Jaa het maandelijkse feestje! Dan wil ik ineens koffie, terwijl ik nooit koffie drink! En dan het liefst van starbucks, omdat dat nauwelijks naar koffie smaakt (dan neem ik wel de skinny varianten want hoe bedoel je calorieënbom) Waar snak jij naar in 'that time of the month'?
Toch wel grappig om te lezen dat chocola tijdens deze dagen dan toch een populair comfortfood is.. Ik dacht altijd dat dat gewoon een stereotype was, haha
Het zout van chips ... de chips kun je achterwege laten maar ik lik zo dan het zout van de chips af ... zucht! En soms chocolade(melk).
Als het maar eten is.. Ik heb dan echt de hele dag honger.. Word ook misselijk als ik niet eet. Beetje dezelfde misselijkheid als ik in de zwangerschappen had. Bleh. Heb wel een voorkeur voor vet, ongezond en uiteraard chocola..! Probeer me toch een beetje in te houden dan..
Zo'n beetje alles wat los en vast zit, meestal zoet. Verder ibuprofen, anders trek ik het niet. Krijg buikpijn, mega hoofdpijn en zonder ibuprofen wordt ik onuitstaanbaar.
Mag helaas geen chocolade door allergie. Maar vettige dingen, oooohhhh! Kan gerust dan elke dag frieten van de frituur eten, hamburgers. Oh jammie!
Hier ook altijd trek in chocolade dan. En niet zomaar chocolade, maar Kinderchocolade! Die met melkvulling jammie! Sta mezelf toe om eens per maand zo'n pak te halen en helemaal alleen op te eten.
Voor mij ook geen polonaises tijdens dit feestje idd voel me soms echt prettig gestoord! boos, blij, verdietig & repeat..