Met welke hormonen en welke hoeveelheid begonnen jullie met jullie 1e IVF/ICSI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zonnestraal77, Feb 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames, even een vraagje:
    Met welk hormoon begonnen jullie en met welke hoeveelheid met jullie 1e IVF/ICSI???
    En hoeveel follikels hadden jullie de 1e FM?

Ben gewoon benieuwd. Ik begin met 100ie en een klikje Puregon, vind ik best weinig. Maar heb een hoog AMH, dus vandaar dat m'n arts 'er rustig tegenaan wil' zoals hij dat zo grappig zei.

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Zonnestraal

Ik ben begonnen met de standaard hoeveelheid decapeptyl (lange protocol)
    en7/8 dgn voor de punctie begonnen met 150e puregon.
    Bij de uitgangs echo had ik 7 follikels, volgend de fa zouden dat er niet veel meer worden, mss 1 of 2 meer of zelfs minder...
    Uiteindelijk bij de eerste fm waren er zo ie zo 18 follikels te zien.
    Bij de punctie hebben ze er ook 18 leeggezogen....
    Er waren 18 eitjes, 1 werd gelijk afgekeurd dus er bleven er 17 over.
    Van de 17 zijn er 10 bevrucht, en twee terug geplaatst....

Liefs!

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben begonnen met decapeptyl en en 300 IE Gonal F. Na 3 dagen moest ik 450 IE Gonal F gaan prikken omdat er nog weinig eiblaasjes te zien waren toen na 4 dagen waren er wel voldoende eiblaasjes maar nog veel kleine toen na 2 dagen waren er 2 heel groot en de rest te klein en het hormoon wat voor de groei zorgt vermindert in het bloed. Dus hebben we geen punctie gehad deze keer.

De 2e keer weer begonnen met decapeptyl en toen 450 IE Menopur hiermee hadden we 9 eiblaasjes van de juiste grootte. Na 7 dagen menopur is de punctie afgesproken op de 10e dag. Er zijn uit de 9 eiblaasjes 5 eitjes gekomen waarvan er 4 bevrucht waren. 2 terug geplaats en de andere 2 waren niet goed genoeg voor de vriezer. Helaas niet zwanger.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    1 Decapeptyl, en 125 EH Puregon.
    Met de laatste ICSI spoot ik 1 Decapeptyl, en 220 EH Puregon.

Share This Page