beginnen met fruit eten

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Heb jij het boek de hormoonfactor gelezen toevallig? :cool:

2. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Toen ik het iemand eens zag maken dacht ik wat doe jij nou:( k zag wortels, groentes, zaadjes en weet ik wat nogmeer verdwijnen in die blender en dacht ook dat het heel goor zou zijn.
    Doordat je de fruit erbij doet smaakt de smoothie meer naar fruit dan naar groente echt waar;) Het is even wennen maar ik vind het lekker. Probeer maar eens. Je kan ook veel recepten vinden op internet.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben ook begonnen met meer fruit eten, ik mag niet alle fruit hebben ivm allergie en at daardoor te weinig. De dietiste vond dat ik meer vezels moest eten ivm prikkelbare darm en dus meer fruit moest eten.
    Ik eet nu elke ochtend fruit (banaan, druiven of mango) met een flinke schep griekse yoghurt en een beetje honing. Heerlijk!
    Vanochtend een halve mango en een halve banaan door de yoghurt gedaan. En idd, deze fruitsoorten zou je weer niet teveel moeten eten als je ook wat kilootjes kwijt wil (zoals ik..) maar ik wil liever gezond zijn, dus dan maar elke dag een banaan en druiven:)
    Baal er wel van dat ik ook niet tegen noten kan, zijn ook super gezond namelijk.

Deel Deze Pagina