Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Gatver Giulietta! Das balen. Hopelijk is hij snel weer gerepareerd.

Lees net dat je na de eerste positieve ovutest beter niet kunt doortesten omdat het nog een tijdje in je urine blijft zitten. Vandaar dus! Vanaf nu maar niet meer testen dus :p

2. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    haha helaas bij mij ook een klein foutje ;), hope. ik heb donkerbruin haar en idd groene ogen en middengroot :)

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zo!!! Inderdaad! Donkerder dan controlestreep! Misschien een digitale halen? Al den ik dat die met donkerder dan controle gewoon positief geeft!
    Dat wordt nog even doorklussen voor de zekerheid.
    Je hebt denk ik gewoon lange piek, maar zoals je zelf opgezocht had klapt je ei 24-48 na begin van lh piek dus tja, morgen nog eens en hopen dat de waarde omlaag is? Anders moet je wel erg lang aan de gang!

Heb de statistieken overigens niet gevonden!
    Wel dat je als vrouw van 25 per maand 30-35 kans hebt! Ik neem aan dat dat percentage alleen geld dat er zekerweten zaadjes bij het eitje in de buurt is geweest!
    Goede hoop voor ons allen! Ik gok hier 3x scheepsrecht.
    Vind het eigenlijk ook wel fair tegenover de moeilijk zwanger wordende als je minstens 3 maanden voelt wat zij voelen al voor langere tijd. Ik denk dat je mij na een jaar proberen echt wel in het gesticht kan stoppen!

Ik zou denk ik na een half jaar naar de ha gaan en zeggen dat we al een jaar bezig zijn.
    Hoop dat ik niet de enige ben die zo panisch is??

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ik denk dat ik ook rijp ben voor het gekkenhuis dan! :p
    Maar goed je kan altijd een stuk meer aan dan je denkt. Je moet het er maar mee doen. Het is niet zo dat je er zelf wat over te zeggen hebt helaas. De kans is gelukkig nog altijd groter dat je wel gewoon zwanger raakt binnen een jaar.
    Ik zou niet eerder naar de dokter gaan. Ben heel slecht in liegen over zulke dingen, voel me dan enorm schuldig :)
    Relax, alles komt goed!

5. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    uhm... wat vervelend van je vaatwasser :( Hopelijk is hij snel gemaakt!

6. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou dat niet doen Eulalia.. Na een jaar is 80% zwanger, dus erg grote kans dat je daar gewoon bij zit! En de medische molen is echt niet zaligmakend. Heel veel belastende onderzoeken, heel veel ziekenhuisbezoeken, totaal geen ontspannen klusmomenten meer en noem maar op. Daarnaast zijn er best lange wachttijden voor vruchtbaarheidsonderzoeken en -behandelingen. Dan zou ik persoonlijk zelf de mensen een behandeling gunnen die wèl minstens 1 jaar of langer al bezig zijn, ipv dat zij door mij langer moeten wachten terwijl ik dan nog maar 6 maand bezig ben ;) Dus nee ik zou persoonlijk echt wel een jaar afwachten alvorens ik naar de ha ga. Maar zo sta ik er natuurlijk in. Iedereen is anders, maar toch zal ik je adviseren om echt tot 1 jaar het zelf te proberen! :)
    Tenzij er nu al dingen bekend zijn dat het bij jullie moeilijker gaat? Of je leeftijd?

7. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Naja zowel mijn moeder als zus hebben er 2 jaar over gedaan. Leeftijd is bij ons juist gunstig, ik ben 22 en vriend sinds gister 26. Echt behandelingen zou ik na een half jaar nog niet starten nee maar zaadonderzoek en bij mij bloedprikken of hormonen kloppen en baarmoeder/eistok echo dat zou ik dan denk ik wel graag willen.

Stiekem maak ik me soms zorgen over dat het sperma van mijn vriend ook vaak iets heel diks en kleverigs bevat naast het dunne vloeibare. Nog nooit gezien bij andere bedpartners. Weet niet of dat nu nog zo is aangezien we het nu veel vaker doen en zowat alles erin blijft bij mij.

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ooh even ego hoor.... ik zit vandaag op dag 27 en meestal word ik altijd op dag 25 ongi. Had afgelopen zondag de hele dag flinke ongi krampen en steken dus had de ongi toen verwacht. Verder helemaal geen klachten of ongi krampen ofzo. Net toch even een testje gedaan en wat denk je.... een lichte tweede streep.. Hij is heel licht maar hij is er wel.. Ik weet even niet wat ik moet doen en ben een beetje in shock.. heb ook helemaal nergens last van ofzo..

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @eulalia: dat zou niet helemaal eerlijk zijn, sommige stellen zijn al veel langer bezig en mogen ook pas na een jaar naar de gyn. Er zijn al zulke lange wachtlijsten.. Plus het lijkt me idd geen pretje om in de MMM te zitten. Als je echt een reden hebt, bijv geen cyclus of hele lange dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar als het 'gewoon' nog niet is gelukt na een half jaar, dan gewoon nog ff verder oefenen :)

@veerr: ik zou die testen van 123 niet meer gebruiken. Ik heb daar meerdere over gehoord dat die veel positieve streepjes gaf... Misschien toch die van zwanger en kids proberen of sensitest?

