Inmiddels je eisprong gehad Anemdo? Hier nog steeds niets volgens de temperatuurmethode. Zo gek, inmiddels dag 20. Aan slijm te zien is er überhaupt niets vruchtbaars nu.. Vorige week wel vruchtbaar slijm, dus ik denk dat toen m'n ei was of er is geen ei geweest. Dat zien we dan volgende week wel ofzo. Tempen is denk niet betrouwbaar door de airco die soms aan was, en het onrustige slapen. Soms uren voor de wekker al wakker.
Ik denk dat tempen niet betrouwbaar is nu inderdaad ofzo. Normaal zie ik een duidelijke sprong van 36.5 naar 37 graden, nu zit ik al een paar dagen op 36.7 of 36.8 Aan slijm te zien zou het nu gesprongen moeten zijn, denk ik 😁
Dat heb ik dus ook, vorige week steeds 36,6, zaterdag naar 37 en vanaf zaterdag/zondagnacht hadden we de airco en is mijn temperatuur opeens 36,7, heel constant. Naja we zien het wel, nog even afwachten haha.
En meiden nog een eisprong gespot??? Hier eergisteren de laatste pil geslikt! Nu wachten op m'n menstruatie en hopen dat m'n cyclus snel op orde is
Spannend sterrenmama! Succes! Volgens fertility friend zit ik nu op 4dpo, dus daar ga ik voor nu maar even vanuit.
Spannend Sterrenmama! Hopelijk snel een goede cyclus. En helaas, nog geen eisprong bij mij gezien door FF. Ik snap er niet van. Dag 23 inmiddels en ook totaal geen lichamelijke tekenen van vruchtbaarheid. Nu gaat het temperaturen ook niet zo goed. Ik slaap slecht, lig vaak wakker en heb soms de airco aan, soms uit. Heb wel allerlei steken, met vlagen misselijk, krampjes sinds gisteren. Ook opeens een soort taaie slijmslierten (geen vruchtbaar slijm, maar wit). Als ik niet ongesteld word deze week dan vrijdag of zaterdag een testje doen.
Dankje, ik hoop het ook inderdaad. Het zou jammer zijn als er een menstruatie aankomt, maar liever dat, dan die onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent. Jij succes met de komende 1,5 wachtweek!
Hoe gaat het dames? Nog heel even wachten! Ik was net even goed misselijk toen ik een kopje koffie rook. Besefte me ineens dat ik al zwanger zou kunnen zijn. Zou wel snel zijn direct poging 1, maar je weet maar nooit 8dpo vandaag. Eens gaan bedenken wanneer ik een test durf te gaan doen
Oehhhh Anemdo... Spannend!!!!! Hier inmiddels dag 3 van m'n ongi, dus we kunnen starten!!!! Vandaag m'n ovulatietesten binnen gekregen (40 ovu en 10 zw voor 9 via ebay) deze maand maar eens testen of het iets is Ook kwam gister de conceive plus binnen... Nou ja binnen???? De bezorger had het gewoon voor m'n deur neer gelegd we waren niet thuis, dus ieder nieuwsgierig persoon had het zo open kunnen maken. Gelukkig was het pakje nog gewoon dicht maar :x:x:x
Succes Sterrenmama! En wat stom van je pakketje zeg. Ik haak ff in met nog een raar pakketjes bezorging verhaal Mijn zwager had via bol.com een cadeautje voor mijn dochters 1e verjaardag gekocht. Toen hij op de bezorgdag thuis kwam uit het werk zat er een briefje op de deur 'pakketje ligt in de vuil container, vriendelijke groet van de postbezorging'. De container stond langs de weg om die dag geleegd te worden, en je raad het misschien al.... was leeg....
Sterrenmama, wat belachelijk zeg! Veel succes deze ronde! Spannend Anemdo! Wanneer kun je testen? Ik zit inmiddels op dag 28, nog steeds geen idee of er een eisprong geweest is. Als mijn temperatuur doorstijgt zou dat afgelopen woensdag geweest zijn. En anders geen eisprong deze maand. In dat laatste geval hoop ik dat mn menstruatie snel doorzet.
Vanochtend getest..... En....... Het is nog een licht streepje, maar hij is al goed te zien Ik ben zwanger!
Voel me al een paar dagen flink moe en misselijk, dus geen fijn begin helaas. Probeer me nu maar vooral te richten op het positieve en blije van een zwangerschap. Zo samen met mijn dochter lekker dutten, kan ik ook wel gebruiken.
Jeeehhhh Anemdo!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! En hopelijk komen er ook goeie dagen en kun je dan toch zelf even shoppen!
Hopelijk wordt het minder heftig dan de eerste zwangerschap Anemdo. Als morgen mijn temperatuur nog hoog is, dan heb ik woensdag mijn eisprong gehad en ben ik nu 4DPO!! Súperblij mee! Had echt verwacht dat hij vanochtend weer laag zou zijn, omdat ik al op dag 29 van mijn cyclus zit. Maar het is gewoon een langere cyclus. Nu nog hopen dat ik deze week niet ongesteld word en dat de LF lang genoeg is.