Beginnen in september/oktober 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterrenmama, 24 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Wow anemdo wat super zeg zo snel
    Gefeliciteerd!!
    Ondanks de kwaaltjes toch van genieten 😊

2. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt Ikkuh... wij hadden ook niet verwacht (wel gehoopt) dat het al zo snel raak zou zijn!

Mijn man heeft onze dochter geleerd 'baby' te zeggen terwijl ze naar mijn buik wijst. Ze herhaald op het moment alles dus ik heb het vandaag al zeker 30 keer gehoord. Dat word nog lastig als we ergens op bezoek gaan :D

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    En al aan het idee gewend Anemdo??

En hihi dat wordt oppassen tot de 12 weken :p

4. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Het begint een beetje te komen. Ben wel heel blij met nog een kleine. En iedereen die belangrijk is weet al dat ik zwanger ben.
    Helaas is het niet geheim te houden als je nog geen slokje water binnen kunt houden de meeste dagen :(

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Wel heel fijn dat iedereen die het moet weten, het ook al weet. Dan kunnen ze je wel goed helpen Anemdo.
    Al hoop ik echt voor je dat je er deze zwangerschap niet de gehele zwangerschap last van blijft houden.

Wij gaan weer hard ons best doen deze ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Er hebben twee mensen gependeld op een positieve test in oktober (NOD 6 okt), dus ik hoop echt heel hard dat ze gelijk gaan krijgen.

Is jouw cyclus al een beetje op orde Sterrenmama?

6. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Anemdo ik hoopte zo dat het nu minder zou zijn voor je... Kunnen de artsen helemaal niks voor je doen???

Helaas marni, nu dag 14 en m'n ovu testen zijn nog spierwit, dus m'n eerste cyclus zal wel langer worden. Ach heb 40 testen, dus zal vast wel een eisprong hebben voordat ze op zijn ;)

En hihi hoop voor je dat de peddels kloppen :)

7. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Heel veel succes meiden, ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben.

Artsen kunnen weinig doen helaas. Een infuus als ik uitdroog, of sondevoeding als ik teveel gewicht verlies. Maar zo ver is het nu nog niet. Als de medicijnen hun werk doen is dat hopelijk niet nodig.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha meiden vandaag geland na onze vakantie in Gran Canaria, 3 weken daar geweest en precies de 2e week een mis met net geen 10 weken.
    Nu 2 weken na de mk en we gaan naar poging nummer 11 (in totaal) om nog 1 kindje in onze armen te krijgen.

Ik wil graag meekletsen als dat mag. Zit weer in ronde 0. En zal morgen alles terug lezen. Ben nu echt te moe van de reis.
    Hopelijk mogen we de volgende wel genieten van een blijvend wondertje.

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #89 Sweety28, 17 sep 2016
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    Dit weekend slik ik de laatste pil (14 jaar geslikt) en dan gaan we voor ons eerste kindje! Slik nu een maand foliumzuur. Ben 2,5 jaar geleden al gestopt met roken met het oog op. Probeer nu vooral gezond te eten, te sporten en weinig tot geen alcohol te drinken. Onwijs spannend!!

10. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Veel succes meijtje en sweety!

Ik heb donderdag een echo gehad, er is een vruchtzakje gevormd, hopelijk zien we over 2 weken ook een kloppend hartje.
    Het spugen houd aan, maar met medicijnen is het nu wel wat minder. Voorlopig blijf ik nog onder controle bij de gynaecoloog.
    Helaas begint mijn bekken flink op te spelen (nu al), het lijkt erop dat alles wat ik tijdens mijn vorige zwangerschap heb gehad opnieuw gaat gebeuren. Het is misschien cliche, maar dat kleintje is het echt wel waard. En na die 9 maanden was ik er vorige keer erg snel vanaf, dus daar hopen we maar op :)

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Anemdo, de bekkens heb ik ook gelijk elke zwangerschap. En spugen is verschrikkelijk, zeker omdat ze zo weinig kunnen doen.
    Gelukkig heb ik het zo erg niet gehad. Mn ma wel, die had alleen de dag van bevalling dat ze niet de hele dag hoefde te spugen.
    Hopelijk houdt d misselijkheid /spugen geen 9 maanden aan. Het is waardeloos, zeker de combinatie van die 2.
    Het is het waard zeker weten, maar dat maakt het wel zwaar.

12. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom sweety en meijtje!!

Jemig meijtje wat een geschiedenis in je handtekening :(
    Hebben ze nooit een oorzaak kunnen vinden?

Anemdo... Op naar de echo met knipperlichtje!!!

Hier gister waarschijnlijk m'n eisprong gehad, dus een cyclus van 33 dagen! Niet slecht de eerste ronde na de pil :)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sterrenmama ze hebben een theorie, dat ik te vruchtbaar ben en daardoor alles innestel, ik niet ongesteld word en het kindje uiteindelijk ophoudt omdat het al vanaf het begin afgestoten had moeten worden. Maar dat stroopt niet met alle zwangerschappen,omdat ik bijna elke week tussen de 5 en 13 weken gehad heb. Dus steeds in een andere fase een mk. Bloedonderzoek in juni was goed, maar nu toch nog verder kijken.
    Nog een keer de hormonen vit b12. Verwijzing van vk is binnen dus volgende week een afspraak maken bij m'n eigen gynaecoloog. We gaan weer zien. Toen we groen licht kregen gelijk begonnen, gelijk zwanger en weer een kindje van 10 weken in m'n handen....

14. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hier ook iemand die komend weekend gaat ovuleren. Dit wordt onze eerste ronde! Super spannend!

15. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend jazz!! Gebruik jij ovulatietesten?

16. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Nee, eigenlijk niet! Door cervix slijm weet ik wanneer m'n ovulatie plaatsvind. Maar ik denk wel dat ik testen ga kopen, puur om wat secuurder te werk te gaan. En jij?

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, idd om er ff extra zeker van te zijn ;)

18. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Temperaturen vond ik erg effectief, en heeft voor mij snel effect gehad :)
    Veel succes deze ronde weer dames!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bij ons wordt als het kan sowieso altijd eitje benut. Ik heb een testosteron bom, hihi, dus als het kan en hij is thuis dan knuffelen we de hele cyclus door :) daar zal het niet aan liggen hier.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja cyclus is begonnen, nu hopen dat we ei kunnen benutten ml is op oefening. . Dus hopelijk weer lang levend zaad hihi

Deel Deze Pagina