Beginnen in oktober 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elise2014, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ja, het is wel balen.. Maar het zou ook wel heel mooi geweest zijn als ik meteen zwanger zou zijn. Vorige keer had ik dat ook, de maand voor ik zwanger werd had ik ook een licht positieve test.. De maand erna was ik (weer) zwanger en toen kwam mn dochter. Dus wie weet, volgende maand ;)

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, ik was even een weekje afwezig maar ben er weer:)

Ahh jammer elise! Hopelijk volgende ronde.
    Onze dochter is van jan.2016 dus ook een beetje tegelijk zwanger Mariposa:) Gisteren is mijn spiraal verwijderd, nu dus afwachten op mijn eerste menstruatie. Pfff vind weer helemaal spannend allemaal, ik ben er wel iets minder meebezig merk ik (gelukkig).

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend pioenroos! Ben benieuw wanneer je ongesteld wordt! Ik 2 dagen na het verwijderen van de spiraal, had het niet zo snel verwacht eigelijk.
    Maar geen idee hoe dat met een spiraal zit, de huisarts zei wel dat het sneller gaat als bij de pil.

Hier is mn meisje al een paar dagen niet fit, dus van slapen komt weinig dus wij ook niet 😣 merk dat ik na een paar van die nachten wel denk pff neee straks 2 spookjes s"nachts.

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Spannend pioenroos!!

Liesje
    Oh balen :( zulke nachten is echt k&t ja. Beterschap voor je kleine meid!! 😘

5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Beterschap voor je meisje Liesje!! Ja, slapeloze nachten zijn echt niet tof.. :( Dat breekt je op!

Spannend Pioenroos! Hopelijk komt je menstruatie snel en kun je aan de slag!

6. jd1987

jd1987 Lid

5 okt 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes Elise! Duimen dat het de volgende ronde dan raak is zoals de vorige keer ;)

Haha, Pioenroos en Mariposa, duimen dat we nu weer allemaal samen zwanger zijn dan he ;)
    Ik wou eigenlijk al veel vroeger voor een 2e kindje gaan, maar ik wou ook zeker tot minimum 6 maand borstvoeden. Erna duurde het nog eventjes voor ze een flesje accepteerde, en ik kreeg mijn eerste menstruatie echt pas na volledig stoppen van de borstvoeding. Ik maak me echt geen zorgen over de praktische kant van de zaak. Ik weet dat we helemaal klaar zijn voor een 2e wondertje, en dan zien we wel of we een duo-kinderwagen nodig hebben of niet. Eerst hopen op een positieve test binnenkort :D

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Goedemorgen!!

M'n temp is flink gedaald vandaag dus zal binnenkort ongi worden. We gaan ook op vakantie vandaag dus ben dan minder aanwezig. Xx

8. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Louloute!! Balen van je temperatuurdip :( Gaan we samen voor de volgende ronde!

9. jd1987

jd1987 Lid

5 okt 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( jammer zeg! Geniet van je vakantie!!

10. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Fijne vakantie Louloute!

Ik denk dat ik een stapje terug moet doen. Ik merk dat ik er al weer veel te veel mee bezig ben en dan gaat het sowieso niet lukken.. Ik ga voor de volgende ronde mn ovulatietesten opmaken en dan ga ik alleen nog maar mn nod bijhouden. En natuurlijk wel de vitamines enzo blijven slikken. Ik heb al 2x getest, echt veel te vroeg i know, maar de wens om een 2e streepje te zien is zo groot.. Wel fijn dat ik het hier even van me kan afschrijven 😊

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh balen zeg Louloute:(! Wel lekker zeg vakantie, veel plezier! Ohh Lumihiutale moeilijk he het "er niet mee bezig willen zijn". Als de knop eenmaal om is dan kan ik ook nergens anders aan denken behalve Baby;)

hahaha Jd1987 dat zal leuk zijn! Moet ik wel eerst ongi worden..tot nu toe voel en zie ik helemaal niks...

12. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Lumihiutale, ik snap je heel goed! Hier namelijk hetzelfde.. Ik was gisteren eigenlijk ook best wel even van de kaart en baalde flink dat ik na dat streepje tóch ongesteld was geworden.. Terwijl het pas ronde 1 was en we zelfs eigenlijk nog niet "voor het echt" gingen omdat m'n eisprong al was geweest. Maargoed, ik wil dus alleen maar zeggen dat het heel herkenbaar is :) ik hoop dat ik het ook weer iets meer van me af kan laten glijden vanaf nu..

13. meis1986

meis1986 Lid

15 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, heb een cyclus van 30 dagen, 2 okt ongesteld, met dag 11 een smiley, ( te vroeg lijkt me ) maar heb wel vertrouwen in clear blue. nu heb ik voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan, maar die blijft al 3 dagen op een streep staan, maar niet zo donker als de controle lijn?, weet iemand hoe dit kan? Groetjes

14. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Misschien was je eisprong eerder dit keer?

15. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Oh meiden echt ik heb het even lastig.. Ik voel van alles en ik wil zo graag even 3 dagen vooruit spoelen.. Ik heb sneller hoofdpijn,heb steekjes in mijn buik en liezen, mijn borsten doen af en toe pijn en zijn groter etc. Ik wil ook zo graag testen terwijl ik heel goed weet dat dat nu nog helemaal niks zegt. Soms word ik echt gek van mezelf 😂

16. Humava

Humava Niet meer actief

Je lichaam kan je echt gek maken hè. Je gaat overal op letten.

Ik ben heel benieuwd of m'n ei al geweest is. Ik heb het idee van niet. Niks gemerkt nog. Vorige maand heb ik 'm denk ik wel gevoeld. Maar dat was voor het eerst. Ben benieuwd of ik 'm deze maand ook voel. Ik hoop het wel

17. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Meis, het kan zijn dat je eisprong eerder was. Bij een positieve test springt ie na ongeveer 48 uur, dus dan zou dat op dag 13 zijn. Dan heb je dus een cyclus van 27 dagen. Streepjes blijven altijd lastig te lezen, of ze nou donkerder of lichter zijn...

Lumihiutale, spannend he!! Ik duim voor je. Je bent alweer een dag verder! Nog 2 dagen wachten..

Humava, ben benieuwd of je je ei weer voelt deze keer! :)

Hier: een flink ziek meisje :( zo zielig om haar zo ziek te zien. Hopelijk voelt ze zich snel beter.. Verder is mijn menstruatie zo goed als over, dus we kunnen er weer voor gaan ;)

18. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Beterschap met je kleine meid Elise! Ook hier een erg ziek mannetje gehad die bijna opgenomen was. Flinke buikgriep en oorontsteking... had in 2,5 dag tijd maar 2 flessen op en verder geen fruit of groente willen eten. Heeft het dus even spannend gemaakt maar was van de een op de andere dag weer helemaal opgeknapt gelukkig en nu weer bijna de oude 🎉

Zelf ook flink ziek geweest en buikgriep gehad en nu mijn vriend ook ziek dus niet veel van gekomen deze maand. Heb ook geen idee of mijn ei nu al geweest is of niet. Had 1,5 week geleden wel wat krampen en afscheiding en toen wel keer gezellig gemaakt maar daarna ook eigenlijk geen afscheiding meer gehad. Naar mijn idee had mijn ei later moeten zijn en pas ergens in de afgelopen week. Volgende maand dus maar tempen zodat ik er beetje zicht op heb.

Ben heel benieuwd of mijn nod dus wel rond 3 november is of dat die ook verschuift. Wat ik wel heel erg typisch vind is dat onze kat altijd heel aanhankelijk was maar sinds dat we verhuisd waren is dat stuk minder. Maar sinds afgelopen week ligt hij steeds op mijn buik te spinnen. Wat dat nou weer is 😂

19. Humava

Humava Niet meer actief

Beterschap met je meisje Elise. Zielig als ze ziek zijn hè.

Mariposa jeetje dat zal schrikken zijn geweest. 2 flessen is natuurlijk heel weinig. Gelukkig gaat het nu weer beter.

Ik had gisteravond een paar uur weer last van m'n buik. Hopelijk eipijn;). Dan is die gisteren of gaat ie vandaag springen. Komt wel overeen met vorige maand. Vanavond zijn de kindjes uit logeren, wij gaan een avondje uit. Moeten het nog maar even gezellig maken als we thuis komen...

20. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Humava: fijn dat de kindjes uit logeren zijn! Have fun 😉

Hoe is het met je meisje Elise?

Mariposa poeh dat is even schrikken! Gelukkig gaat het weer beter 😊

Hoe is het met de rest? Lekker van het weekend aan het genieten? Met mij gaat het wel. Gister wat buikpijn tijdens het werken wat leek op bandenpijn en sinds vandaag doen mijn borsten ook wat meer pijn.. Spannend allemaal hoor..

Deel Deze Pagina