Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.

Goede nacht gehad?
    Ik twijfel nu toch over mijn NOD.
    Omdat ik vorig weekend duidelijk vruchtbaar slijm had.
    Zal ik hem dan toch maar op 24 november zetten?
    Of van het weekend toch naar een test doen?

2. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen dames!

vgirl, mijn ervaring is 2 weken na slijm ongi.. hoop voor jou dat je wat sneller ongi bent, maar ik zou als ik jou was dat ook aanhouden. Scheelt je een hoop testen! Ik heb er de eerste cyclus 4(!!) gedaan.. zo zonde!

Hier is de ongi alweer voorrbij, gister rare vage buikpijn, dus had voor de zekerheid mijn tampon maar verwijderd (ben altijd bang voor die bacterie die dan je lichaam niet verlaat en waardoor je uiteindelijk kunt overlijden, weet de naam even niet, iemand in mijn omgeving is daar jaren geleden aan overleden), inlegkruisje ingedaan en nu nog steeds helemaal schoon. Dus, dat was weinig bloed de eerste ronde.. lekker :) Jammer dat de klachten zoals rugpijn en migraine wel in overvloede aanwezig waren. :(

Dus.. op naar de volgende ronde! als ik een cyclus van 40 aan houd zou ik 1 dec vruchtbaar zijn. Maar ik ga gewoon vanaf dag 13 of 14 beginnen met ovutesten, ik hoop gewoon op een kortere cyclus deze ronde :)

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vgirl: je kan het beste er van uitgaan dat hij later is dan denk ik. Als je tot de 24e wacht weet je in ieder geval zeker dat je goed zit. Anders doe je een test komend weekend, als hij positief is is het leuk, maar als hij negatief is denk je 'misschien heb ik wel te vroeg getest!'. Ga je toch weer smoesjes verzinnen voor jezelf :p Niet testen is een stuk goedkoper, zoals hope ook al zei.

Hope: welke bacterie is dat? Heb daar echt nog nooit van gehoord haha. Nu ben ik straks bang om dood te gaan als ik ongesteld ben!
    Ik zou als ik jou was ook gewoon op tijd beginnen met testen. Misschien zonde van het geld, maar wel goed voor je gemoedsrust.

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst
    November

15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    15 november/ Vera86/ 27 jaar/ ronde 1/2e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    17 november/ Vgirl85/ 27 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    19 november/Denise1605/25 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    22 november/ Flora01/ 23 jaar/ ronde 2/ 1e kindje
    22 november/ Tutti/ 23 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    23 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    28 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    30 november / Maregmo/ 26 jaar/ronde 2/ 2e kindje

December

3 december/ Rony /33 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    ? december / Lelle/ 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje
    6 december/ Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    10 december / Loesje83/ 29 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    12 december / Miekoe / 27 jaar / ronde 3 / 1e kindje
    13 december/ MBG/ 28 jaar/ ronde 2 / 1e kindje
    18 december / Beitsche / 27 jaar / ronde 2 / 3e kindje
    21 december / Hope86 / 26 jaar / ronde 2/ 1e kindje
    ? december/ eenwens/ 25 jaar/ ronde 2/ 1e kindje

Overtijd

6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje

Korte pauze!

5 december/ Giulietta/ 26 jaar/ 2e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje/ 30 – 06 -2013
    MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje/ 21-07-2013
    Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje

Totaal : 29 Ronde 1: 11 Ronde 2: 13 Ronde 3: 1 Zwanger: 3

5. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer, ja.. die ovutesten heb ik allemaal nog liggen.. had er in een keer 30 besteld, dus heb er nog genoeg over :) De volgende keer heb ik ze misschien niet meer nodig omdat ik er vanuit ga dat ik dan een beter beeld heb van hoe mijn lijf werkt :)

Haha, nou je moet jezelf niet gek maken hoor. Heb het even opgezocht. Het heet TSS, Toxisch shock syndroom. Ik geloof dat het ook altijd in het bijgevoegde boekje van OB tampons staat. het is een soort gif wat gemaakt kan worden door bacteriën die ieder mens in zijn lijf heeft. Maar bij ongeveer de helft van de gevallen gaat het dus om menstruerende vrouwen, omdat dan de baceterie het lijf moeilijker kan verlaten. Zoiets :)

6. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Oeh! Morgen en daarna inderdaad weer en paar NOD's.. spannend!!

7. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Die bacterie, is TSS. Toxische Shock Syndroom. Staat als het goed is ook iets over vermeld in de bijsluiter van je tampons. Is gelukkig tegenwoordig zeldzaam, maar gebeurt af en toe nog wel. Inderdaad regelmatig je tampons verwisselen zodat die bacterie niet in je vagina blijft en daar kan gaan 'broeden'.

Hoe gaat het met de aankomende NODjes? Ben benieuwd!

En ik hoop dat dit vruchtbare dagen zijn zodat het over 2 weken ook weer zwangeren regent! Zo te lezen zit dat hier wel goed deze week :p

8. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Net weer testje gedaan en de digi-ovu gaf een rondje!
    Ik ben echt vet blij dat ik mijn 2 vruchtbaarste dagen eruit heb gepikt! Gister was dus mijn 2e dag lh piek en ook echt een flinke piek aan die test te zien. Een dag voor de eerste piek en op de 2 dagen met piek geklust, vandaag de laatste keer klussen voor de zekerheid maar denk dat het ei gisteravond geweest is! Sinds gisteravond ook gevoelige tepels! Zal er wel bij horen dat ik dat na eisprong krijg!

Dames maak is even plaats op dat wachtbankje!!! Eeindelijk mag ik er ook plaatsnemen, en dat terwijl dat alweer dag 28 is van de cyclus!
    Nieuwe NOD valt precies samen met een gepland dagje samen!
    Als ik ongesteld wordt Please laat het dan de 29e zijn!!
    Bij zwangerschap, tja ik ga eens even warenonderzoek doen of dat wel mag....

9. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    hihi... Ik was even aan het fantaseren.. (ja, ik heb een vrije dag.. veel te veel tijd om rare dingen te doen) Ik bedacht me hoe jullie eruit zouden zien.. lijkt me leuk als we zwanger zijn, en niet persé meer anoniem hoeven te blijven, om het gezicht achter de naam te zien. (tenzij iedereen gewoon anoniem wilt blijven, dat is ieder voor zich natuurlijk)

Mijn hersenspinsels:
    Veer: een kleiner blondharig meisje, blauwe ogen, lief gezicht.
    Giuletta: Heel donkerharig, donkere ogen met hele lange wimpers.. :D
    Eulalia: middenblond, groene ogen, lang en heel slank :)
    Delilah: blond, blauw/groene ogen, middengroot
    Mamma van dj: Bruinharig, licht bruine ogen, middengroot
    Miekoe: Zou best een roodharige kunnen zijn, maar ik ga toch voor middenblond denk ik :) groen of blauwe ogen.

Hahaha... zit ik ergens goed? Had bij jullie meteen zo'n plaatje voor me.. de rest die ik niet genoemd heb had ik niet direct een duidelijk beeld van in mijn hoofd :D

10. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Eulalia, wat fijn, ook al een positieve ovu test! Goed dat je al flink geklust hebt.. Dat vraagt om een roze november!

11. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Bijna goed hope!! Middenblond blauwe ogen! Niet lang, 1.68 maar redelijk slank, maatje 38.
    Mijn Aanstaande (wat klinkt dat toch leuk) mijn aanstaande ook middenblond blauwe ogen en 1.83. Slank tot stevig/breed/fors gebouwd.
    Ja roze november here we come!!!

Ik ben zo blij dat ik die ovutesten in huis heb gehaald! Anders maar zo een ronde verspilt! Ik ga eens opzoek naar statistische gegevens met gebruik van die testen! En daarna ben ik heerlijk lang wandelen met de hond en daarna. Wacht helaas het huishouden op me!

12. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen,

Er komen weer spannende dagen aan! De komende dagen mogen wel snel voorbij zijn :)

Wat leuk die hersenspinsels..
    Wel leuk om zo wat over ons zelf te vertellen. Zo kunnen we ook anoniem blijven.
    Ik heb bruin lang krullend haar, stevig. mt 42. blauwe ogen en ben 177cm. Mijn man (hij is sinds twee jr mijn man, maar moet er nog steeds aan wennen) is 180cm, slank. Donkerblond kort haar en blauwe ogen.

Ik ga mijn dochtertje van de peuterschool halen, doei doei

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hahaha. Fout fout fout!
    Heb van mezelf donkerblond haar maar momenteel koperkleurtje geverfd en ook kort haar. Heb groene ogen en volgens mij valt dat lieve gezicht ook wel mee:p
    Ben 1.76m lang en heb maat 36 soms 38.
    Mijn man is een beetje gemiddeld qua lengte en gewicht. Hij is 1.83 ofzo en gewoon normaal postuur. Donker haar en donkere ogen.

En hoe zie jij er dan uit Hope? Ik ga ook een gok doen:
    Normale lengte zo rond de 1.70, slank, blond haar, blauwe ogen.

Eulalia: als je die statistieken hebt laat ze maar even weten dan :p enne ik ben ook heel blij met die testen!

Had weleens gehoord van zo'n bacterie maar niet dat je er dood aan gaat vandaar!

14. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, nou ik zat wel heel erg fout he Veer?! hahaha..

Jij zat klein beetje goed.. Ik heb lang blond haar, blauwe ogen, maar helaas klein.. :( 1.60m en normaal postuur. Mijn lover is 1.82m donkerblond, felblauwe ogen, normaal postuur..

Ja, dat er mensen overlijden aan die bacterie gebeurd niet vaak, maar toevallig bij mij wat dichterbij gekomen.. dan ben je toch wat bedachtzamer..

15. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames.
    Veerr wil je aub mijn NOD op 24 november zetten?
    Bedankt voor de moeite alvast.
    Leuk om jullie beschrijvingen te lezen

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha wat een inzicht heb ik toch :p

Zal het doen Vgirl.

Net ff de badkamer goed aangepakt. Word altijd gek van die stomme schimmels die verschijnen. Met bleekwater in de weer geweest dus en nu misselijk en hoofdpijn ervan blegh. Maar goed de badkamer is wel weer mooi wit!

17. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veerr
    Zou je mijn NOD op 13 dec willen zetten.
    Hou nu cyclus aan van 30 dagen. Bedankt

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Pfff nou heb ik gewoon WEER een positieve test!
    Eerst had ik er te weinig en nu wordt het een beetje veel!

Zal ik doen eenwens.

Bijgevoegde bestanden:

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha hope klopt redelijk! Ik heb inderdaad heel donker lang haar en lange wimpers! Mijn ogen niet donker maar blauw/grijs. Verder normaal postuur maat 38, 1.76 m. Mijn man 1.88 en normaal postuur, lichtbruin haar en heeeeeel mooie licht blauwe ogen!

Goed bezig Veerr! Ik moet ook eigenlijk met bleek aan de slag in de badkamer.. Stomme schimmels! Maar vandaag wat anders te doen, onze vaatwasser is verstopt! :$ Tenminste, het water loopt niet meer weg en vaatwasser blijft continue draaien.. Heb al het water er helemaal uit geschept en geveegd. Maar ik kan zo niet 1,2,3 bij de pomp. Hopelijk kan mijn man dat vanavond wel! keuken is één grote troep op moment..

20. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Huh is het streepje nu nog steeds veel donkerder dan de controletreep? Hmmm misschien nu vandaag dan echt de LH piek en springt je ei vanavond? Vaag hoor, nu heb je wel heel veel poitieve ovutesten :( Of ben je toch stiekem al zwanger? Maar dat zou eigenlijk niet kunnen gezien je nega zwangerschapstesten had en je ongi. Was normale ongi toch? Of minder dan normaal?

Deel Deze Pagina