Wie kan mijn helpen IUI en menstruatie vraag!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by -, Jun 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Help me aub dames,

Ben ten einde raad. Ik moet normaal gesproken vrijdag ongesteld worden. Heb altijd een cyclus van 28 dagen. De vorige maand heb ik waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Ik had een positieve test maar helaas daarna ongesteld geworden.

Nu had ik maandag bruinverlies, dinsdag ook plus vuurrood met roze (iedere keer alleen aan het wc papiertje). Vandaag ook rood met roze alleen aan het wc papiertje.

Ik zeg dit niet graag, maar ik wil heeeeeeeeeel graag ongesteld worden nu zodat we eindelijk naar het ziekenhuis kunnen voor een echo begin van IUI (in verband met onverklaarbare onvruchtbaarheid)!

Mijn vraag is dus, wat moet ik aanhouden was maandag, dinsdag of vandaag mijn menstruatie of moet deze nog doorkomen?

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    ik denk dat ie nog moet doorkomen.
    Maar je kunt altijd het ziekenhuis bellen.

Sterkte en suc6 ermee.

Lydia

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bruin bloedverlies moet je eigenlijk nog niet tellen...het moet wel rood zijn...en eigenlijk dus ook wel wat meer als wat ik bij jou lees.
    Moet je ook starten met meds bij de IUI of hebben jullie IUI zonder stimulatie? Afhankelijk daarvan zou ik afwachten, misschien kijken tot morgen en dan alsnog bellen?

Share This Page