Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha weer tegelijk. Maar ik zie het streepje hoor!! Hoef niet eens te turen. Wel licht nog inderdaad, maar zaterdag heb je dan vast een mooie knaller! Nogmaals gefeliciteerd!

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik zie hem hoor Ikkie! Woohoo. Vind het echt tof na mmm nu in de 2e ronde. Goed gedaan. Hopelijk blijft hij of zij zitten! Spannend hoor.

Balen van de vaatwasser Giulietta! Ik had vorige week iets met de wasmachine maar heb ik snel weten te verhelpen gelukkig.

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik zag trouwens dat je op zp ook via een club kunt kletsen. Dan kunnen andere mensen niet mee lezen. Ziet er wel handig uit. Zal er morgen eens naar kijken verder! Kunne we dat smoelen bboek maken Nynkusje haha.

4. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikkie ik zie hem ook inderdaad nog licht maar een streep is een streep..

Allemaal bedankt voor jullie reacties over het "gek" worden haha.. ik heb een vriendin waar ik goed mee kan praten en zij wil ook zwanger worden van de eerste..
    Ook het lezen hier vind ik prettig, mijn vriend vond het ook jammer maar we gaan vol goede moed naar de 2de ronde..

5. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Goed idee veerr

6. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Ben wel benieuwd hoe dat zit met die club. Horen het morgen veerr!?

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja ik heb er al 1 gemaakt maar moet jullie uitnodigen ervoor. Beetje gedoe op je telefoon haha. Kijk er morgen naar! Nu lekker slapen.

8. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Ikkie, gefeliciteerd!! Super! Dat besef duurt nog wel even, dat heb ik soms ook nog wel. Maar je ben hartstikke zwanger, geniet er van!

Veerr, dat zag ik laatst ook, wel een idee. Geen pottenkijkers en kunnen we misschien wat minder anoniem zijn.

Ik drink meestal alleen in de zomer of als ik uit eten ga. Alhoewel ik straks rond kerst wel de warme chocolade melk met baileys moet laten staan. Dat is zo lekker!

Zijn er hier ook dames die roken of hebben gerookt? Ik rook zelf niet, maar kan me zo ergeren aan zwangere vrouwen die blijven roken. Kan me trouwens goed voorstellen dat het moeilijk is op te stoppen hoor.

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ikkie: ziet er positief uit! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

@zpverslaafd: geloof me, na verloop van tijd wordt t niet minder hoor ;) misschien een heeeel klein beetje. Ik zit er al n aantal maanden toch wel dagelijks op ;)

@alcohol: ik drink gewoon af en toe nog n wijntje hoor. Wie weet duurt t nog een tijd voordat t raak is.. En je hebt idd de eerste 6 weken nog geen bloedband, dus heel veel kwaad kan het niet. Maar ik drink alleen op feestjes soms wat, dus dat is te verwaarlozen. Ik zal t niet missen in de zwangerschap in ieder geval!

@roken: ik rook niet en ook nooit gedaan :D ML rookt ook niet. Dus das al een meevaller ;)

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ook ik zie de streep Ikkie! ! Gefeliciteerd!!!

Veerr, goed idee! Om die reden had ik ook een forum aangemaakt! Ga er morgenavond gelijk voor zitten!

Nu lekker slapen, welterusten!!

11. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen!

Mamavandj, wat voor forum heb jij aangemaakt dan?

Ik lig nog even lekker met mijn dochter in bedje. Straks werken en dan weekend!

12. Vera86

Vera86 Lid

3 nov 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikkie echt heel gaaf zo na de mmm. Heerlijk voor jullie! Heel hard van genieten!
    @ guillietta ik was van dat computertje ja. En ik vind het wel prettig, want je weet inderdaad waar je aan toe bent. Gisteren zat ik op 36.66 en vanochtend op 36.22 ofzo..Als hij onder de 36.3 komt dan wordt je dezelfde dag of dag er na ongesteld volgens mij. Laat maar komen ja. Maar hierna gaan wij misschien ook 2 on hold rondes in. Ik wil een dieet gaan doen voor schimmels en ik weet niet of het dan wel handig is om er zwanger bij te raken..
    Leuk van die club, al moet iedereen het dan wel weten en meeverhuizen. Anders is het niet gezellig!

Ik hou niet van alcohol dus drink het vrijwel nooit. Dat is best handig als je zwanger wil worden :). Mis je het niet en niemand kijkt je raar aan. Fijne dag vandaag!

13. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ikkie! Van harte gefeliciteerd!!!! Het is je zo vreselijk gegund dat het in de 2e maand al raak is!!!

Zo wordt het misschien toch nog een roze maand!!!!

Ik heb wel gerookt, maar ben vorig jaar gestopt.
    Zo van de 1 op de andere dag was ik er klaar mee. Niks geen datum, gewoon peuk uitgedrukt en klaar!
    In dat jaar heb ik 2x een sigaret gerookt omdat het zo gezellig was en beide keren heb ik ze weggegeven omdat ik het echt te vies vond.

Qua alcohol ben ik nooit zo'n drinker geweest, maaarrrr..... als ik ga, dan ga ik fouttttt. Dan ben ik ook zo zat als een toeter en heb ik er de volgende dag flink last van.
    Nu we bezig zijn voor een kleine natuurlijk niet, haha

14. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Vera86, wat is dat voor dieet dan? Nooit van gehoord, een dieet voor schimmels.

Miekoe, goed van je dat je zo kon stoppen! Volgens mij heb je daar aardig wat doorzettings vermogen voor nodig.

Ik ga werken, tot vanavond!

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja ik weet het mamavandj maar ik dacht misschien is dit wel makkelijker omdat het via ZP zelf is.

Ik heb ook gerookt maar ben inmiddels ruim 4 jaar gestopt. Ben destijds geopereerd aan mijn amandelen. Had me voorgenomen om dan gelijk te stoppen, want dan kon ik toch een tijdje niet roken. En het is goed gelukt! M'n man is toen ook een paar weken later gestopt gelukkig.
    Vind het nu ook echt niet meer lekker.

Ga straks toch nog maar een keertje zo'n test doen. Wil zo graag dat de streep lichter wordt haha. Ben anders bang dat hij nog niet geweest is.
    Ben wel heel benieuwd wanneer ik nu mijn nod heb. Als het weer 30 dagen is heb ik wel een korte lf. Maar vanaf 10 dagen is goed geloof ik dus zit ik misschien net goed. We zien wel. Misschien word ik het wel helemaal niet ;)

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Oke, ik heb de club aangemaakt. Ik ga nu iedereen een uitnodiging sturen. Waarschijnlijk krijg je dan een pb met een uitnodiging ofzo. Weet het niet precies. Als je je uitnodiging niet kunt vinden zet je het hier maar neer.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Inmiddels heeft iedereen een uitnodiging ontvangen! Ik ga weer even verder met schoonmaken.

18. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    #1878 Beitsche, 15 nov 2012
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
    @ vera86 het is een dieet voor candida, of niet? Ik vraag me af hoe je weet als je daar last van hebt? Ik heb bij mijn zoontje last van spruw gehad( ook candida) maar weet dus nieT of ik nu nog steeds last van deze schimmel heb of niet. Wat zijn de symptomen?

@ Ikkie! Super meid, 2e ronde na de mmm de vorige keer. Echt super. Gefeliciteerd en geniet ervan.

@ rest. Ik lees wel mee, maar het lukt me niet zo goed om te reageren. Jullie kletsen ook zoveel :D ik houd het niet meer bij. Ik lees dus wel alles, maar ik reageer dus niet zo vaak.

Het gaat hier verder goed. Afgelopen weekend was mijn dochtertje ziek. We wilden dat weekend net een rally rijden met de saab. Gelukkig was ze de zaterdag al een stuk beter en wilde ze zelf heel graag naar oma toe om te logeren. Dus hebben we haar ( en zoon) toch maar heen gebracht en hebben wij de 2 daagse rally kunnen rijden ( de viking). Was eeeeeeeerg gaaf! Je moet met allerlei kaartleessystemen de weg zien te vinden en dat is aardig gelukt. Was erg leuk.

En aankomende zaterdag wordt dochter 5 jaar. Ze wordt al zo snel groot. Zucht! Herkennen jullie dat? Zaterdag en zondag feest, dus den druk weekend.

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaaaaa, eindelijk een positieve ovutest :D:D:D De komende dagen dus weer goed aan de bak ;)
    Hopelijk schiet ml dit keer wel raak ;)

@rest: verder heb ik nog niets bijgelezen. Ik moet zometeen weer gaan werken. Dus vanmiddag ff bijlezen en reageren :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Volgens mij heb ik nog geen uitnodiging gehad, heb privé berichten gecheckt maar zie niks!!

Deel Deze Pagina