Dank je wel voor je berichtje Elise. Ik heb alle kwaaltjes nog en verlies nog niks van bloed oid.. Misschien maak ik me idd te druk 😊 Maar in elk topic wat ik kijk of wat ik tegenkom op internet,met 15 dpo hebben ze allemaal knallers.. Dat maakt me zo onzeker.. Hopelijk is je man snel beter 😁
Lumihiutale wat een onzekerheid meis! Ik snap je angst. Ikzelf had de 1e ronde na mijn missed abortion ook een licht positieve test die helaas niet mooier kleurde . Dit liep helaas uit op een vroege MK. Kan het zijn dat je lichaam miss wel langzaam HCG aanmaakt?, geen bloed hou moed meis! Ik ga voor je duimen!!!!
Tnx Sher! Ik ga proberen me niet al te druk te maken zolang ik geen bloed verlies en de kwaaltjes blijven 😊
Sher, balen dat je ongesteld geworden bent op naar de volgende ronde, ik duim voor je! Lumi, ik ken er ook een aantal die zelfs bij 5 weken zwangerschap geen knaller hadden, maar nu wel een kindje rond hebben lopen
Probeer positief te blijven lumi, ook al is het heel lastig!! Ik duim dat het goed blijft gaan! Elise, vorige cyclus had ik m'n ei op dag 18 pas, dus mag nog even afwachten denk ik hihi
Dank je wel Elise, zit nu op de 3e dag van de Clomid. Deze maand zonder echo's, dus ben heel erg benieuwd.
Tnx Louloute! Het gaat alweer wat beter,ik ben opzich wat rustiger. Ik ga wel nog elke ochtend testen om te kijken of ze oplopen of juist niet. Even een ander leuk nieuwtje:mijn contract is verlengd tot 30 april 😁😁 Echt zo blij mee!
Nou,geen goed nieuws.. Cb zei niet zwanger en Etos test geeft al bijna geen streep meer. Ik krijg af en toe wat menstruatie pijn dus ik denk dat ik deze week gewoon ongesteld ga worden. Ik zit er echt even doorheen.. Zwanger worden is opzich geen probleem,zwanger blijven wel.. 🙁
Lumi, gefeliciteerd met je contractverlenging! En wat balen dat je bijna geen streepje meer hebt en CB niet zwanger aangeeft Het is echt zo klote om even blij te zijn en dan in een gat te vallen Dikke knuffel!!
Dank je Elise 😊 We gaan het nog 1x proberen en als het dan weer mis gaat ga ik naar de huisarts. Dan zit er gewoon iets niet goed bij mij..
Lumi gefeliciteerd met je contractverlenging!! Maar wat ontzettend balen dat dit zo loopt.. Ik blijf voor je duimen lieverd <3!
Hier een spannende tijd.. ik heb nu voor 3 maanden medicijnen mee gekregen en krijg geen echos deze 3 maanden, mits het lukt. Heb dus ook geen idee hoeveel eitjes er groeien etc. Zit nu op dag 4 van de medicatie.
oh nee lumi wat rot meid..!! pff..knuffel!! hopelijk deze ronde raak én een plakker!! spannend sher!! waarom geen echo's meer? hier gaat het wel, de rustigste tijd van de maand hihi! had vorige ronde heel veel klachten, die al heel snel na de ei zijn begonnen en waar ik niet omheen kon. Hele gevoelige borsten en melkafscheiding!! Ik schrok me rot toen ik dat zag, weet niet waarom maar heb dat totaal niet verwacht. Is namelijk al zeker 10 maanden geleden dat ik gestopt ben met bv. Ben bloed gaan prikken en er is een hormoon dat verhoogd is. Misschien komt het daardoor. Heb vrijdag mn afspraak, ben best benieuwd eigenlijk. Had ook super last van mn rug, dacht eerst 'oh is dit een zwangerschapskwaltje?' maar werd alleen maar erger. Tot ik bijna niet meer kon lopen, staan, zitten..dus ook daarvoor ff naar de ha geweest, moet vrijdag een rontgenfoto laten maken. Vind het wel spannend want hoop dat het geen hernia is (denk/hoop het niet maar toch) ..we zullen zien!
Spannend Sher en Louloute! Tnx Pioenroos 😊 Ik hoop nu vooral dat alles snel doorzet.. Ik heb de kwaaltjes nog wel gewoon en menn wat is dat kut 🙁 Morgen doe ik nog even testen om te kijken of de hcg al weg is..
Wat balen lumi! Ik lees hier nog niet zo lang maar begrijp ik uit je verhaal dat het al eerder is gebeurd??