Vorige maand ben ik bevallen van een prachtige dochter. En over 3 weken gaat mijn schoonbroer trouwen en mogen we de hele dag mee op pad. Maar ik weet niet wat ik aan moet! Ik ben op zoek naar een jurkje waar mijn (alles behalve strakke) buik niet in op valt. Verder vindt ik het mooi als hij ongeveer op mijn knie valt. Ik ben best stevig (normaal 42, nu ietsje meer vrees ik) Nou geloof ik nooit dat ik de enige pas bevallen vrouw op dit forum ben die op zoek is naar een jurkje wat mooi staat. Ik ben dus heel hard op zoek naar tips!
Ik denk dat A-lijn jurkjes bij jou flatterend werken. Heb even op de Esprit website gekeken, en ik bedoel dus het model zoals bijvoorbeeld in deze link: bestikte, zachte jurk, tule COLLECTION - Esprit Online-Shop Accentueert je borsten en is los over je buik
Ik zou kijken voor een mooi A-lijn jurkje Vind deze 2 van Steps wel leuk: Steps | Jurken - Laila Dress Steps | Jurken - Millika Dress
Een A-lijn kan ook "gevaarlijk" zijn, want als er toch iets van een bolling van een buikje te zien is dan lijkt het alsof je nog/alweer zwanger bent. Dus een A-lijn jurkje altijd passen met een kritische blik! Heb zelf een jurk gekocht waarvan de stof gerimpeld is op de buik, daardoor verdwijnt het buikje tussen de rimpels. Ideaal
Ik had een bruiloft, afgelopen augustus, en was toen 17 weken zwanger. Heb toen dit aangedaan, valt je buik ook niet zo in op. Bekijk bijlage 319336