ik heb vanochtend al een test gedaan en deze was OMO wit. Echter ook geen teken dat ik ongesteld word. We wachten af.. ik heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. Maar wie weet. Ben lekker aan het werk dus afleiding. Ik hoop dat die van jou mooi oploopt
Toch nog even testen gehaald bij de Etos.. Streepje kwam binnen een minuut! Jemig wat zie je deze slecht na uploaden 😱
Jaaaa Lumihiutale! Ik zie 'm ook!! En ik ben een hele slechte tuurder, dus dat is goed nieuws gefeliciteerd!! , Envy, balen dat jouw test wit was
Hier waarschijnlijk foute boel, vanochtend wat bloedverlies was nu steeds erger wordt. Maandag gaan we op vakantie, daarna een echo. Maar ga maar uit van het slechtste.
Jaa zo jammer! Kunnen we eindelijk beginnen word ik niet ongesteld. Blijkbaar langere cyclus inderdaad. Kan nu niet anders doen dan wachten..
Balen meiden! Ik verlies nog steeds best veel bloed, en flinke buikpijn lijkt een beetje op beginnende weeën. We gaan morgen op vakantie, dus hopelijk wordt het wel minder.
Ahh Liesje toch 🙁🙁 Hopelijk kun je toch een beetje genieten van je vakantie.. Waar ga je heen?
Centerparcs. Ja hoop het ook! Hopelijk wordt het bloeden minder en kan ik gewoon lekker zwemmen met mn meisje. En het een plekje geven. Krijg na de vakantie nog een echo om te kijken of alles weg is.