Sher, wat verdrietig heftig ook! Liesje, heb je al wat meer duidelijkheid? Lumihiutale, wat gaaf! Gefeliciteerd met jullie flat Wanneer kunnen jullie over, of weten jullie dat nog niet? He bah MeFlower Hier gisteren een test gedaan, maar die was helemaal wit. Sinds gistermiddag heel af en toe wat rozeverlies, maar er zet nog niks door. Ik wacht het maar weer af.
sher heftig zeg. meflower wat jammer. lumihiutale wat een goed nieuws! En heerlijk met uitzicht op zee! elize blijft nog even spannend voor je.
Hoi meiden, Is er nog ruimte op het lijstje? ☺️ Mijn vriend ik willen graag voor een tweede gaan. Hebben een zoontje van 8 maanden maar het kriebelt zo enorm dat we besloten hebben er mapar gewoon voor te gaan. Of deze ronde al mee moet tellen weet ik niet want we hebben eigenlijk pas net Besloten dus we zien wel hoe het loopt. Vorige keer was ik tegen alle verwachtingen in, meteen de eerste ronde zwanger met letterlijk één lucky shot. Hoop heel erg dat het deze keer ook gewoon snel mag gaan. Wil eventueel volgende maand gaan tempen. Ben 30, 2e kindje, nod rond 3 november
Elise jammer zeg! Welkom mariposa! Hier lijkt het wel op ongesteldheid, had het niet zo snel verwacht maar de 1ste ronde kan beginnen haha Wel spannend hoor! Lijkt me ook wel heftig een 2de, hopelijk besluit mevrouw wel wat beter te gaan slapen s"nachts, overdag is ze gelukkig wel een lief tevreden meisje.
He, grappig Mariposa, dan waren we samen zwanger, ongeveer gelijktijdig bevallen en nu weer samen op naar een volgend kindje Weet je al iets meer Elise? Meflower, zo jammer, dikke knuffel! En hopelijk snel weer van die vervelende menstruatie af. En vooral: hopelijk je lichaam snel weer hersteld van alles! Lumihiutale, klinkt leuk een nieuwe flat! Een nieuw stekje en een nieuw kindje nu he Sher, ook voor jou hopelijk een goed herstel en ik duim dat het een goeie eisprong was
Humava, ik heb vanochtend nog weer een test gedaan.. Maar die was ook wit. Dus ik vrees dat ik toch af moet blijven wachten
Eliseoh jammer. Zo vervelend dat afwachten.. Mariposa wij gingen ook vrij snel voor een tweede kindje, toen onze dochter 9 maanden was. Dat was ook zo'n makkelijke baby. En ons zoontje was idd een veel pittigere baby. Maar ik vind het kleine leeftijdsverschil wel leuk. Onze dochter en zoon schelen 21 maanden. Wij hebben een bugoboo donkey gekocht toen. Maar als ik nu terugkijk hadden we net zo goed een meerijdplankje kunnen kopen. Al is de bugoboo wel een fijne wagen. Nadeel vind ik wel dat de wieg best laag is en hij is vrij smal.
Elize Balen!! Welkom mariposa! Mij lijkt het ook leuk zo'n klein leeftijdsverschil!! M'n zoontje is nu 14 maanden. Ben benieuwd wanneer het raak is 😊 Hier Negatief getest vanochtend, wacht m'n ongi af!
Vanochtend een licht positieve test, maar vanmiddag toch ongesteld geworden helaas. Jammer Jammer Louloute!!
Wat jammer zeg! Hier is de ongesteldheid over, en gaat het beginnen 🙈 vind het wel weer spannend zeg, als het deze maand gelijk raak is zou nmr 2 ongeveer gelijk met mijn dochter jarig zijn, maar vind het ook zonde om daarom deze maand over te slaan.
Zou ik ook niet doen hoor Liesje, gewoon ervoor gaan ! Oh hebben jullie updates voor het lijstje? Dan pas ik het vanavond even aan