@Debaky heeft me op slechte ideeen gebracht in het hoe noem je sex topic! Dus hier de volgende vraag, hoe noem je het geslachtsdeel van jezelf, je partner en bij je kinderen? Hier is het als volgt.. als ik me geschoren heb is het mijn poes, als ik me vergeten ben te scheren mijn cavia. Man zijn penis noem ik zijn ding omdat ik geen 1 benaming tot nu toe aantrekkelijk vind. Van pik, piemel, paal, leuter krijg ik echt een afknapper. Dochter heeft een doosie en zoon een piemeltje Ik ben benieuwd
mijn zoon heeft een piemel(tje) en mijn man ook. Ik een vagina. Heel saai eigenlijk. Oke in een leuke, melige bui alles wat ooit een keer genoemd is.. (vooral de belachelijke benamingen op facebook of fora)
Dochter doosje maar ze weet dat het eigenlijk vulva heet. De kinderen hadden zelf voorbillen bedacht maar dat is echt vreemd piemel is piemel, maar echt dat ding is echt niet aantrekkelijk
Bij mezelf vagina maar dat is dan weer wel een hij of hem bij verwijzingen ernaar Denk dat t bij mn man gewoon piemel is, maar die benoem ik nooit... Dochter: vagina. Geen idee of het zo blijft, denk t wel.
Haha had eerst een lange zin het geslachtsdeel van jezelf je partner en je kinderen toen dacht ik die kan korter... alleen niet verder gekeken dan mijn neus lang is
Van mezelf: punani Van m'n man: uhmmm ... ligt een beetje aan wat we doen, waar we zijn en in welke context Van m'n zoontje: piemel/piemie Van m'n dochtertje: piepie/kleine poes
Hier noemen wij het 'Bill and Bob' (Knob) en 'Jack and Danny' (Fanny) - dit voor de kenners van Cockney Rhyming Slang. Voor mijn zoontje gebruiken we dan ook toepasselijk 'Billy and Bobby' Verder willy, dingly danglies, wee willy winkle en meer van dat soort ongein.
Eh... dat ligt er maar net aan wat mijn man en ik aan het doen zijn. Het wil per situatie nogal eens verschillen. Maar over het algemeen heet het hier gewoon penis en vagina. Bij onze zoons heet het plasser. Ik vraag me nog steeds af hoe ik het bij een meisje zou noemen. Misschien doe ik in dit topic nog wat inspiratie op.
Zoontje heeft een piemel(tje), man een praatpaal en ik een...eh geen idee, doos/muts/vagina zijn het meest gangbaar denk ik
Heb ik het weer gedaan OT: Als hij niet geschoren is is het een geitje of in de winter '' Het oerwoud van Freek Vonk met een vochtig grotje '' Maar flamoes, poes, katertje gebruik ik ook vaak. Voor mijn zoons is het gewoon pielemo of piemel. En voor mijn man Pinkeltje
Door de film borat; vashina. Of ik noem hem vedjeedjee (geen idee hoe ik het anders moet schrijven haha) Mn man zn ding noem ik piemel, in een kinky bij het drie letter woord hahaha . En die van mn zoon ook.
Dat zeg ik wel eens om te pesten... zijn reactie is dan altijd ik zal hem in je nek leggen dan heb je meteen een hernia
Punani, puni, cactus (ongeschoren), doos, harige muts (wederom ongeschoren), klein Curacao Voor de man: Leuter, geval, ding, piemel, Willy Wat een topic