ben een beetje zenuwachtig!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jessica77, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik ben zoals je aan mijn banner kunt zien overtijd. En ik durf niet te testen. Heb me voorgenomen pas vrijdagochtend te testen (mocht dat nog nodig zijn)
    Ik was van het weekend ontzettend moe en chagerijnig. Kreeg pukkels onderin mijn nek, minder afscheiding en kreeg af een toe een ongikrampje. Dus allemaal tekens dat de :evil: :evil: er aan zitten te komen. Maarr.... mijn temp blijft hoog! 37,1 / 37,2 en ben nog niet ongesteld. Maar nu voel ik 'niks' ook niet mijn borsten of mijn baarmoeder.
    AAAAHHHHH!
    Heb het mijn vriend nog niet eens verteld, want ik ben zo bang dat het gewoon weer wat later is dan normaal. Heb dat al vaker gehad en de testen bleven akelig WIT! Dus hij ook steeds voor niks in de rats! Dus vandaar dat ik echt nog niet test en mezelf voorhoud dat het niet zo is.
    A.s. woensdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor de 2e bloedtest. Vorige keer hebben ze me te laat in de cyclus geprikt en had ik een te laag progestron. Nu moet het een betere uitslag geven.
    Wat een verhaal he? maar ik loop er al sinds zaterdag mee rond en moet het even aan iemand kwijt.

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    jeetje jessica wat spannend zeg weet je wel precies wanneer je je ei hebt gehad? veel succes met wachten en hoop dat het wachten goed beloont word met 2 dikke strepen!

3. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Lot23,

ik weet dat ik mijn ei op dag 10/11 heb gehad. Dus theoretisch zou het kunnen.....

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Waaaaa spannend...toitoitoi meid!

5. Niet meer actief

jee meid spannend zeg
    ik hoop dat het raak is
    ;) ;)

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wat spannend zeg. Heel veel succes morgen, laat je het ons weten.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Spannend ! ik ga hard voor je duimen meid.

Veel succes

liefs kaatje

8. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, ik heb in iedergeval maar een test gekocht....Maar ik test pas einde van de week als er niks veranderd is! Ik houd jullie op de hoogte! Eerst maar morgen de uitslag van de dokter aanhoren.

9. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    spannend! Ik ga voor je duimen.

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Spannend joh!
    Ook ik ga voor je duimen!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    en heb je al een uitslag van de dokter gekregen?

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    nou dat zou wel super zijn.....
    ben je vaker overtijd geweest?

liefs Nina

13. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, weer even een update-tje van mij:

Vanochtend toch getest om 06.45 u. maar helaas negatief..... :cry:
    Maar nog steeds geen ongie te bekennen en nog hoge temp, maar geen verschijnselen.

De uitslag van de gyn was wederom zeer positief. Een betere hormonale piek had ik niet kunnen hebben zei ze. Er was duidelijk een ei geweest.
    Ik heb aangegeven dat mijn vriend en ik toch heel graag een samenlevingsonderzoek willen laten doen en dat gaat ze overleggen met haar collega's. Maandagmiddag heb ik een belafspraak en geeft ze me door of het ziekenhuis dit wil doen ja of nee. (Anders bel ik gewoon een ander ziekenhuis!) Ik heb aangegeven dat dan wat ons betreft echt alle onzekerheid weg is genomen en dat we er dan weer wat maandjes tegen aan kunnen (liever geen meer natuurlijk) Ik mag ook eerder bellen dan dat de 2 jaar zelf klussen voorbij zijn.

Ook zei ze dat het vaak voorkomt dat er een negatieve test is, maar achteraf toch goed nieuws blijkt te zijn. Ik moet het dit weekend nog maar eens proberen, of a.s. maandag een bloedtest. Dus.....tot die tijd: zit ik nog in spanning!
    Wel gaf ze aan dat de zenuwen die ik dus heb sinds NOD dat dat stress is en zeker invloed kan hebben op mijn cyclus. Ik ben dan ook een echte stresskip :oops: :oops:
    Ik houd jullie op de hoogte! Leuk dat jullie mijn verhaal willen lezen, dat lucht zo lekker op.

Groetjes,
    Jessica

14. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, weer even een update-tje van mij:

Vanochtend toch getest om 06.45 u. maar helaas negatief..... :cry:
    Maar nog steeds geen ongie te bekennen en nog hoge temp, maar geen verschijnselen.

De uitslag van de gyn was wederom zeer positief. Een betere hormonale piek had ik niet kunnen hebben zei ze. Er was duidelijk een ei geweest.
    Ik heb aangegeven dat mijn vriend en ik toch heel graag een samenlevingsonderzoek willen laten doen en dat gaat ze overleggen met haar collega's. Maandagmiddag heb ik een belafspraak en geeft ze me door of het ziekenhuis dit wil doen ja of nee. (Anders bel ik gewoon een ander ziekenhuis!) Ik heb aangegeven dat dan wat ons betreft echt alle onzekerheid weg is genomen en dat we er dan weer wat maandjes tegen aan kunnen (liever geen meer natuurlijk) Ik mag ook eerder bellen dan dat de 2 jaar zelf klussen voorbij zijn.

Ook zei ze dat het vaak voorkomt dat er een negatieve test is, maar achteraf toch goed nieuws blijkt te zijn. Ik moet het dit weekend nog maar eens proberen, of a.s. maandag een bloedtest. Dus.....tot die tijd: zit ik nog in spanning!
    Wel gaf ze aan dat de zenuwen die ik dus heb sinds NOD dat dat stress is en zeker invloed kan hebben op mijn cyclus. Ik ben dan ook een echte stresskip :oops: :oops:
    Ik houd jullie op de hoogte! Leuk dat jullie mijn verhaal willen lezen, dat lucht zo lekker op.

Groetjes,
    Jessica

15. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben vanmiddag ongie geworden :cry: :cry:
    Ik wist diep van binnen al dat het niks zou zijn. Sinds ik die negatieve test zag, voelde ik de zenuwen wegebben en tadaa! Ongesteld. Op naar de nieuwe ronde 19 ofzoiets.

Bedankt voor het meeleven en wat mij betreft kan hier een slotje op moderators.

Groetjes,
    Jessica

Share This Page