@hier: nog steeds geen eitje gespot... Word er een beetje moedeloos van eigenlijk :( mjaaa we testen en tempen maar gewoon door.. Pasen is vroeg dit jaar, met eieren zoeken ;)

10. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikkie foto!!! Wat spannend, streepje is streep! Dus voorzichtige proficiat :D

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ikkie!!!! Wat gaaf. Zou het je echt gunnen dat het nu zo snel raak is. Enne streep is streep toch? Foto???

12. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Wauw ikkie!!!! Gefeliciteerd!! Super!!! Foto graag!!

13. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Ikkie foto!!!!!!!!

14. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Foto Ikkie!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Hope, je hebt mij helemaal goed voor je! Bruin haar, bruine ogen en 1.65m!
    Grappig!

Net gebeld met de vk en ik mag 7 december komen voor echo en intake!! Wow, das vrijdag over 3 weken al!

Verder is er heel veel geschreven, maar nu even geen tijd om te reageren, sorry!!

15. Vgirl85

Vgirl85 Lid

9 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkie gefeliciteerd!!

16. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkie gefeliciteerd !!

Ik weet niet meer wie het net schreef dat ze bang was om gek te worden.. hier hetzelfde..
    Eerste ronde heb ik mezelf helemaal gek gemaakt, hopelijk word dat nu in ronde 2 wat minder.. heb een app op me telefoon die me verteld dat wanneer ik een cyclus heb van 30 dagen wanneer ik dan vruchtbaar ben.. dat hou ik eerst aan.. voor me gevoel zou ik door ovu testen helemaal aan niks anders meer kunnen denken..

Hebben jullie nog tips hoe je er minder druk mee kan zijn ??? ;)

17. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Uhhm er minder mee bezig zijn is denk ik ook een limiet stellen aan dit forum! Voor nu zo net nieuw in zwanger worden land is het nog leuk maar ik denk dat ik over een tijdje alleen nog maar af en toe kom gewoon om mezelf wat te ontlasten *zegt ze wijs* ik moet nog maar zien of dat lukt!

Ik krijg de laatste weten opvallend vaak de vraag of ik iets op te biechten heb haha zou het aan mijn figuur liggen die 2 kilo extra van de laatste weken of zou het op mijn voorhoofd staan??

18. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Ikkie!! Spannend zeg. Maar een streep is een streep, dus voorzichtig gefeliciteerd.
    Haha eulalia, ben je aangekomen dan? Ik vind het altijd verbazingwekkend dat sommige mensen zo'n brutale vragen durven te stellen. Ik zou zelf nooit aan iemand durven vragen of ze al zwanger is of waar de kleine blijft ofzo. Wie weet hoe erg je daar iemand mee kwetst.
    @Gek worden: Ik herken dat wel. Ben er sinds ik gestopt ben met de pil ook echt zooo veel mee bezig. Ik kan het ook niet laten om continue op internet rond te snuffelen naar info.
    Dat is wel zinnig wat je daar zegt, eulalia. Door iedere dag op dit forum te zitten, maak je ook wel dat je er veel mee bezig bent. Maar ik ben eigenlijk ook iedere dag nieuwsgierig naar ieders verhalen. En ik ben blij dat ik hier ervaringen kan delen met dames die in dezelfde fase zitten als ik. Ik wil in mijn omgeving namelijk een beetje stil houden dat we ermee bezig zijn, zodat je niet steeds van die vragende blikken of opmerkingen krijgt. Maar ondertussen houdt dat stilhouden ook in dat je het er dus eigenlijk met niemand over kan hebben. Behalve nu dan met jullie.:) Wordt misschien toch wel moeilijk niet zoveel op dit forum te kijken.

19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Idd het forum heeft zo 2 kanten!!
    Ik ben ietsje aangekomen ja.
    Toevallig zei ik dat tegen een vriendin dat onze beide ouders komen. En toen vroeg ze of we dan nieuws te melden hadden. Meer als grapje maar toch. En laatst zat ik aan de cola op een verjaardag omdat ik slaapdienst had erna. Gelijk de vraag waarom ik niet dronk! Normaal neem ik altijd een wijntje. Ik kan ook echt niet liegen dus dat wordt feestjes mijden vrees ik...

20. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Dat herken ik inderdaad heel erg. Mijn vriendinnen doen niets liever als in de gaten houden wie er geen wijn drinkt op een feestje, want dan zou het wel eens....
    Ik kan gelukkig mijn werk als smoes gebruiken. Dan zeg ik gewoon dat ik oproepdienst ofzo heb. Hoop alleen dat ze me niet doorzien, ben namelijk ook niet zo'n ster in liegen. Die vervelende rode wangen van mij verraden me, haha.

Deel Deze Pagina