Meflower - Ik zet je er zo bij! Liesje - Leuk dat je ook mee kom kletsen, en vandaag je spiraal eruit dus?! hoe werkt dat precies met je cyclus, net zoals stoppen met de pil? Spannend Elise en Louloute! Hoop dat jullie hier straks allebei een mooie test kunnen laten zien!
Ja net eruit gehaald, spannend hoor. Ja net als ontpillen, maar vaak gaat het met een spiraal wat sneller, met het terug krijgen van een cyclus. Met de 1ste ben ik in september met de pil gestopt en november wen positieve test ben heel benieuwd nu. Spannend voor alle meiden die bijna kunnen testen 🍀🍀
Ben benieuwd! Wil je iets van ovulatietesten gaan gebruiken? Hopelijk gaat het nu net zo snel! Is en blijft toch weer spannend he? Werken jullie trouwens meiden? Of thuis bij jullie kind(jes)?
Mijn dochter is nu nog door de week bij mijn ex maar dat gaat half november veranderen. Ik werk bij de Primark en volg daarnaast nog een thuisstudie. Wil niet echt vlotten maar goed.. Beetje nog een goede balans zoeken 😊 Tips zijn welkom haha 😂
Ik ben economiste. Werk sinds de bevalling halftime tot eind dit jaar, en vanaf dan weer fulltime... maar zal ander werk zoeken (dichter bij huis - nu is het 1u30 pendelen en dat zie ik niet zitten om weer fulltime te doen met een kleine pruts en hopelijk nog een kleintje in wording ) Lumihiutale, thuisstudie en werken combineren is inderdaad wel zwaar. Heb niet echt tips, maar je zal denk ik echt moeten enkele uurtjes per dag reserveren voor je studie en dat al op voorhand inplannen, anders komt er altijd wel iets tussen !
So true! Ik denk dat ik voor volgende week een schema ga maken,misschien dat dat werkt voor mij 😊
Moooi lijstje Ben 27 jaar en mijn nod is 4 november. Aanstaande zondag ga ik beginnen met ovulatie testen Alleen kamp ik helaas nu met een blaasontsteking. Dit is dag 2 antibiotica nog 3 dagen te gaan.. Hoop dat deze blaasontsteking en kuurtje geen negatieve invloed zal hebben op mijn eisprong 😖
Lumihiutale, ik heb hetzelfde gedaan! Parttime gewerkt, een thuisstudie en een dochter. Ik vond het ook verschrikkelijk lastig combineren. Uiteindelijk heb ik mijn baan opgezegd, mijn thuisstudie afgemaakt (dochter ging nog wel 2 keer per week naar de gastouder) en kwam mijn droombaan op mijn pad. Ik ben nu zelfstandig reisadviseur en ik werk vanuit huis. M'n dochter gaat nu 3x per week naar de gastouder en op die dagen werk ik. De andere 2 dagen is ze thuis en werk ik soms als ze in bed ligt. Of ik geniet even van de rust Tijd inplannen is echt noodzakelijk! Plan 2 avonden in de week dat je gaat studeren. Straks als je dochter doordeweeks ook thuis is wordt het nog lastiger inplannen Maar wel doen! JD: Wow, weer fulltime aan het werk! Heftig ja, helemaal met een kleintje en nog een wens voor een kleine. En dan ook nog zo'n reistijd.. Hopelijk vind je een leuke baan bij je in de buurt Liesje, spannend dat nu je spiraal er uit is! Hopelijk is je cyclus snel weer op orde Miyou: beterschap!
Ik werk 13 uur op een bso. Nee ik wil voorlopig nog geen ovu testen gaan gebruiken. Ik voel vaak wel mijn eisprong.
Is ze dan door de weeks bij jou? En wat leuk zeg, wat studeer je? Inderdaad belangrijk een goede planning te maken, ik werk vanuit huis en loop soms ook echt vast. Is af en toe lastig om discipline te hebben Kan ik me voorstellen! Dat is een hele rit. Lijkt me wel pittig om die omschakeling van parttime naar fulltime te maken, of denk je dat het wel meevalt?
