppen). Maar zij vindt mijn zoontje nog het beste medicijn haha.

Hier: vanavond ga ik met mijn zus een hapje eten en naar Jeroen v.d. Boom. Heb de kaartjes gekregen van mijn buren. Maar ik hoop wel dat de hoofdpijn dan wat minder is met die harde muziek. Zit nog steeds aan de ab door die stomme holte ontstekingen.

Jullie nog plannen voor het weekend?

10. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de felicitaties. Wij gaan vanmiddag lekker met zijn drieën lunchen en vanavond krijgen we wat bezoek.

Wat een weertje..
    Giulietta, je treft het niet met het weer als je hier komt, lekker veel binnen zitten met je Fam. Succes met je vlucht.

Delirant spannend de laatste pil, nou vooral spannend wat je cyclus doet zonder pil. Je kan de foliumzuur vanavond alsnog innemen, en als je nog niet zwanger bent is het volgens mij geen ramp als je het een keer vergeet.

Veerr zonde om straks met je kapsel in dit weer te moeten.

Wendy veel plezier bij Jeroen v.d boom, klinkt gezellig:)

11. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wendy: ja, het is wel ernstig, ze heeft uitgezaaide eierstokkanker. Gelukkig hebben ze een hoop kunnen verwijderen met operaties. Maar uiteindelijk zal ze de strijd verliezen. De vraag is alleen wanneer. Dit kan 2 jaar duren, of misschien wel 15 jaar. We hopen natuurlijk dat ze die 15 jaar gaat halen. de vooruitzichten zijn dat, in haar stadium, 30 % de 5 jaar haalt. Dus we duimen ervoor dat de kanker zich nu rustig houd en dat ze in elk geval bij die 30% mag horen.
    Veel plezier bij Jeroen vd Boom vanavond!

Vanavond komt de kleine van me vriend weer lekker het weekend bij ons. Dus morgenochtend vroeg naar de zwemles. En die kleine begint ineens flink lange benen te krijgen, dus waarschijnlijk moeten we eventjes gaan kijken voor wat nieuwe winterkleren. Verder hebben wij nog niets gepland dit weekend.

12. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben trouwens benieuwd wanneer jullie allemaal het grote nieuws van de zwangerschap aan de opas/omas/tantes/ooms etc gaan vertellen..

Wachten jullie tot de veilige 3mnd, of meteen zodra jullie zelf ontdekken dat je zwanger bent?

13. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Wendy: Leuk! Jeroen v/d Boom, heel veel plezier!!

Mijn plannen voor dit weekend zijn:
    Vanavond dus eerst werken tot 8 en daarna denk ik lekker met de beentjes omhoog op de bank. Heerlijk met dit weer!!
    Morgen avond hebben we een feest en een housewarming. ( wat doen jullie eigenlijk op dit moment met alcohol en roken? Ik wil eigenlijk er nu al mee stoppen maar weet zeker dat ik dan vragen krijg van vrienden...)
    En zondag hebben we koopzondag dus moet ik ook werken. maar is niet erg is weer goed voor de spaarrekening :D

Ik zou het liefst willen wachten tot de eerste echo met het vertellen van de zwangerschap, maar weet niet of ik dat zolang stil kan houden. Vooral niet tegen mijn moeder haha die ziet dat waarschijnlijk al lang aan mij.
    Ik vind het toch ook wel leuk dat je samen een tijdje een geheimpje bij je draagt.

14. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb hetzelfde idee als jij Dililah.

Ik zou het liefst willen wachten tot de eerste echo. En mocht het dan toch nog mis gaan mag mijn omgeving dat ook best wel weten.

Het nadeel is, zodra ik weet dat ik zwanger ben, mag ik mijn werk meteen niet meer doen. Ik krijg dan vervangend werk op de grond. Aangezien iedereen in mijn omgeving altijd vraagt wanneer ik weer moet vliegen en waar ik heen ga, zal dit wel lastig worden. Ik kan heel moeilijk liegen, dus een andere reden verzinnen waarom ik niet vlieg wordt denk geen succes :) Ik zou misschien moeten proberen er overheen te praten, maar dat gaat op een gegeven moment natuurlijk wel opvallen.. Lastig!

15. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff Hope wat heftig van je moeder :( Dat is zeker ernstig, lijkt me vreselijk om in zo'n situatie te zitten. Ik hoop voor je dat ze in ieder geval nog die 5 jaar bij jullie is..

Vorige keer heb ik het bijna direct verteld aan mijn ouders en schoonouders. Was toen ook al bijna 7 weken toen ik er achter kwam. Dit keer wil ik wachten tot 12 weken. Weet niet waarom, lijkt me ook wel weer wat hebben :D En ik zit natuurlijk hier in Italië, is dan een stuk makkelijker geheim te houden!

