Hier ongesteld geworden, dus op naar ronde 2! Was wel ff een teleurstelling, maar blij dat m'n cyclus niet heel erg van slag is door de pil... Temperaturen wordt 'm hier niet, geen zin om m'n wekker ervoor te zetten op de dagen dat ik vrij ben Anemdo hoe is 't met de misselijkheid??
Met medicijnen is het nu goed te doen. Donderdag heb ik weer een afspraak bij de gyneacoloog, dan gaan we lekker baby gluren Helaas gaat het met mijn bekken erg slecht, deze week gaan we de rolstoel weer in huis halen. Ik hoop dat ik hem voorlopig alleen nodig heb voor uitjes met veel lopen, zoals de dierentuin. Bewegen wordt steeds lastiger.
Anemdo beter dat de med aanslaan. Balen dat de rolstoel nu al bij moet komen. Voor een goed doel, maar get kan echt helse pijnen zijn. Ik had het bij m'n eerste krukken maar werd de trap op getild door m'n man en de tweede was het een stuk minder, maar na een paar meter lopen altijd last. Ze kunnen er weinig tegen doen jammer genoeg.
Hey dames! Alweer even geleden heb ook niet alles kunnen onthouden sorry. Anemdo. Wat ontzettend balen zeg van de misselijkheid en de pijn... Hopelijk hoef je nog niet te vaak in de rolstoel. Sterrenmama. Balen zeg dat het niet meteen gelukt is. Hopelijk zal het de volgende ronde wel meteen raak zijn. Hier gaat ristig zijn gangetje ik ben nu volop aan het spuiten en donderdag een echo en dan hoor ik wanneer de 2de spuit erbij mag om te gaan stimuleren dus spannende tijd breekt nu echt aan.
Ach wat naar van je bekken Anemdo, het zit je ook niet mee hè!!! Ikkuh spannende periode meis!!! Laat je even weten hoe de punctie was?
Hoi meiden. Hoe is het met jullie? Donderdag een echo gehad alles zag er goed uit ze zag al 8 eiblaasje rechts en 5 links klaar liggen dus vanaf donderdag 2de spuit erbij en nu volgende week zaterdag een echo om te kijken hoe het gaat en hoe groot het is. Heel spannend dus 😊
Ikkuh succes morgen!! Wat een stilte hier zeg! Ik heb gister (volgens de testen) m'n eisprong gehad, vanavond dus voor de zekerheid ook nog maar even gezellig maken en dan beginnen de wachtweken....
Hi dames, hoe gaat het? Nog niks te melden hier verder? Wij hebbe gekke ziekenhuisweken gehad.... Mijn dochter heeft al 4 weken koorts, maar er wordt maar geen oorzaak voor gevonden. Haar ontstekingswaarde zijn erg hoog en lopen telkens wat op. Wij hebben een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en veel onderzoeken gehad. Helaas geen duidelijke oorzaak gevonden, we wachten nog op een paar resultaten. Vandaag gelukkig wel weer naar huis, het is alleen te hopen dat er geen nieuwe symptomen bijkomen, dan moeten we terug. Bij mij nog hetzelfde verhaal, moe misselijk en bekkenpijn. Afgelopen maandag heb ik weer een mooie echo gehad. Met die kleine gaat alles prima...
Sterrenmama. Wat spannend weer nu zeg hopelijk is het raak. Anemdo. Jeetje wat heftig van je dochtertje zeg hopeljjk is ze gauw weer beter! Mooie echo!! Nog wel balen van je bekken zeg...
Hoe gaat het met iedereen? Mijn dochter blijkt zolang ziek te zijn door pfeiffer. Daardoor is ze erg gevoelig voor alle virusjes die rondgaan, ze pikt nu alles zo makkelijk op, plus de vermoeidheid erbij, zo zielig. Ikzelf word ook getest, want ik heb de ziekte nooit gehad, maar wel alle symptomen.
Hè wat naar voor je dochter Anemdo!! En ook voor jouzelf natuurlijk.... Hier vorige week ongesteld geweest, dus nu in ronde 3
Anemdo. Pff wat balen van je dochter zeg! Hopelijk voelt ze zich gauw beter. Sterrenmama. Jammer dat de ronde niet gelukt is elke ronde blijft echt spannend. Hier 27 okt de terugplaatsing gehad van een 8cellig embryo en nu in de wacht donderdag moet ik testen en het doorgeven aan het zoekenhuis en dan word ik in de middag gebeld hoe verder... ik heb er totaal geen gevoel bij heb op dag 5 en 6 wat krampen gehad maar kan dus alle kanten op...
Succes weer met de volgende ronde sterrenmama :* Wat spannend Ikkuh! Het zou wel bijzonder zijn als je opnieuw zwanger bent na een tp op 27 okt
Sterrenmama. Hoe gaat het met je nu? Je gaat weer bijna de spannende periode in denk ik? Anemdo. Hoe gaat het met jou? En met je dochter gaat dat al wat beter? Hier vandaag een test gedaan en die is positief! Dus ben super blij op 5 december krijg ik een echo dus hopelijk is alles dan goed 😊
Gefeliciteerd Ikkuh! Ik hoop op een goede echo voor je Met mijn dochter gaat het iets beter, volgende week nog een keer langs de kinderarts. Ik heb inderdaad ook pfeiffer, en het spugen is de laatste 2 weken weer erger geworden.
Hier weer niet raak, verwacht morgen of overmorgen ongesteld te worden.... Ach heb geen haast, ik ga begin mei naar Rome en dat doe ik liever niet met een te dikke buik
Wat balen Sterrenmama, dikke knuffel! Ik hoop dat het toch snel mag gaan gebeuren voor jullie :* Ik heb het afgelopen weekend een paar dagen aan het infuus gehangen, was volledig uitgedroogd door al het spugen. Ben wel blij nu weer thuis te zijn. En we weten intussen dat onze dochter een broertje gaat krijgen
Ohhhh leuk Anemdo!! Hier toch een verrassing.... Had de dag voor en de dag van m'n NOD getest met hele goedkope testen die ik via ebay had.... Maar toch voor de zekerheid maar een test gedaan van 't kruidvat... Die goedkope is echt witter dan wit, maar die van 't kruidvat is best duidelijk!