Liesje ik zie hem hoor! Hopelijk een duidelijke streep over een paar dagen 😊 Loulotte jammer van de negatieve test 🙁. Maar je bent idd wel erg vroeg met testen dus het kan nog 😊
Haha lief hoor meiden! Maar bij Mn zoontje had ik op 8dpo al een tuurtest. 9 dpo was m'n test al duidelijk positief. Uitgaande van die ervaring is het niet raak dus. Is ook niet erg, volgende ronde gaan we er gewoon weer voor! Ben nu iig blij dat ik duidelijkheid heb. 😄 Ga morgen wel weer testen maar verwacht er niks van
Uitslag progestron is 60. Die botte vrouw had ik weer aan de lijn en vertelde me even dat ze donderdag mijn HCG te vroeg hebben gemeten... nu deze week afwachten of ik ongi wordt.
Wij gaan hier ook voor een tweede vanaf oktober! Ons eerste zoontje is mis gegaan bij zwangerschap van 24+1 En we hebben zoveel liefde over voor een kindje dat we besloten hebben hebben vanaf oktober er weer voor te gaan. Succes voor iedereen!
Pf had je haar weer aan de lijn! Je progesteron is iig goed lijkt me! Is best hoog! Ik duim dat je zwanger bent!! Welkom mire! wat ontzettend heftig Hopelijk word je snel zwanger!
Misschien een stom vraagje maar: ik speel al jaren trompet en mijn buikspieren moeten daarbij soms flink aan de slag. Is dat oke?
Ik zie het streepje duidelijk hoor! Super spannend Ah, dan ga ik hopen dat de volgende ronde ook gelijk de eerste échte en de laatste is natuurlijk Ik kan niet wachten tot m'n eisprong haha, vind de tijd zo langzaam gaan... De eerste was heel snel raak, we waren nog niet eens echt begonnen en 1 keer toch in de vruchtbare periode sex gehad en gelijk zwanger. Dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Vorige maand positieve testen maar uiteindelijk toch bloed helaas En jij? Hoe is dat bij jou gegaan de eerste keer? Wat jammer Ik hoop dat het toch nog te vroeg was, maar pff, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hé? Ik duim hoor, hopelijk waren de kwaaltjes er niet zomaar.. Spannend! Wat ontzettend naar wat jullie mee hebben moeten maken, vreselijk Ik hoop van harte dat het snel weer raak is! Wanneer is je NOD? Ik denk dat dat echt geen probleem is hoor! En als je zwanger bent en het voelt niet prettig kan je altijd nog besluiten te stoppen, toch?
Beginnen in oktober 2016 Bekijk bijlage 517935 ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Jd1987 (29 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 6 november - Pioenroos92 (25 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 18 november - Envy91 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 18 november - Louloute (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 20 november - Lumihiutale (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 november - Florina (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 6 december - Elise2014 (29 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 10 december - Liesje12345 (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ NOG NIET BEGONNEN ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ Zwanger! - Humava (31 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 13 juli - - - ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ Volgens mij klopt het zo weer meiden
Hier aan het wachten op m'n eisprong, vind de tijd dan altijd zo sloom gaan joh Deze maand ben ik ook de Clearblue ovulatietesten aan het proberen, ben benieuwd wanneer ik een smiley heb!
Wat een pech... ik weet niet of ik dit had verteld maar begin deze maand had ik een ecoli bacterie waar ik goed ziek van ben geweest. Antibiotica gehad en daarna voelde ik me beter. Helaas bleken nog niet alle bacteriën weg te zijn uit mijn lichaam en deze hebben zich inmiddels veer vermenigvuldigd nu ben ik wederom ziek. Ik hoop dat dit geen invloed heeft gehad op mijn vruchtbaarheid deze maand.
Ahh Envy wat klote 🙁 Hopelijk test je gewoon mooi positief! 😊 En natuurlijk heel veel beterschap! 💐💐
Begin het langzaam te geloven. Geen idee alleen wanneer mn NOD is. Ik gok vrijdag. Envy beterschap ! Louloute balen !
Vanochtend getest was negatief ik had vanochtend ook een beetje bloed verlies.. dus dat kan 2 dingen betekenen...
Tot nu toe niet ongesteld geworden. Stel, het was een innestelingsbloeding, wanneer kan ik dan opnieuw testen??
Spannend envy! Dan zou je denk ik.over een week kunnen testen ? Ik heb de hele dag gepiekerd, had de test wat donkerder verwacht/gehoopt. Maar hij is wel echt ietsjes donkerder maar blijft zo spannend die 1ste weken, dus nog even in spanning.