Ik ben vandaag begonnen met Monnikspeper, ondanks dat we deze maand nog voor gaan ben ik wel benieuwd of m'n eisprong dit keer eerder is en ik een kortere cyclus heb. Cyclus was vorige maand wel netjes, 29 dagen. Daarvoor ook zo rond de 30 dagen maar laatst een paar keer 35 en zelfs een uitschieter naar 38, dus hoop dat dit goed werkt Brrr, wat is het koud! Zo nog even de woonkamer opruimen, nu is het net alsof er een speelgoedbom is ontploft En dan lekker de kaarsjes aan en op de bank, heeerlijk! Fijne avond allemaal!
@Lumihiutale dat is pittig en een kindje en werk en studie. Hopelijk vind je snel de goede balans. @jd1987 fulltime dat is nogal wat! Zou lekker zijn als je snel een baan in de buurt vind en parttime. Maar je werkgever mag je trouwens niet verrichten om fulltime te werken hè. Als je tijdens je zwangerschap hebt aangegeven dat je parttime wil gaan werken mogen ze dat niet weigeren. @florina monnikspeper nooit van gehoord. Dat helpt dus om je cyclus te verkorten ofzo? Ik werk trouwens 3 dagen in de week in een boekhandel. Vandaag ben ik met m'n oudste naar duinrell geweest. We hadden gratis kaartjes. Jammer dat het zo koud was maar het was evengoed leuk. Ook lekker gezwommen. Was wel balen dat er bijna geen glijbanen zijn voor kleine kindjes.
Beginnen in oktober 2016 Bekijk bijlage 515127 ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Elise2014 (29 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 15 oktober - Meflower (37 jaar) Eerste ronde na MA, eerste kindje NOD: 17 oktober - Louloute (28 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 21 oktober - Lumihiutale (28 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 28 oktober - Humava (31 jaar) Tweede ronde, derde kindje NOD: 4 november - Miyou (27 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 4 november - Jd1987 (29 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 6 november - Shafra (? jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: ? - Deborahbonne (? jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: ? - Liesje12345 (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ NOG NIET BEGONNEN - Florina (26 jaar) Beginnen in: december 2016 voor een tweede kindje ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽ Zwanger! - - - - ✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽
Het is ook wel bekend als vitex agnus castus, helpt inderdaad bij het verkorten van de cyclus en het bevorderen van de vruchtbaarheid Dat laatste moet nog blijken natuurlijk, maar als je googled vind je heel veel succesverhalen. Wat leuk zeg, Duinrell Vindt jouw oudste de Efteling ook zo leuk? Of nog niet geweest?
Humava wat leuk! Hoe oud is je dochter? florina monnikspeper nog nooit van gehoord 🙈 hopelijk helpt het!
Efteling zijn we nog nooit met haar geweest. Is zo'n eind rijden voor ons. Maar ik denk dat ze het helemaal geweldig zal vinden! Misschien gaan we komende lente een keer heen. Als m'n jongste geen middagdutje meer doet. Dan wordt dingen ondernemen een stuk makkelijker . @liesje eind november wordt ze 4
Ik hoop het ook! Temperatuur wel alvast, dus kan zo zien of m'n eisprong eerder is geweest deze maand. Humava, is inderdaad erg leuk om een keer naartoe te gaan als het weer wat mooier weer is. Spannend trouwens, bijna naar de basisschool dus? Waren jullie het er gauw over eens welke school het moest worden? Wij hebben op 1 school gekeken nu en na de herfstvakantie naar een andere school en dan wil ik toch wel een keuze gaan maken..
Ik ben alvast aan het kijken naar leuke Sinterklaas cadeautjes Zoveel leuks! Vieren de dames met kindjes het ook? En zo ja, hoe?