Ik maak me wel zorgen, gister had ik een digitale die zei 1-2 weken zwanger en net deed ik met 2e urine een kruidvat en die is licht van kleur. Stommm dat ik er weer een test tegenaan heb gegooid.
Knuffel elise!! Sher, testte je hiervoor altijd met eerste ochtendurine? Dan kun je de testen niet vergelijken namelijk he
Begrijpelijk Elise! Gewoon kletsen wanneer je er behoefte aan hebt! Pioenroos, wat jammer van je negatieve test.. Hopelijk over een paar dagen toch een mooi streepje Sher, wat schrikken zeg! Nog last gehad van bloedverlies?
He balen Liesje!! Shit he Ik gaat morgen weer eens testen. Mijn lichaam zegt zwanger. Maar de test bleef maandag wit. We gaan het mee maken.
He bah Liesje op naar volgende ronde... Pioenroos, hoe gaat het bij jou? Balen van je witte test! vandaag nog getest? Ik ben afgelopen week flink ziek geweest, tot 40 graden koorts... Ei was gisteren maar nog niet kunnen klussen. Dus ik ben bang dat wij sowieso een ronde verder gaan
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen maar de test was negatief. Dus we wachten maar eens af 😊
Ik ben ook doodziek .. Moet mezelf gewoon bij elkaar rapen al een paar dagen met de kids en werk. Gelukkig morgen nog 1 dag tot 17u en dan een weekje vrij