Ahh beterschap Sher! Mijn nod was de 21e.. Maar ik denk dat mijn eispronflg later was dus ik wacht nog even af.
Beterschap!! Ohh Lumihiutale goed nieuws tot zo ver!! Ik duim voor je. Ik had vandaag ongi moeten worden, maar nog geen rood te bekennen...
Ik duim voor je Pioenroos! Dames ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en fijne feestdagen!🎄🎄 Hebben jullie plannen? Wij blijven heerlijk met zijn 2en thuis,lekker koken en eten enzo 😁 2e kerstdag moet ik helaas wel nog even werken maar goed, dubbel betaald 😁
Sher, beterschap!! Je kunt je zwaar waardeloos voelen ja hier gaat het na 3 dagen flink ziek geweest te zijn gelukkig weer de goede kant op. Gisteren voor het eerst weer even buiten geweest en vandaag nog even wat werkzaamheden oppakken die de afgelopen week zijn blijven liggen... Oeh Lumi en Pioenroos, toch spannend! Ik duim voor jullie. Hier van zaterdag op zondagnacht het voor het laatst gezellig gemaakt... waarschijnlijk woensdagavond/donderdagochtend eisprong gehad. Dus volgens mij helemaal geen kans deze ronde. Dan maar lekker genieten van een wijntje bij het kerstdiner en champagne met oud&nieuw Wij gaan vanavond en morgenochtend naar de kerk, morgenmiddag bij m'n schoonouders en maandag maken wij een kerstdiner. Heb er inmiddels wel weer zin in (dat kon ik 2 dagen geleden nog niet zeggen )
En natuurlijk wens ik jullie ook allemaal hele fijne feestdagen!! Geniet ervan met alle lieve mensen om jullie heen En Lumi, werkze 2e kerstdag!
Fijne dagen iedereen 🎄 Balen sher er heerst van alles volgens mij. Spannend lumi & pioenroos. Hier de ongi voorbij. Maak er maar het beste van met een lekker wijntje 😆
Jammer lumi! Hier blijven de testen blijven omo wit en ongesteldheide blijft uit.. laat de rode duivels maar komen
Jaa tis wat he, ik denk hou het spannend Ik had inderdaad ovulatietesten gebruikt, voor het eerst! En het gekke is dat hij op 2 verschillende data's positief was. Dat was 6 en 9 december. Daarna waren mijn testen op en heb ik dus niet meer getest. Rond 10 december had ik wel krampen etc. Ik heb afgelopen zaterdagochtend voor het laatst getest, omo wit. Mits ik niet eerder ongesteld wordt, dan ga ik donderdagochtend weer een test doen! Pff zit met mijn hoofd al bij de volgende ronde. En toch is er ergens een stemmetje dat zegt.. er is nog hoop! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Tot nu toe nog geen bloed of voortekenen van ongesteldheid. Hoe is het met de andere meiden?
Zeker, geen bloed geeft moed Wij gaan zeker een ronde door. Niks spannends gebeurd hier afgelopen 1,5 week. Zijn nu lekker een weekje in een Landal park! Even heerlijk vakantie vieren met vrienden!
Lekker Elise! Geniet er van 😄 Pioenroos ik duim voor je! Hier is het vloeien al weer gestopt dus ik denk dat het geen echte menstruatie was. Op naar de volgende ronde maar 😄
Fijne vakantie Elise! Lekker hoor. Wat is je nieuwe NOD Lumihiutale? Ik ben vandaag ongesteld geworden! Blij dat ik wel weet waar ik aan toe ben. Op naar de volgende ronde. Nieuwe NOD is 30 januari
Alvast een fijne jaarwisseling meiden! Dat 2017 voor ons allemaal een vruchtbaar jaar mag zijn 😄
He he! Jullie ook een hele fijne en gezellige jaarwisseling Lumi. Op een vruchtbaar jaar Ps. de meeste van dit clubje zitten bij het we gaan voor een brusje club. Kom daar ook gezellig heen! x
Lieve dames, hele fijne avond en een heel mooi en gezond 2017 toegewenst! Op naar een vruchtbaar jaar! Wij zijn nog lekker op vakantie en we genieten! Maandag weer naar huis, dan ben ik er ook weer wat vaker.