En wat betreft alcohol, ik drink nu nog wel af en toe een glaasje. Misschien gaat het dit keer langer duren met zwanger worden, is zonde om nu dan al geen drup meer te drinken. Niet dat ik nou heel veel drink, maar met uit eten of een feestje drink ik wel 1 of 2 glazen wijn. Moet zeggen nu ik richting NOD kom wel voorzichtiger word. Ik rook niet, maar als ik het deed zou ik nu al ermee stoppen.

Wendy, veel plezier vanavond!

Delilah werkse!

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hope: heel vervelend zeg van je moeder! Hoop voor je dat ze het nog lang volhoudt! Het is altijd zo moeilijk te zeggen met kanker he :(
    Wel lastig om een smoesje te verzinnen waarom je niet vliegt inderdaad. Zijn er nooit andere situaties waarin je niet mag vliegen? Een kwaaltje ofzo.

Delilah: eindelijk de laatste! Roken en drinken is ook slecht voor de vruchtbaarheid he! Ik drink heel weinig nu en probeer in mijn vruchtbare periode nu helemaal niet te drinken voor de zekerheid. En na de vruchtbare tijd tot de eisprong helemaal niet voor de zekerheid. Je weet maar nooit immers. Roken kun je beter van tevoren al mee gestopt zijn toch? Ik vond het destijds best lastig om te stoppen en het wordt nooit makkelijker ;)

Leotje: gelukkig was het droog op de terugweg en het was wel heeerlijk rustig bij de kapper ;)

Wendy: veel plezier vanavond!

Ik denk dat ik het al vrij snel aan m'n ouders en schoonouders vertel en de rest nog even wachten. Ik weet het echt niet haha denk dat ik mijn mond niet kan houden. Bovendien zit je straks precies met kerst e.d. Niet drinken met kerst? Dat valt op hoor bij mij :D Dus misschien wel wat voor de 3 maanden.

17. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Dat is idd lastig om het met jou werk te verzwijgen, Hope. Dat is dan weer wat anders.

Ik rook ook al bijna niet meer door de weeks rook ik zowiezo niks alleen in het weekend als we op een feestje zijn. Hebben we in het weekend ook geen feest net als vanavond dan heb ik er ook geen moeite mee om niet te roken. Zal morgen proberen om niet te roken, alleen ben ik dan bang dat ze meteen gaan denken dat ik zwanger ben :( Kijk wel hoe de avond verloopt!
    Alcohol kan ik wel net als of doen.... ik bedoel een safari/cola of gewone cola ziet niemand verschil toch? haha

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hope: jeetje, dat is inderdaad heftig. Ik hoop dat je moeder nog lang mag genieten van een eventuele kleine. Mijn schoonvader is overleden toen ik 8 weken zwanger was. We hebben het gelukkig nog wel kunnen vertellen. Sterkte.

Mijn moeder en zus weten dat we voor een 2e gaan. En als het raak is denk ik dat we het wel weer tegen onze naaste familie zeggen zoals ouders, zussen, mijn opa en oma (zijn niet de jongste meer dus je weet maar nooit) en misschien mijn oom en tante waar we een hele goede band mee hebben. Dan is het gedoe met wel of geen drankje op een verjaardag gelijk voorbij haha. Zij zouden toch ook de personen zijn tegen wie ik het zou zeggen als het mis gaat en kan ik de steun goed gebruiken.

En een goede smoes om nu geen drankje te mogen drinken....je ben aan de antibiotica ofzo haha. Is toevallig nu bij mij ook zo haha.

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Daarom heb ik ook zoiets van kan het best gelijk vertellen.
    Als het mis gaat wil ik het ook kwijt aan mijn naaste familie.
    Voor opa en oma geldt inderdaad hetzelfde hier. Mijn oma heeft van de zomer een hersenbloeding gehad en het gaat opzich wel steeds iets beter maar er kan zo weer een nieuwe komen. Mijn oma is ook al 85 en mij opa al 90! Zou het leuk vinden als ze het kindje nog kunnen meemaken. Maar je weet niet hoe het loopt.

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hebben jullie eigenlijk nog last van ontpillen?
    Ik moet zeggen dat ik wel steeds een beetje zeurende hoofdpijn heb. Maar of dit nou aan het ontpillen ligt of gewoon toeval is...
    Heb ook erg last van m'n rug de laatste weken en daar krijg ik ook nog weleens hoofdpijn van dus misschien dat het ook wel daar aan ligt.

Deel Deze Pagina