Ik heb een vraag. Mijn zoontje heeft tot nu toe alleen borstvoeding gehad. Maar omdat ik flinke buikgriep heb gehad heb ik bijna geen melk meer. Begon het kolven ook wel een beetje zat te worden. Dus ga ik over op flesvoeding, maar welke moet ik kiezen? Wat ligt het dichste bij borstvoeding? Bij mij in de familie zit geen allergie. Wel heeft mij vader en zus last van pds. Mijn zoon heeft ook zeker iedere dag wel een poepluier. Hij zit met zijn gewicht rond de 10 kilo.
Dan zou ik Friso pakken. Wat ik hier op het forum lees, pakken de meeste borstvoedings baby's Friso het beste (ook mijn eigen dochter overigens). Net wat romiger als de rest.
Graag gedaan. Er is ook heel veel keuze, verschillende merken en verschillende prijzen Alle kunstvoeding staat onder hele strenge controle, dus er is niks "niet goed". Het is maar net wat je zelf prettig vind om te geven, makkelijk te verkrijgen is (zodat je bijvoorbeeld niet naar een ander dorp/stad hoeft te rijden om voeding te halen).
Geen enkele kunstvoeding lijkt op borstvoeding... Wij zijn toevallig met 8 maanden overgegaan op kunstvoeding en geven AH/Etos eigen merk. Waarom? Vaak in de aanbieding...
Joh, hij is al bijna 9 maanden. Ik zou de moedermelk die hij nog wel kan krijgen via jou verder gewoon aanvullen met gewone zuivel. Voor de zekerheid eerst alleen aangezuurd, dus yoghurt en kwark en als dat goed valt ook gewone koemelk. Waarom nog moeilijk doen met kunstvoeding op deze leeftijd?