Beginnen in oktober 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elise2014, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb me toch een buikpijn.. pff niet normaal..Geen idee wat het kan zijn...

Zojuist een mail gehad van de ferti arts. Als ik deze maand ongi wordt dan moet ik bellen voor een afspraak voor wat uitleg van de HSG foto en dan in januari wordt de foto gemaakt. En dan aansluitend de IUI.

Ik ben totaal niet bekend met IUI, kan iemand mij daar wat meer info over geven? Ik gebruik nu clomid, blijf ik dat dan doorslikken tot eisprong of zullen er andere medicijnen bij komen kijken?

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Sher hopelijk is het niet nodig allemaal!! Hoop het zo voor je!!
    Verder geen ervaring, dus kan je niet helpen sorry!!
    Kijk heb dit gevonden hier staat wel wat info daarover:
    http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/intra-uteriene-inseminatie.pdf
    Er staat dat het zowel tijdens je natuurlijke cyclus kan gebeuren als in een gestimuleerde cyclus, alleen staat er niks over clomid maar wel iets over injecties (voor zover ik kon zien, heb het artikel even snel scannend gelezen) :)

3. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ja, dat is zeker vroeg Louloute.. Maar ik vond het bij mij zo laat, mocht het van innesteling zijn...

Ik heb inmiddels flinke hoofdpijn. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik een dezer dagen ongesteld word.

Sher, ik heb ook geen ervaring met IUI... En ook niet met die HSG.. Maar ik heb wel gehoord dat ze dan de eileiders doorspuiten ofzo? Dan ben je daarna extra vruchtbaar, zou mooi zijn ;) Maar ik weet er het fijne niet van...

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wij verdienen toch allemaal een mooi kerstkado dit jaar.

Bedankt meiden :)

5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden! Nou ik heb vanmorgen een knal van een positieve ovulatietest gehad:) Vanavond is hij alleen alweer minder!?:( hebben jullie ervaring hiermee? Hadden het wel gisteravond gezellig gemaakt..

Ohh Elise en louloute, ik hoop het zo voor jullie!! Hopelijk blijft het nu gewoon uit en over paar dagen positieve test:)

@Sher, helaas kan ik je niet verder helpen m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik duim heel hard dat het deze maand gewoon raak is en dat je dat allemaal niet nodig heb!

6. Louloute

Pioenroos, dat is normaal hoor. Of nou ja, ik heb dat ook altijd dus ga er van uit dat het normaal is hihi! :p
    Je lh piek kan heel kort zijn!
    Klusze ;)

7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Whaha oke "gelukkig". Vanavond maar weer gezellig aan de bak inderdaad;)

8. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben weer ongesteld geworden :( Maar weer op naar de volgende ronde... :(

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat balen elise 😐

Spannend pioenroos nu weer op het wachtbankje ?

Duim heel erg voor je sher !!

Hier ook op het wachtbankje weinig 'geklust' met een ik meisje in huis.
    Hopelijk was de ene keer genoeg maar we gaan het zien.

10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ah nee Elise:( pfff niet leuk.

@Liesje, nu op het wachtbankje inderdaad! Super spannend weer zo'n eerste ronde. Hebben best wel heel gezellig gemaakt hahah we gaan het meemaken. Ik herken mij wel in je verhaal hoor, kleintje vraagt op dit moment veel aandacht. Vannacht was ze erg onrustig dus zit zowat nu met wallen op de bank. Maargoed die "ene" keer kan ook zomaar genoeg zijn he! Komt vast goed, ik duim voor je.

Zit de rest ook allemaal op het wachtbankje? Zijn er al meiden die symptomen of iets hebben?

11. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lastig he.
    Vaak ben ik gewoon zo blij dat ik in mn bed lig, en dan wil ik gewoon slapen haha.
    En helaas is ze een slechte slaper wat het ook niet makelijker maakt.

Bij de 1ste was het allemaal een stuk makelijker.

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik zit ook op het wachtbankje.. Wordt er helemaal zenuwachtig van..

Wat vervelend Elise :( dikke knuffel

13. Louloute

balen elise! knuffel!!

hier ook op het wachtbankje..nog maar een weekje :D

mijn kleine aap vraagt ook heel veel aandacht de laatste tijd..wil alleen maar dingen doen die niet mogen..best vermoeiend soms.

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Loulou ik kom gezellig naast je zitten :)

15. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hier nog geen tekenen van een eisprong. Ik doe geen ovulatietesten deze ronde,vergeten te halen haha. Dus we gaan het zien 😊

Knuffel Elise!

Meiden op het wachtbankje: ik duim voor jullie!

16. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt dames!

Ik heb heel dom eergister al een vroege test gedaan weer die weer licht positief was. Dus ik ben weer verdrietig. Dit is al de 3e keer dat het zo gaat... Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik echt niet meer mag testen voor nod. Zonde van het geld en ik word er alleen maar verdrietig van.

Veel dames op het wachtbankje dus!! Spannend! Er mogen wel weer zwangeren bij komen :) Mijn nieuwe nod is 4 of 5 januari.

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ah lieverd toch. Maar bestaat de kans dan niet dat je echt zwanger bent? Heb je een foto van de test

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wat rot Elise :(!

Spannend meiden, hopelijk toch minimaal 1 iemand zwanger!

Ik denk dat ik ongesteld ga worden, ontzettende krampen en verder 0,0 symptomen, temperatuur was ook weer lager vandaag :( hoop dat het snel doorzet..

19. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bahh, balen Elise:(

@Florina, en weet je al meer?? Ben benieuwd

@Lumihiutale ook weer is leuk zo'n ronde van "we zien het wel". Misschien werkt dit juist en heb je over 2 weken een mooie test in je handen!

Sher en Louloute, we lopen een beetje gelijk. Ik ga denk ik aanstaande zondag testen. Dan ben ik 10dpo. Vind nog wel erg vroeg dus weet het nog niet zeker. Eens kijken wat manlief er tegen die tijd van vind;) Wanneer willen jullie gaan testen? Of wachten jullie de NOD af?

Spannend!!!!!

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend he meis. Ik ga echt niet meer voor nod testen. Hoor teveel dat meiden alsnog ongi worden. Dus voor mij geen testen meer voor NOD.

Deel Deze Pagina