JD1987, ik heb nog nooit 2 eitjes gehad. Clomid stimuleerd de eitjes en in dit geval dus 2 tegelijk. Je slikt de medicatie van cyclus dag 3 tm 7 en dag 10 gaan ze dan kijken. Op dag 10 waren er 2 van 9.9 en 2 november waren ze 16 mm. Gister op de echo waren ze gesprongen (kon ze zien). Ik ben in behandeling bij de Ferti poli, vandaar het monitoren van de cyclus.
Sher1986, bedankt voor de uitleg, en sorry als je die uitleg al veel hebt moeten doen... Ik hoop in ieder geval dat het goeie eitjes zijn die goed zullen blijven plakken Bij mij ligt de enige zwangerschapstest die ik in huis heb naar mij te lonken Toch wil ik echt wachten tot we zondag gepasseerd zijn. Ben nu tenslotte pas 10 DPO, dus kans dat ik al iets zou zien is nog te klein... En wil niet nog eens de ontgoocheling zoals vorige cyclus... eerst testen en nog geen 2 uur later de menstruatie die doorzet.
Hey meiden. Hoe is jullie weekend? Gistermiddag had ik een positieve ovulatietest en savonds was het streepje lichter. Maar ik hou best wel veel ovulatiepijn en vanmiddag had ik weer een knaller! Ik snap er even niks meer van,nog nooit gehad dit..
Hier gaat het wel weer goed. Was het weekend niet helemaal lekker. Hoofdpijn heel moe en verkouden. Mijn testen lopen mooi op. Ik heb nog 1 test in huis. Die doe ik in de loop van de week nog, gewoon omdat het zo leuk is om een knaller te hebben Morgen ga ik de vk bellen Bekijk bijlage 517214
Wauw Humava mooie testen zeg! Ga je nog een cb doen? Sher je kan na 2 weken een testje wagen of je kunt wachten tot je nod en dan een testje doen 😊
He meiden! Wat een mooie testen Humava! @Lumihiutale nog nooit gehad! 1 ding is zeker..je ei is gesprongen of gaat binnenkort springen Vandaag ging ik op kraambezoek..kreeg weer helemaal kriebels!! Nog een week of 2..
Ik ben 3 dagen voor nod begonnen met testen 😊. Toen kreeg ik dat tuurstreepje. Maar het beste is natuurlijk km te wachten tot je nod. lumihiutale nee ik ga geen cb doen. Ik vind ze veel te duur en de batterij is heel snel leeg, dan heb je er niks meer aan. Bij gewone testen blijf je altijd het streepje zien. pioenroos oh ja ik krijg ook altijd kriebels als ik baby's zie! Hopelijk hebben jullie ook allemaal snel een mooie test
Bah zeg. Na heel veel hoop dit weekend (net hetzelfde moment in cyclus als vorige zwangerschap kreeg ik wat bruine afscheiding en niets meer), vandaag toch menstruatie doorgebroken. Best wel ontgoocheld nu na die vreemde signalen van mijn lichaam... vraag me ook af wat dat zou geweest zijn. Heb dit nog nooit gehad voordien. 😕
Meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties... dat doet wel deugd! Ik mag natuurlijk ook niet te dramatisch worden he, we gaan nu nog maar ronde 3 in, maar toch! Ik kan mij echt niet losmaken van het idee dat de curettage enkele uren na de bevalling van mijn dochtertje misschien iets fout heeft gedaan... Gelukkig moet ik donderdag sowieso naar de gynaecoloog (voor controle 3 maanden na het stoppen van de borstvoeding). Ik zal het hem voorleggen en zien wat hij zegt. Hoe gaat het Humava, nog niet teveel kleine lastjes? En hup meiden, hopelijk binnenkort nog enkele positieve testers he... (hopelijk iedereen hier, kunnen we samen verder zwangerschapsclubje houden )
Ik ben moe! Kan de hele dag wel slapen. Alleen 's nachts vaak wakker en heel vroeg wakker waardoor ik overdag weer heel moe ben..... Maar verder mag ik niet klagen. Hoe is het met iedereen zijn er nog die richting nod gaan?
Mijn nod is de 21e pas. Mijn eisprong is als het goed is vandaag dus vanavond en morgen nog even gezellig maken haha 😁 Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn..