Beginnen in september/oktober 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterrenmama, 24 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha zelf 't topic geopend, maar reageer niet....
    Zit u nog op vakantie en waardeloze wifi, woensdag weer naar huis dus donderdag ga ik even goed reageren.

2. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Het zal inderdaad vast wel snel wennen @marni

Fijne vakantie nog @sterrenmama!

3. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @anemdo: Oeh, dat lijkt me zwaar zo een zwangerschap. Kan me indenken dat je je dan goed voorbereid, zeker nu je de zorg over kleine hebt.
    @Marn1: Wat maakte de babytijd bij jullie zwaar? Hier was het ook best pittig, al hadden we geen huilbaby gelukkig.

Wat betreft reactie van de eerste maak ik me nog niet zo'n zorgen over. Dat komt vast op z'n pootjes terecht. Het combineren van de zorg van twee kindjes, ben inderdaad wel benieuwd hoe dat gaat! Dat lijkt me dan nog wel lastig daar een weg in te vinden, zeker als de tweede ook geen 'makkelijke' baby blijkt. Maar aan de andere hand, we hebben nu een stuk ervaring. :)

Fijne vakantie sterrenmama! :D

4. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Nu ongesteld... zou fijn zijn als dit voorlopig even de laatste keer is!

5. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Dat hoop ik ook voor je! Ik zie dat het de vorige keer vlug raak was. :)

6. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Klopt! Dus daar hopen we nu weer op :)

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Modra. Zou fijn zijn als je cyclus dan weer snel op een normale rit komt is toch ook wel wat prettiger dan deze onzekerheid.

Anemdo. Heftig zeg zo een zwangerschap. Hopelijk zal dat bij de volgende mee gaan vallen en hopelijl zal het snel weer raak zijn 😊

Op dit moment heb ik nog niet veel voorbereidingen op een zwangerschap ik wacht af tot we mogen starten de 18de prikinstructies dus dat zijn de voorbereidingen en dan ga ik zodra ik weet dat we mogen starten beginnen met foliumzuur.
    Verder heb ik het mijn ouders verteld zodat mijn zoontje bij hun kan zijn als we naar het ziekenhuis moeten en me basin verteld zodat ze weet dat ik soms later op me werk ben of eerder weg moet of tussendoor ofzo.

Klinkt eigenlijk als een hele voorbereiding zo haha maar valt mee voor mijn gevoel.

8. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Veel succes @ikkuh, ik hoop dat het voor jullie ook snel mag gaan gebeuren!

9. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Succes deze cyclus Anemdo!
    Zou leuk zijn als het de laatste menstruatie is.

Spannend hoor Ikkuh! De 18e schiet al op gelukkig.

Modra, ik vond het vooral pittig dat dochter weinig sliep overdag. Iets met controle enzo.. Lag meer aan mij ook.

Ik ben afgelopen weekend ongesteld geworden, zondag, na een cyclus van 22 dagen. Erg kort dus.
    Maar nu wel eerder bij de volgende ronde. Nu op dag 4, vanaf deze ronde gaan we er voor :)

10. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa wij! Na veel overleg hebben we dit besloten, we zijn allebei zo blij hihi. We hebben al een dochter van twee.

11. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ikkuh: Ja, dan gaan we echt beginnen. Nu wachten we nog een beetje af of zo. :)
    Ik begrijp heel goed dat je het lastig vond dat je dochter weinig sliep overdag, hier ook een moeizame slaper. ;)
    Klinkt inderdaad als best een voorbereiding! Maar fijn dat het voelt alsof het wel meevalt. :)
    Marni1: Wel een vrij korte cyclus inderdaad, heb je dat vaker? :) Wat spannend dat jullie er nu echt voor gaan! Succes! :D
    Faithx: Ahhh leuk! :D Kan me indenken dat je helemaal happy bent, haha!

Gebruiken jullie ook iets als ovulatietesten? :)

12. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ovulatietesten doe ik (nog) niet. Wel temperaturen, dan weet ik iig wanneer mn ei was.

Spannend meiden, nu maar hopen dat de eerste positieve testen snel gaan komen :)

13. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo daar ben ik dan... Op de terugweg een klapband gehad aan de caravan (is van m'n ouders), dus ff wat extra geregel na de vakantie...

Anemdo: poeh wat een zware zwangerschap!
    Ikkuh: voor jullie ook weer een spannende tijd met alle zhbezoeken.

Wij hebben best lang over onze dochter gedaan, maar na 2 mislukte ivf bleek ik wel "zelfstandig" zwanger te kunnen worden. Ik heb ivm de mk's mijn hele zwangerschap bloedverdunners moeten spuiten, die moet ik nu weer gaan spuiten.
    Ach deze keer hoeven we gelukkig niet te "zoeken" naar de oplossing en hebben we goede hoop!

14. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Modra, jullie hebben ook veel moeten meemaken voor jullie dochter zeg. Ik hoop dat het wat soepeler mag gaan deze keer.

15. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anemdo: ik neem aan dat je mij bedoelt ;)
    Ja duurde bijna 5 jaar en dat ze uiteindelijk "gezond" geboren is was ook een wondertje. Ik heb met 32 weken een bloeding gehad, maar de artsen konden toen geen reden vinden. Ze is uiteindelijk met 39 weken met maar 1900gr geboren. Na onderzoek bleek de bloeding toch van m'n placenta te zijn gekomen, die daardoor de laatste 7 weken maar voor 20% gefunctioneerd heeft.

16. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Sterrenmama, ik bedoelde jou inderdaad... wat naar zeg. En wat een geluk dat ze er goed uit gekomen is.
    Weten ze ook hoe het probleem met de placenta is ontstaan? En of er kans is dat het nog eens gebeurt?

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gister even geteld... Nog 13 pillen en dan gaan we ervoor!!!! Jeeehhhh!!!!

Modra: ik ga gewoon weer de ovulatietesten van de action gebruiken, geven bij mij geen echte knallers, maar werken prima! En 5 voor maar 2,49 :)

Ooh en wij gaan weer preseed gebruiken. Gebruiken normaal ook altijd glijmiddel, dus dat is een ideale oplossing :D

18. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Modra, tot nu toe niet, maar ik ben pas twee keer ongesteld geworden na mijn vorige zwangerschap. Nu dan 22 dagen en daarvoor 30 dagen.
    En daarvoor was ik aan de pil.

Wij hebben geen ovulatietesten, jij wel Modra?

Houd nu deze cyclus wel mijn temperatuur bij ivm de vorige korte cyclus.

Hoe ver zijn jullie nu in jullie cyclus meiden?

Oeh een klapband is wel vervelend Sterrenmama. En wat fijn dat spontaan zwanger worden wel ging. Hopelijk lukt dat deze keer ook weer.
    Het is wel heftig gegaan zeg! :(

19. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het "falen" van m'n placenta heeft volgens m'n nieuwe gyn ook te maken met de bloedstolling waarvoor ik de spuiten moest zetten. Bij een volgende zwangerschap word ik nog strakker in de gaten gehouden. Had bij m'n meisje al elke 2 weken een globale echo, maar daar krijg ik nu extra groeiecho's bij

20. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Cd10 vandaag, en natuurlijk ben ik precies een paar dagen weg met mijn dochter nu het belangrijk is, haha
    Man komt woensdag om gezellig samen naar de bios te gaan, enzo!

Deel Deze Pagina