Grappig dan lopen we qua cyclus gelijk Anemdo. Succes woensdag Sterrenmama, dat is wel fijn zeg dat je al extra in de gaten gehouden wordt. Ben je nu al bloedverdunners aan het gebruiken? Ik zit op dag 9 nu, geen idee precies hoe mijn cyclus nu werkt. We gaan het iig vanavond gezellig maken en dan hoop ik dat we op tijd zijn.
Ik woon echt in Rotterdam! Niet middenin de stad, maar de mooie groene buitenwijken. We lopen inderdaad mooi gelijk op Marni!
Ook een stukje van mijn voorbereiding.... Omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap te ziek was om kleertjes te kopen had mijn dochtertje als eerste pakje een jurkje aan wat ik van een vriendin had gehad. Later zag ik ook foto's van haar kindje met hetzelfde jurkje aan, en vond ik het wel erg jammer dat mijn dochter geen nieuwe kleertjes als eerste pakje had. Nu dus, omdat ik bang ben voor weer zo'n zwangerschap, heb ik alvast een eerste pakje voor zowel een jongen als een meisje
Marni: nee nu nog niet, zodra ik een positieve test heb moet ik meteen ascal (aspirine) gaan slikken en als er dan hartactie is bij de eerste echo met 6 weken moet ik gaan spuiten en dan tot 6 weken na de bevalling. Anemdo: ohhhh wat schattig!!!! Al is de reden natuurlijk niet leuk! Ik woon trouwens bij Spijkenisse, vandaar dat ik vroeg
Lief Anemdo, die twee pakjes en fijn om ze al in huis te hebben. Vanochtend nog steeds een lage temperatuur, dus heb als het goed is nog geen eisprong gehad. Super fijn, gisteren gezellig gemaakt. Dus dan hebben we nog een kans deze maand!
Dat zou zeker leuk zijn, al durf ik er niet op te hopen hoor. Het was bij de eerste ook snel raak. Dus twee keer zou wel heel veel geluk zijn. Hoe gaat het bij jou? Gaat het woensdag op tijd zijn?
Spannend meiden voor sommige al echt begonnen! Ben zo benieuwd hopelijk lukt het bij iedereen gewoon vlot. Anemdo. Wat super schattig die 2 setjes! Kan me voorstellen dat je dit al gedaan heb zeg daar zou ik ook van balen. Vind het sowieso beetje apart dat mensen iets geven als cadeau wat al gedragen is dan mag dat wel even gezegd worden. Sterrenmama. Jemig zeg wat heb jij veel mee moeten maken hopelijk gaat dat nu heel vlot gebeuren.
Wij hebben het gisteren nog gezellig kunnen maken Nu hopen dat het genoeg is 😂 @Ikkuh, we hadden gewoon een zak vol kleertjes gehad van mijn vriendin. Ik kon zelf niet shoppen, dus superfijn. Het was op dat moment voor mij gewoon de beste optie om 1 van haar kleertjes te pakken. Tijdens de zwangerschap had ik echt geen puf om iets nieuws te zoeken, of om zelfs maar te bedenken dat dat leuker zou zijn.
Ik duim voor je Anemdo. Heb je je eisprong al gehad of weet je dat nog niet? Wij hebben het ook nog gezellig gemaakt gisteren, vandaag dag 13, gisteren dag 12. Tot nu toe nog een lage temperatuur, dus voorlopig nog geen eisprong.
Deze maand zal ik denk ik over de 30 dagen cyclus heen gaan, mijn ei is nog steeds niet gesprongen cd 23. Ach, we blijven het gezellig maken, vind mijn man ook helemaal niet vervelend 😂 Wel jammer dat mijn cyclus dus nog steeds niet voorspelbaar is.
Ben je nu al CD23? Ik dacht namelijk dat wij op 1 dag na gelijk liepen. Ik ben nu CD 17, dacht dat jij 1 dagje verder was hihi. Hopelijk komt je ei snel.. Was je voorheen wel regelmatig ongesteld? Bij mij ook nog geen eisprong geweest overigens volgens temperatuur. Echt een beetje jammer, mijn lichaam gaf andere signalen af qua slijm/vruchtbaarheid vorige week.
Oh, cd18 inderdaad, het is vandaag de 23e 😂 De laatste 3 maanden was mijn ei op cd14, dus wel een beetje laat nu.
Oh ja, dat is dan wel ietsje later. Heb je al voortekenen dat het er aan zit te komen? Of je LF is nu korter misschien?