Florina: een beetje er tussenin. Niet megagroot maar intiem ook weer niet. Ik heb er zoveel zin in. Het plannen leidt gelukkig wat af van mijn enorme kinderwens. Lumi: wat fijn!!! Sher: helaas geen verstand van.
Sher - Het kan dat 'ie al gesprongen is, maar kan ook dat 'ie nog moet springen. Een nog positieve of afnemende ovulatietest zegt niets, geeft alleen de LH piek weer. Dus zou zeker nog even jullie best doen Lumi - Veeeel plezier Hopelijk is het hartstikke raak straks! Louloute - Fijn dat je eisprong vroeger was! Altijd mooi meegenomen, weer wat minder dagen wachten.. Begrijpelijk dat jullie sinterklaas overslaan! Wel een leuk weekend gehad? Envy - Geweldig vooruitzicht dan hé? Jullie grote dag! Al een mooie jurk besteld/op het oog?
Wat gaat de tijd toch langzaam Zit nu op 4 DPO, wil op 10 DPO een testje gaan wagen, dat is op zaterag. Spannend spannend spannend!
Beginnen in oktober 2016 Bekijk bijlage 519730 ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Elise2014 (29 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 10 december - Florina (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 13 december - Louloute (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 17 december - Sher1986 (30 jaar) Derde ronde, derde kindje NOD: 21 december - Lumihiutale (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 21 december - Pioenroos92 (25 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 23 december - Liesje12345 (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: ? ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ NOG NIET BEGONNEN - Envy91 (25 jaar) Eerste kindje Beginnen in: juni 2017 ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ Zwanger! - Humava (31 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 13 juli - - - ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ ------------------------------------------------------------------------ Hoe zal het met Humava gaan? Die is hier ook al een tijdje niet geweest, toch?
Ohh bijna Florina! Leuk leuk! Hier een bijna positieve ovulatie test Negatief dus nog haha. Ben heeel benieuwd wanneer die knalt! Tot die tijd, hele gezellige avondjes met manlief
Goedemorgen!! Hopelijk vond je je ei snel pioenroos!! Yay sher!! Nu dat wachten nog haha! Florina ja hoor fijn genoten van het weekend. Aan het shoppen geweest, nieuwe eettafel besteld, stoelen en wat accessoires uitgezocht, dat vind ik heel leuk altijd!! En jullie een leuk weekend gehad?
Mijn weekend was top! Lekker gekookt en taart gebakken en het erg gezellig gemaakt met mn vriend haha 😁
Zojuist mijn eigen ferti arts gesproken.. Als deze maand mislukt, wordt er aankomende maand een HSG foto gemaakt van de baarmoeder. De maand daarna gaan we dan starten met IUI. Tot die tijd wel nog clomid doorslikken.. Vind het toch wel spannend allemaal...Normaal is IUI een langer traject en willen ze eerst nog andere dingen gaan proberen, maar aangezien ik al een zoon van 10 heb gaf ze aan dat we ook eerder mogen starten met de IUI dan eerst het hele behandelplan aflopen.
Ik hoop dat het deze maand raak is Sher! Wel een fijne gedachten dat als het toch niet lukt, dat je eerder mag starten met IUI. @Lumihiutale haha goede timing @louloute ik verwacht/hoop dat hij 1 deze dagen gaat springen. Mijn baarmoedermond zit heel hoog en heb ook cervix slijm..dus ook wij maken het heel gezellig aankomende dagen! @Florina, weer 1 dag dichterbij zaterdag heb je al symptomen?
Lumi nog geen stress hoor ik heb een lijstje met alles wat er geregeld moet worden. Komt helemaal goed! Florina. Ik ga 11 januari kijken voor een jurk!! Daar kijk ik het meeste naar uit. Elise bereikt bijna haar NOD!! Spannend!
Envy ow wat leuk!! Heb je al een beetje een idee met wat voor jurk je wil? 😍😍💝 Hebben jullie al een thema bedacht etc? Pioenroos Klinkt goed iig!! klusze!' Sher Ik duim dat het raak is deze maand!!
Sher, ik hoop dat het deze maand raak is! Al lijkt het me een "fijne" gedachte dat er bij geen geluk wel wat gaat gebeuren... Lumi: ha, net op tijd dus Fijn!! Envy: mooi vooruitzicht!! Wij zijn ruim 3 jaar geleden getrouwd, maar ik kijk nog regelmatig met heel veel plezier terug op die dag. Louloute: dat klinkt als een goed besteed weekend! Lekker Florina: oehhh, nog een paar dagen voordat je gaat testen.. Spannend! Hier: net ineens wat bloed verloren. Maar als dat doorzet zit ik op een cyclus van 23 dagen? Beetje raar... Vrijdag 2 weken geleden voelde ik mijn eisprong (en de dag ervoor had ik een positieve ovulatietest). Ik wacht het weer af, maar als het doorzet ga ik wel even zielig in een hoekje zitten huilen, haha. We zullen zien...
Elise wat gek!! Innesteling misschien? Hier gister & vanochtend ook ook wat bloed verloren, m'n temp is ook gezakt. Snap er niks van want is pas 4 dpo.. Hopelijk zet het niet door!
Huh, dat is zeker raar Louloute... Dat zou misschien ook innesteling kunnen zijn? Hier heeft het niet doorgezet, dus ik snap er ook niks van. We wachten maar weer af.. Ik zit nu op 11DPO..
Ik duim voor je elise!! Het is te vroeg voor een innesteling denk ik, zit pas op 4 dpo..! Sinds vanochtend niks meer, wacht in spanning af..!